Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امروز (سه شنبه) روزنامه «القدس العربی» از مغرب، این تجمع اعتراضی به دعوت ۵۴ تشکل مدنی این کشور و با مشارکت شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی با گرایشهای مختلف صورت گرفت و در آن شرکت کنندگان جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم فلسطین و مقدسات آنها به ویژه بیت المقدس را محکوم کردند.

 معترضین همچنین با سر دادن شعارهایی، ادامه عادی‌سازی رابطه برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی را محکوم و تأکید کردند که عادی‌سازی روابط با این رژیم خیانت به آرمان ملت فلسطین و خنجر از پشت به این ملت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک کلیپ ویدئویی که توسط روزنامه الکترونیکی «العمق» پخش شد، سوزاندن پرچم رژیم صهیونیست را توسط معترضین نشان داد.

از سوی دیگر، «محمد ششم» شاه مغرب به مناسبت روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین با ارسال پیامی به «شیخ نیانگ» رئیس کمیته «حقوق غیر قابل تصرف مردم فلسطین» گفت: مسئله فلسطین کلید راه حل پایدار و جامع در منطقه خاورمیانه است، راه حلی مبتنی بر اینکه همه مردم منطقه بتوانند در چارچوب مشروعیت بین‌المللی در امنیت و صلح زندگی کنند.

محمد ششم بر همبستگی مغرب با مردم فلسطین، ایستادگی و حمایت از حقوق مشروع آنها برای تأسیس کشور مستقل به پایتختی بیت المقدس تاکید کرد و خواستار تلاش‌های بین‌المللی برای روند صلح و گفت وگوی مسالمت‌آمیز بین طرف‌های درگیر در منطقه شد.

شاه مغرب که به عنوان رئیس «کمیته قدس»، بر حفظ وحدت و تقدس شهر قدس و همچنین وضعیت حقوقی، فرهنگی و مذهبی و موقعیت برجسته آن در سطح اقتصادی و اجتماعی تاکید کرد.

وی در مورد امور داخلی فلسطین تصریح کرد که تلاش‌های مضاعفی را برای برقراری آشتی و گفت وگوی جناح‌های فلسطینی با هدف برقراری نظم و ثبات آنها دنبال می‌کنیم. ما بارها ابراز امیدواری کرده‌ایم که گروه‌های فلسطینی برای مصالحه واقعی و با حسن نیت بر تفرقه‌ای که سالها است فلسطین را آزار می‌دهد، غلبه کنند و در جهت برآورده شدن آرمان‌های اصیل فلسطین همسو شوند.

شاه مغرب در پایان بار دیگر بر حمایت کامل کشورش از دولت و ملت فلسطین و تلاش او برای تأسیس یک کشور مستقل فلسطینی به پایتختی قدس تاکید کرد.

برچسب‌ها اسرائیل رژیم صهیونیستی رباط فلسطین بیت المقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسرائیل رژیم صهیونیستی رباط فلسطین بیت المقدس اسرائیل رژیم صهیونیستی رباط فلسطین بیت المقدس اخبار کنکور مردم فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد

توپخانه رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه وادی اللبونه در مجاورت شهرک ناقوره را بمباران کرد.

به گزارش مشرق، منابع خبری از حملات بامدادی صهیونیست‌ها به مناطقی در جنوب لبنان خبر داد.

شبکه خبری المیادین بامداد یکشنبه گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی با توپخانه سنگین منطقه اللبونه در اطراف شهرک ناقوره واقع در جنوب لبنان را بمباران کرد.

پیشتر نیز مقاومت اسلامی لبنان بعد از ظهر دیروز (شنبه) مرکز نظامی صهیونیست‌ها در الراهب و سایت جاسوسی و نظامی المطله را با موشک هدایت شونده هدف قرار داد.

خبرنگار الجزیره نیز از شلیک ۴ موشک به سمت مرکز نظامی الرادار در مزارع اشغالی شبعا خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • تحصن دانشجویان ایتالیا در همبستگی با فلسطین+ فیلم
  • فیلم| ابتکار جالب شهروندان اسپانیایی در جهت حمایت و همبستگی با فلسطین و مردم غزه
  • همبستگی با فلسطین در جشن فارغ التحصیلی دانشگاه‌های آمریکا
  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست
  • اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • چگونگی شکل‌گیری جنبش دانشجویی همبستگی با فلسطین از ۱۰۰ سال پیش در آمریکا
  • مروری بر نحوه شکل‌گیری جنبش دانشجویی همبستگی با فلسطین در آمریکا همزمان با اوج‌گیری تجمعات ضدصهیونیستی در غرب
  • آیا « راه حل دو کشوری » میان فلسطین و اسرائیل ممکن است؟/ چالش های پیش روی کشور مستقل فلسطین چیست؟
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: اسرائیل خاورمیانه را دچار بدترین چرخه خشونت کرده است/ تلاش‌ها برای راه حل دو دولتی باید افزایش یابد
  • اعتصاب غذای دانشجویان دانشگاه پرینستون در همبستگی با غزه