Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت‌الاسلام  جواد اسماعیل‌نیا صبح امروز در جمع رئیس و کارکنان اداره کل گمرکات شهرستان بندرلنگه، اظهار کرد: گمرک یکی از حیاتی‌ترین ادارات برای هر منطقه محسوب می‌شود خصوصا در مناطق دریایی و مرزی، که در اینجا اداره کل گمرکات شهرستان بندرلنگه که تنها اداره کل موجود گمرک است این نقش پر رنگ تر است و هر چند که در حال حاضر این گمرک به مانند گذشته رونق آن‌چنانی ندارد ولی مردم این منطقه چشم امیدشان به اینجاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم بندرلنگه بسیار نجیب هستند حتی مطالبه حق قطعی خود را نمی‌کنند وما باید از این نجابت مردم حسن استفاده را کنیم و آن‌ها را بعنوان ظرفیت پای کار بیاوریم و نقش سازندگی مردم را پر رنگ کنیم.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه بیان داشت: رسالت مهم اداره کل گمرکات بندرلنگه کمک به  اقتصادی ملی است اما نمی‌تواند از مردم پیرامون خود غفلت کند و بنده بعنوان خادم مردم وحامی شما خدمتگزاران وظیفه دارم نگاه بلند رهبری را در خصوص خدمات‌رسانی و خدمات اجتماعی دستگاه‌های دولتی نسبت به مردم  تبیین کنم و در زمینه حسن انجام کار نظارت داشته باشم ومطالبه گری کنم.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در 8فرودین سال90 در جمع مردم و کارکنان صنعت نفت عسلویه خطاب به مسؤولان شرکت نفت، افزود: معظم‌له دربیانات خود فرمودند،‌ در همین منطقه‌ی عسلویه - در این دو تا مرکز مهم بشری و انسانی عسلویه و نخل تقی - مردم نیازهائی دارند. کمک به رفع این نیازها، جزو جهاد اقتصادی است؛ جزو کار بزرگ است. ان‌شاءاللَّه باید این مسائل را دنبال کنند. باید مشکلات مردم حل شود. اینها همه اجزائی است از مجموعه‌ی یک جهاد عظیم و همه‌جانبه‌ی اقتصاد است.

وی ادامه داد: این صریح جمله رهبری است که مجموعه‌های اقتصادی مستقر در مناطق ولو ملی باشند حق ندارند مردم پیرامون خود را نادیده بگیرند و یا به فکر معیشت و مسائل اجتماعی و نیازهای آن‌ها باشند و همین انتظار از اداره کل گمرک  لنگه هم می‌رود.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه خاطرنشان کرد: مردم بندرلنگه دو منبع در آمد داشتند یکی صیادی که با وضع ترال وگرانی سوخت اکثر صیادان می‌گویند صید ما کفایت از هزینه سوخت ماهم نمی‌کند و یکی تجارت، که در این زمینه فشار تحریم‌ها و کم‌ارزش شدن پول ملی و مشکلات ناشی از آن و بی حرمتی‌ها و اذیت‌های برخی کشورهای مقصد از یکسو هست، حداقل قوانین گمرکی با این عزیزان همراهی بیشتری کند تا نفس معیشت مردم بندنیاید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرلنگه بیان داشت: همه باید به بازیابی مجدد گمرک کمک کنند و اینجا بیشترین تاثیر را نماینده مردم دارد از جناب جباری می‌خواهم وقت بگذارند و مواردی از قبیل تخفیفات وتسهیلات گمرکی و... را برای این بندر برقرار کنند که این موارد بهتر از هزاران کار ریزی است که خروجی آنچنانی برای مردم نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه گمرک نقش حیاتی درتوسعه منطقه دارد، بیان داشت: نماینده مردم در مجلس، استاندار و ناظرگمرکات هرمزگان باید به توسعه گمرک از حیث مسائل کمی، کیفی و تخصصی کمک کنند.

در ادامه حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه از قسمت‌های مختلف ادار کل گمرکات این شهرستان بازدید نمود.

عکس از: فتح الله میرکمانداری


انتهای پیام/88028

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرستان بندرلنگه گمرکات بندرلنگه شهرستان بندرلنگه اداره کل گمرک کل گمرکات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوند سازمان فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی و محله محور

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان ظهر یکشنبه ضمن حضور در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار کرد: باید برای سرعت بخشیدن اشتغال جوانان درامر مهارت و پیوند اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی، فرهنگی، صنعتی و محله محور برنامه‌ریزی داشت.

وی افزود: تقاضا و نیاز افراد به مهارت باید پیگیری و عملی شود.

فرماندار اصفهان در بحث عفاف و حجاب در بخش دولتی و غیردولتی گفت: رسیدگی به موضوع عفاف و حجاب باید در اولویت قرار بگیرد و مسؤولیت همه دستگاه‌ها در خصوص اصل عفاف و حجاب و حدود شرعی و قانونی است که دستگاه‌ها باید رعایت و به وظایف حاکمیتی شأن عمل کنند و رسیدگی به تکالیف تعریف شده است که باید راهکارهای مورد نظر آن مطرح و پیگیری‌های لازم انجام شود.

در ادامه محمدرضا مصلحی بر تصویب اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور پس از ۵۰ سال گزارشی ارائه کرد و افزود: ضوابط اجرایی کارگروه توسعه مهارت در استان یکی از موارد مهم این اساسنامه است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان ادامه داد: هم افزایی دستگاه‌های اجرایی با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان بر امر مهارت آموزی در استان کمک فراوانی به افراد جامعه می‌کند.

وی درادامه خواستار تسریع در روند پروانه صندوق کارگشایی مهارت به اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان شد.

کد خبر 6097188

دیگر خبرها

  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت دولتند
  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت این دولتند
  • رادان: حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت این دولتند
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه
  • معلمان، آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان را جدی بگیرند
  • تهرانی‌ها هشدار امروز هواشناسی را جدی بگیرند
  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • پیوند سازمان فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی و محله محور
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند