Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، طرح ظفر پلیس مبارزه با موادمخدر در مقر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

در این مرحله از طرح، وجود یک دست لباس عروس آغشته به موادمخدر بیش از پیش جلب توجه می‌کرد

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت در خصوص جزئیات لباس عروس آغشته به ماده مخدر شیشه اظهار داشت: ماده مخدر شیشه به صورت مایع از کشور افغانستان وارد ایران شده و با آغشتن آن به سایر وسایل از آن برای قاچاق به کشورهای دیگر استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: لباس عروس به نمایش گذاشته شده قرار بود از طریق محموله پستی از کشور خارج شده و به یکی از کشورهای اروپایی برود که با اشراف اطلاعاتی کشف و دو نفر دستگیر شدند.

وی گفت: بیش از یک کیلوگرم موادمخدر شیشه با استفاده از روش‌های خاص به لباس عروس آغشته شده و قرار بود این لباس از طریق پست از کشور خارج شود و در آنجا نیز با روشهای خاص مواد شیشه آغشته شده را استخراج می کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت درباره کشف توپ‌های ۳۰۰ گرمی حاوی شیشه گفت: این توپ‌ها از کشور افغانستان با روش‌های جدیدی وارد ایران شده و پس از طی مسیری در تهران کشف شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع پنج قاچاقچی اصلی مواد مخدر در این زمینه دستگیر شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا رکنا اخبار حوادث پلیس شیشه ای ماده مخدر شیشه پلیس مبارزه با موادمخدر لباس عروس سهام عدالت قیمت خودرو کرونا محسن فخری زاده شهید ترور عکس فیلم قیمت پدر هسته ای ایران شهید فخری زاده ویدئو ترور محسن فخری زاده لباس عروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم درباره تجهیزات جدید لباس‌ و خودروهای پلیس (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سردار رادان : ۲۰ هزار دوربین روی لباس ماموران نصب شده است (فیلم)

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس | ببینید
  • چگونه تخلفات احتمالی پلیس در انجام مأموریت‌ها را گزارش دهیم؟
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم موادمخدر در مراغه
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • كشف بيش از ۴۴ کيلوگرم موادمخدر در مراغه
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • خبر مهم درباره تجهیزات جدید لباس‌ و خودروهای پلیس (فیلم)
  • ببینید | خبر مهم درباره تجهیزات جدید لباس‌ و خودروهای پلیس
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها