Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@10:28:55 GMT

صندوق صدقات شیروان الکترونیکی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۰۸۱۱

صندوق صدقات شیروان الکترونیکی شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: صندوق صدقات این شهرستان الکترونیکی شد.

«مرتضی صفی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان از الکترونیکی شدن جمع آوری صدقات به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان بیان کرد: بر این اساس  دستگاه‌های کارتخوان اندرویدی جایگزین  پرداخت های سنتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صفی پور عنوان کرد: با توجه به‌شدت بیماری کرونا و ضرورت اهتمام مضاعف به امور معیشتی نیازمندان پرداخت صدقات به‌صورت الکترونیکی یکی از روش‌های موثر تخلیه صندوق‌های صدقات خانگی و حذف فیزیکی پول است.

 

وی خاطر نشان کرد: کاهش هزینه‌های اجرایی، اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی سریع به مشترکان، حذف قبوض کاغذی و ارایه رسید الکترونیکی از ویژگی‌های مهم این شیوه جمع آوری صدقات است.

 

وی تاکید کرد: کمک‌های جمع‌ آوری ‌شده از صندوق‌های صدقات مطابق جدول سهم‌بندی و مبتنی بر نیاز جامعه هدف در امور معیشتی، درمان، مسکن، جهیزیه و تحصیل نیازمندان هزینه می‌شود.

 

صفی پور تصریح کرد: اکنون 13 هزار صندوق صدقات فعال در این شهرستان  وجود دارد که  این صندوق ها شامل مشترکان خانگی، صندوق بزرگ و متوسط در معابر، ادارات، مجتمع‌های تجاری و مدارس نصب‌شده‌اند.

 

 

وی اظهارداشت: همچنین کد دستوری #0584*8877* و پرداخت کارتی (۶٠٣٧٩٩٧٩۵٠٠٢١۵٣۶) به ‌عنوان روش های نوین کمیته امداد، برای دریافت صدقات مردم خیر پیش‌بینی‌شده است.

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیروان صدقات کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۰۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حمید رئیسی معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اعتبار پرداخت ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور را در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۳ (بدون محدودیت در تعداد دانشجویان) ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: افزایش ۱۰ درصدی وام ودیعه مسکن دانشجویی در سال تحصیلی آینده

وی خاطرنشان کرد: اعتبار لازم برای پرداخت ودیعه مسکن، از محل اعتبارات ابلاغی ستاد ملی جمعیت تامین شده است و براساس ابلاغ صندوق رفاه، در سال ۱۴۰۳، بدون محدودیت در تعداد دانشجو، هر تعداد دانشجوی متاهل دانشکده یا دانشگاه علوم پزشکی متقاضی ودیعه مسکن، وام ودیعه مسکن دریافت خواهد کرد.

رئیسی گفت: شرایط دریافت ودیعه مسکن قبلا بر اساس آیین نامه‌های ابلاغی توسط صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، اعلام شده بود.

انتهای پیان/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1229011 برچسب‌ها وام دانشجویی

دیگر خبرها

  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است | استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است/ استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران