Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:13:08 GMT

ضرر هنگفت باشگاه‌های ورزشی یزد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۸۷۶۱

ضرر هنگفت باشگاه‌های ورزشی یزد

مسعود شریعتی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ضررهای جدی که باشگاه‌های ورزشی استان یزد به دنبال تعطیلی به علت شیوع کرونا متحمل شده اند، اظهار داشت: پیشنهادهایی برای بازگشایی باشگاه‌ها از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان به ستاد مبارزه با کرونا ارائه شده است.

وی عنوان کرد: تلاش ما این است که با ارائه شیوه‌نامه‌های جدید بتوانیم باشگاه‌ها را در شرایط شیوع کرونا به نحوی فعال کنیم که مشکلی در زمینه ابتلا به وجود نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریعتی بیان کرد: از سوی دیگر با تعطیلی باشگاه‌ها با معضل کم تحرکی در جامعه روبرو هستیم و در آینده شاهد پیامدهای منفی آن و بروز بیماری های مختلف جسمی و روحی خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، نظارت بر رعایت پروتکل‌هارتوسط باشگاه‌ها، تدوین پروتکل‌های بهداشتی با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان، هماهنگی با فرمانداران شهرستان‌ها و درخواست از وزارت ورزش و جوانان برای جابجایی گروه شغلی رشته های ورزشی از٣ و ٤ به گروه ١ و ٢ در ستاد کرونا و گروه بندی و دسته بندی باشگاه‌ها بر اساس ورزش‌های در فضای باز و هوای آزاد، ورزش‌های بدون برخورد و ورزش‌های آبی (سرپوشیده) و پر برخورد با نظارت هیات های مربوطه و ادارات شهرستان‌ها و هیات پزشکی ورزشی از جمله اقدامات انجام شده در راستای تسهیل فعالیت باشگاه‌ها برشمرد.

وی یادآور شد: بر این اساس و در راستای بازگشایی مجدد باشگاه‌ها از ماه‌ها قبل جلسات مختلف با مسئولان استان و اعضای ستاد کرونا برگزار کردیم و متاسفانه به نتایج دلخواه نرسیدیم به همین دلیل تدوین و ارائه بسته پیشنهادی برای بازگشایی باشگاه‌ها نشست هایی با هیات های ورزشی استان برگزار و بسته پیشنهادی مورد نظر نوشته و به ستاد مبارزه با کرونا ارائه شده است.

شریعتی عنوان کرد: برای اجرایی شدن بسته پیشنهادی بازگشایی باشگاه های ورزشی ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها موظف به پیگیری و اجرایی شدن آن شدند که امیدواریم هرچه زودتر شاهد فعالیت مجدد باشگاه ها باشیم.

کد خبر 5085213

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد مسعود شریعتی ویروس کرونا اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز بارش برف محدودیت های کرونایی بارش باران کرمانشاه ترور دانشمندان هسته ای آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان عکس استانها تعطیلی ادارات ورزش و جوانان باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۸۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد

ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان معتقد است اجرای طرح آمایش سرزمینی ورزش در استان خوزستان این حوزه را یکپارچه می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ضرورت تدوین و اجرای صحیح طرح ملی آمایش سرزمینی ورزش، اظهارکرد: دو مؤلفه نیازهای ورزش کشور و توزیع عادلانه از شاخصه‌های بارز طرح آمایش سرزمینی محسوب می شود که تحقق این طرح و اجرای دقیق و سالم آن ورزش کشور را به سمت و سوی یکپارچه‌ای می‌برد.

حمید بنی تمیم بیان کرد: طرح آمایش ورزش از نگاه جزیره ای به ورزش می‌کاهد و ساختار ورزش را منسجم‌تر می‌کند و رویای دیرینه ورزش یعنی یکپارچه سازی را محقق می‌کند.

او در ادامه افزود: به عبارتی با اجرای طرح آمایش، پراکندگی ساخت و ساز، پرداختن به غیر ضرورت ها و دخالت های غیر کارشناسی، تصمیمات اشتباه در جانمایی اماکن، ساز و ساخت و موارد فنی در حوزه ورزش تقلیل پیدا می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به وضعیت اجرای طرح در استان خوزستان نیز گفت : با تلاش همکارانم در اداره کل و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و با مشارکت سایر ارگان ها نقطه زنی این طرح پیش رفته است و اطلاعات و داده ها جمع آوری شدند.

وی تصریح کرد: استان خوزستان با تکیه بر طرح ملی آمایش سرزمینی می‌تواند به نقطه مطلوب استفاده از ظرفیت های خود برسد.

سکاندار ورزش و جوانان استان خوزستان در پایان با اشاره به ظرفیت های استان، افزود: سال هاست ظرفیت های فوق العاده استان خوزستان به سبب تصمیمات پراکنده و مسیر نامطلوب هدر رفته است که اجرای این طرح کمک شایانی به یکپارچه سازی ورزش خواهد کرد و علاوه بر استفاده بهینه از سخت افزار ورزش، دستگاه های اجرایی را در یک مسیر واحد قرار خواهد داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • مهم‌ترین ورزشی که می‌تواند شما را جوان نگه دارد (فیلم)
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز