Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محسن شاه‌علی» روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص شکست تیم ملی بسکتبال ایران مقابل سوریه، اظهار داشت: این شکست نتیجه خیلی عجیبی نبود چون تیم ما بسیار بی‌کیفیت بازی کرد. ما ۱۰۰ بار دیگر اینگونه مقابل سوریه بازی کنیم شکست خواهیم خورد.

وی ادامه داد: سوریه تیم متحول شده ای بود و بازیکن خارجی آن‌ها هر کاری دلش خواست، کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید حدود ۵۰ درصد بازیکنان ما آماده نبودند و ما بیش از اندازه به شوت زدن دل بسته بودیم و این دلیل شکست ما بود البته باید بپذیریم که توپ های ما هم تبدیل به گل نشد.

سرمربی اسبق تیم بسکتبال جوانان ایران، افزود: ما تفکر درستی نسبت به سوریه نداشتیم و این تیم را زیادی دست کم گرفتیم. ما باید با دیدگاهی جدید به تیم سوریه نگاه می‌کردیم چرا که این تیم تا حدی متحول شده بود. 

شاه‌علی در مورد تاثیر نبود «صمد نیکخواه بهرامی و «حامد حدادی»، گفت: آن‌ها اسطوره‌های بسیار خوبی برای رشته بسکتبال هستند اما این تمام پتانسیل ما بود و این درست نیست که بهانه نبود دو بازیکن اصلی خود را بیاوریم. نبودن حدادی به ویژه و بعد از او صمد به تیم ما آسیب زد. حدادی ۴۰ درصد تیم ملی بسکتبال کشور ما است. داشتن بازیکنی مثل حامد و نسل طلایی بسکتبال برای هر مربی خوشبختی است ولی اگر بسکتبال ایران امروز فقط یک حامد حدادی دارد مقصر این مساله کادرفنی تیم ملی نیست. اینکه ما هر وقت نتیجه بد می‌گیریم، می گوییم که حامد نبوده درست نیست. ما هیچوقت به دنبال ساختن بازیکن نبودیم. چقدر ما تاکید داشتیم بازیکنان را رها نکنید. استعدادها باید کنار هم رشد کنند اما متاسفانه شاهد این اتفاق نبودیم.

وی در خصوص عدم دعوت «ارسلان کاظمی»، تصریح کرد: در ماجرای نبودن کاظمی به مربیان حق می‌دهم زیرا مربی حق دارد هر بازیکنی که دلش می‌خواهد را انتخاب کند. تیم ملی سوریه از نظر کیفی پیشرفت بسیار خوبی کرده اما ما باید با هر شرایطی این تیم را شکست می‌دادیم.

شاه علی، اظهار داشت: ما باید در حملات، قوی‌تر کار می‌کردیم اما یکسری اتفاقات قابل پیش‌بینی بود. من همیشه خودم را جای افراد می‌گذارم و در این فدراسیون هم سمتی ندارم که بخواهم حمایت کنم اما این را باید بگویم که «مهران شاهین طبع» مربی باسابقه‌ای در بسکتبال است. الان همه کاسه کوزه‌ها بر سرِ مربی می‌شکند و ما هیچ چیزی را از چشم بازیکن نمی‌بینیم. اگر قرار باشد دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد، بهتر است نگاه خود را به شکست‌ها منطقی‌تر کنیم.

سرمربی اسبق تیم بسکتبال جوانان ایران در خصوص برد تیم ایران در مقابل عربستان، گفت: بردن عربستان طبیعی بود زیرا این تیم از نظر کیفی بسیار پایین تر از سوریه است و ما باید این تیم را می‌بردیم. سوریه به مراتب تیم با کیفیت تری بود.

وی افزود: ما همیشه از برخی باخت‌ها متعجب می‌شویم و این دقیقا زمان‌هایی است که ما استرسمان افزایش پیدا کرده و همچنین اطمینان زیادی از برد در این مسابقات داریم. بسکتبال ما نیاز به کار روانشناختی دارد و این می‌تواند نوسانات بسکتبال ایران را کاهش دهد. شاید با این شیوه در بازی‌هایی که مطمئن به برد بودیم، دیگر بازنده نباشیم.

برچسب‌ها حامد حدادی تیم ملی بسکتبال ایران فدراسیون بسکتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حامد حدادی تیم ملی بسکتبال ایران فدراسیون بسکتبال حامد حدادی تیم ملی بسکتبال ایران فدراسیون بسکتبال اخبار کنکور تیم ملی بسکتبال بسکتبال ایران شاه علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۱۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است

رئیس سازمان غذا و دارو در در دیدار با معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه گفت: به دنبال کمک به تامین تجهیزات پزشکی و دارو و انتقال دانش فنی داروها به سوریه هستیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید حیدر محمدی در دیدار با معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه با اشاره به وضعیت بازار دارویی و تجهیزات پزشکی در ایران اظهار کرد: یکی از دلایل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی در ایران طی سال‌های اخیر عدم همکاری برخی از کشورها و القای تحریم‌های ظالمانه بوده است.

وی با بیان اینکه امروز ایران به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی در منطقه شناخته می‌‌شود، گفت: یکی از مؤلفه‌‌های مؤثر برای رقابت در بازارهای صادراتی توجه ویژه به کیفیت است. در کنار تأمین دارو و تجهیزات پزشکی در کشور سعی کردیم کیفیت این فرآورده‌ها را ارتقا داده و صادرات را به بازار منطقه تقویت کنیم.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به وضعیت مطلوب روابط سیاسی و اقتصادی ایران و سوریه، خاطرنشان کرد: قطعاً به دنبال کمک به تأمین تجهیزات و دارو و حتی انتقال دانش در این زمینه به کشور سوریه هستیم و امیدواریم این کشور نیز در آینده نزدیک بتواند ساختار سلامت خود را بازآرایی کند.

همچنین معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه ضمن تقدیر از همکاری‌های ایران در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی با کشور سوریه گفت: به دنبال توافق صورت گرفته در دو سال گذشته موفقیت ‌های خوبی در زمینه‌های مختلف این همکاری ذکر شده ایجاد شد.

وی افزود: ایران نقش مهمی در خصوص تأمین دارو و تجهیزات پزشکی در بازار سوریه دارد و تقاضا داریم جمهوری اسلامی ایران در تأمین برخی از واکسن‌ های موردنیاز، ما را یاری کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری
  • روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تحریم ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران
  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت