Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس با تأکید بر تحقق مطالبات مردم به ‌ویژه در حوزه اشتغال و معیشت گفت: حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به‌ویژه اقشار کم‌درآمد در اولویت برنامه‌های نمایندگان مجلس قرار دارد. - اخبار استانها -

غلامحسین کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دشتی، اظهار داشت: مجلس جایگاه مهمی در رفع مشکلات و تحقق مطالبات مردم دارد و در این زمینه مجلس که اعضای آن از نخبگان مردم تشکیل شده است به عنوان مهم‌ترین پل ارتباطی قانونی مردم با حکومت و اساسی‌ترین جایگاه امید و پناهگاه مردم محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس افزود: مجلس تبلور اراده ملت و چکیده خون شهدا و ایثارگرانی است که برای حفظ ارزش‌ها و اهتزاز پرچم ایران اسلامی جانفشانی‌ها و فداکاری‌ها کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: امروزه نمایندگان مردم در سایه ایمان، اعتقاد و التزام عملی به ارزش‌های اسلامی، صداقت و کاردانی در جایگاه قانون‌گذاری ضمن دفاع از حقوق مردم خود را در مقابل سرنوشت آنها مسئول دانسته و ضمن ایفای نقش در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در بعد سیاسی نیز کشور را در مقابل سوء استفاده بیگانگان مورد حراست و حفاظت قرار داده‌اند.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس تاکید کرد: اما آنچه که تاثیر کار مجلس شورای اسلامی را مضاعف می‌کند نقش آن در سطح جهانی و ایجاد بستر هم‌نوایی با ملل دنیا و مجالس کشورهای اسلامی است که این امر زمینه‌های وحدت رویه و همدلی ملت‌های اسلامی را فراهم آورده است.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس: روستاهای تنگستان در هفته 2 ساعت آب آشامیدنی دارند نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس خواستار تسریع در اجرای طرح‌های آبرسانی روستاها شد موانع اجرای طرح‌های آبرسانی به نقاط محروم استان بوشهر برطرف می‌شود

کرمی با اشاره به اولویت‌های مجلس شورای اسلامی افزود: توجه به مطالبات مردم در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و در این راستا توجه به اقتصاد، معیشت و اشتغال جوانان یکی از اولویت‌های مجلس شورای اسلامی است.

وی، با بیان اینکه استان بوشهر از ظرفیت‌های مهم اقتصادی، صنعتی، اشتغال‌زایی و درآمدزایی برخوردار است تصریح کرد: تلاش می‌شود با بهره جستن از این ظرفیت‌ها زمینه حل مشکلات و تحقق مطالبات مردم به ویژه در اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی فراهم شود.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس با تاکید بر تسریع اجرای طرح‌های آبرسانی تصریح کرد: تحول مهمی در اجرای طرح‌های آبرسانی در استان بوشهر ایجاد شده که حل مشکلات آبرسانی شهرستان‌های دشتی و تنگستان به ویژه نقاط ساحلی در اولویت قرار گرفته است.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده مردم شهرستان های دشتی و تنگستان در مجلس اجرای طرح های آبرسانی اجرای طرح مطالبات مردم استان بوشهر حل مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«سید امیر موسوی جبیلی» از حوزه انتخابیه آبادان به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

موسوی جبیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: مهمترین و بالاترین موضوع در نگاه اول معیشت مردم و اوضاع اقتصادی است و با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب (مدظله) باید جهش اقتصاد را با مشارکت مردم انجام داد و گره زد؛ لذا تلاش برای توسعه سفره مردم و دفاع از حقوق عامه مردم اولویت‌های بنده است.

اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

وی در پاسخ به این سوال که «اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟» گفت: با توجه به منفعت عامه شئون شهر و مرزی بودن حوزه انتخابیه، به نظر می‌رسد حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مورد نیاز است.

موسوی جبیلی اظهار کرد: از چالش‌های مهم استان خوزستان نبود زیرساخت مناسب و متناسب با جمعیت و تنوع فرهنگی استان است.

وی تصریح کرد: زیر ساخت و توسعه‌های عمرانی، راهکار استفاده از ابزارهای نظارتی، تصویب و یا تعدیل قوانینی که باعث ایجاد عمران می‌شود، تحلیل درست بودجه که با وجود پتانسیل‌های عظیم اقتصادی باعث مشکلاتی همچون نرخ بالای بیکاری، کم آبی، تخریب محیط زیست، مشکلات کشاورزی و معضل بزرگ شبکه فاضلاب استان از مهمترین چالش‌های خوزستان به شمار می‌روند.

کد خبر 6089214

دیگر خبرها

  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • دولت تلخ‌کامی اقشار کم درآمد را به شیرینی تبدیل کند‌
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • اولویت اول مجلس دوازدهم رفع مشکلات معیشتی مردم باشد
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است