Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:23:33 GMT

دفاتر پیشخوان استان همدان به شبکه دولت وصل شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۰۵۷۳

دفاتر پیشخوان استان همدان به شبکه دولت وصل شد

محمدحسن میرزایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ۱۵۵ دفتر پیشخوان در مناطق شهری همدان وجود دارد که همه دفاتر پیشخوان شهری به شبکه دولت وصل شدند.

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تاکید کارشناسان بهداشتی به پرهیز از تجمع، از شهروندان درخواست می شود امور اداری خود را با بهره گیری از ظرفیت این دفاتر داده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری همدان ادامه داد: بنابراین شهروندان می توانند برای ثبت درخواست و پیگیری امور اداری به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

وی توضیح داد: متقاضیان برای پیگیری امور اداری و خدماتی نظیر دریافت کنتور آب و گاز نیازی به حضور در اداره مربوطه ندارند بلکه از طریق ثبت درخواست در دفتر پیشخوان می توانند مطالبه خود را پیگیری کنند.

مدیرکل فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری همدان ادامه داد: پس از ثبت درخواست در دفاتر پیشخوان، این نامه به نهاد مربوطه ارسال شده و آنها پس از پیگیری درخواست پاسخ را به دفتر پیشخوان داده و به صورت اتوماتیک پیامکی برای متقاضی به عنوان پیگیری جواب درخواست از دفتر پیشخوانی که نامه را ثبت کرده ارسال می شود.

میرزایی افزود: این اقدام علاوه بر اینکه از ازدحام مردم در اداره ها و تلف شدن وقت آنها جلوگیری می کند موجب آسان سازی فرایند دسترسی، کاهش مراجعات مستقیم مردم به دستگاه های اجرایی و کاهش تردد آنها به اداره‌ها می شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا ارتباطات و فناوری اطلاعات همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ارتباطات و فناوری اطلاعات همدان ویروس کرونا ارتباطات و فناوری اطلاعات همدان اخبار کنکور دفاتر پیشخوان دفتر پیشخوان شبکه دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۰۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سبا باشگاه خبرنگاران جوان ید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به تعطیلی روزهای هفته گفت: جزئیات لایحه به این صورت بود که به جز روز جمعه یک روز دیگر نیز باید تعطیل باشد. در کمیسیون اجتماعی مجلس نظرات مختلف بر سر تعطیلی پنجشنبه و یا شنبه وجود داشت. با توجه به اینکه عملا در تهران پنجشنبه‌ها تعطیل است نظر دولت بر تعطیل شدن پنجشنبه‌ها بود و بیشترین ارتباط هم با دنیا از طریق تهران است. همه وزارت خانه‌ها منتظر نظر مجلس هستند، اما دولت هم نظر رسمی خود را اعلام کرده است.

وی ادامه داد: دولت تا الان ۴۴ ساعت کاری را مبنا قرار داده بود، اما بعد پیشنهاد ساعت کاری دو ساعت و نیم را داد و بعد هم مجلس این ساعت را ۴۰ ساعت اعلام کرد که دولت هم با آن موافق است و حقوق افراد هم تغییری نخواهد کرد. اگر بخش خصوصی بخواهد اقدام خاصی انجام دهد مربوط به وزارت کار است.

حسینی افزود: در دولت دهم بحث‌هایی مطرح شد مبنی بر اینکه تعطیلی ما از همه جا بیشتر است، اما بعد از بررسی دیدیم که چنین موضوعی صحت ندارد و تازه اگر تعطیلی ما در هفته دوروز باشد تازه میتوان گفت که با برخی از کشورها یکی هستیم. حتی ساعات کاری ما نسبت به برخی ازکشورها بیشتر است. مردم علاوه بر کار زندگی خود را نیز دارند مخصوصا ما که تاکید بر ارتباط با خانواده داریم این تعطیلات کمک کننده است. حتی در دوران کرونا که ساعات کاری کم بود گاهی بازدهی بیشتری داشتیم.

کد خبر 847165 برچسب‌ها حقوق و دستمزد خبر مهم

دیگر خبرها

  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • پیگیری درخواست‌های مردمی در بسته شهروند خبرنگار