Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@15:25:44 GMT

ناتو بایدن را به نشست ژانویه دعوت کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۹۰۹۰

ناتو بایدن را به نشست ژانویه دعوت کرد

دبیرکل ناتو اعلام کرد این سازمان بنا دارد اوایل سال آیندهٔ میلادی،‌ پس از آنکه جو بایدن تصدّی کاخ سفید را بر عهده گرفت، به‌منظور دیدار و گفتگوی سران کشورهای عضو، نشستی در بروکسل برگزار کند.

قدس آنلاین: به گزارش خبرگزاری رویترز، ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو بدون ذکر تاریخ دقیقی،‌ اعلام کرد نشستی به‌منظور دیدار سران ۳۰ کشور عضو ناتو در ژانویهٔ سال ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: من جو بایدن، برندهٔ انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده را به نشست ماه ژانویه دعوت کرده‌ام.

این در حالی است که همزمان، یکی از مقامات ناتو که خواست نامش فاش نشود، گفت ممکن است بسته به برنامهٔ سفرهای برون‌مرزی جو بایدن، این نشست تا ماه مه یا ژوئن به تعویق بیفتد.

استولتنبرگ با ذکر این نکته که یک گفتگوی تلفنی "عالی" با بایدن داشته و دربارهٔ افغانستان نیز صحبت کرده، گفت: بهای ماندن در افغانستان، البته درگیری نظامی است. اما بهای خروج، به‌خطر انداختن دستاوردهای ما در آنجاست.

تصمیم‌گیری بر سر حضور نیروهای ناتو در افغانستان از مسائل مهم این روزهای این ائتلاف نظامی است، چرا که پس از تصمیم ترامپ مبنی بر خارج کردن بخش عمدهٔ نیروهای آمریکایی از این کشور تا ۱۵ ژانویه، باقی اعضای ناتو تلاش دارند تا حضور نیروهای این پیمان را در افغانستان حفظ کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بایدن و ناتو دعوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان خود را برای حضور در سومین دوره مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان آسیا که ۲۵ مهر تا ۱ آبان در بانکوک برگزار می‌شود آماده می‌کند.

دیگر خبرها

  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • حضور طالبان در نشست کشورهای اسلامی
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • یک ماجرا و هزار داستان؛ در بدخشان افغانستان چه خبر است؟
  • بیانیه طالبان در مورد اتفاقات بدخشان
  • یک ماجرا و هزار داستان؛ در بدخشان چه خبر است؟
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات
  • نگرانی آمریکا از حضور روسیه در نیجر