Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار با افزایش 7730 واحدی معادل 0.53 درصد به یک میلیون و 473 هزار و 706 واحد رسید. همچنین در فرابورس شاخص کل با رشد 107 واحدی به 18 هزار و 369 واحد رسید.
به گزارش خبرگزاری آریا ، امروز تالار شیشه‌ای در چهارمین روز کاری هفته (سه شنبه یازدهم آذرماه 99)، شاهد ادامه روند صعودی شاخص‌های منتخب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گونه ای که شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش 2021 واحدی معادل 0.53 درصد به رقم 385 هزار و 402 واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز، با رشد 2114 واحدی معادل 0.51 درصد، عدد 419 هزار و 907 واحد را به نمایش گذاشت.
شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش 1384 واحدی به رقم 274 هزار و 962 واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور، 11443 واحد افزایش را رقم زد و به سطح 2 میلیون و 15 هزار واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با 9088 واحد افزایش به رقم یک میلیون و 83 هزار واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با 3441 واحد افزایش همراه بود و عدد 2 میلیون و 962 هزار واحد را به نمایش گذاشت.

بر اساس این گزارش، در معاملات امروز بورس تهران، نمادهای معاملاتی تاپیکو، فارس، شپنا، فولاد، پارسان، شبندر، ومعادن، کگل و کچاد، با بیشترین افزایش، تاثیر مثبت در روند صعودی شاخص کل بورس داشتند. در مقابل، نمادهای معاملاتی شستا، حکشتی، خودرو، رمپنا، وصندوق و پاکشو، بیشترین تاثیر منفی را در برآورد نماگر کل بورس داشتند.
با پایان فعالیت بازار سرمایه در چهارمین روز کاری هفته، معامله‌گران بورس 13 میلیارد و 746 میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب 2 میلیون و 52 هزار نوبت معامله و به ارزش 162 هزار و 296 میلیارد ریال داد و ستد کردند.
در بازار امروز، بیشترین افزایش قیمت متعلق به نماد داسوه(داروسازی‌ اسوه‌) با 7.3 درصد رشد بود و پس از آن، نمادهای کسرا، فمراد، سصفها، خزامیا، خگستر و روی بود. همچنین نماد معاملاتی قصفها(قنداصفهان) با 8.23 درصد، بیشترین کاهش قیمت را داشت و پس از آن نیز، نمادهای زمگسا، قهکمت، تکشا، دشیمی، وآذر و ساربیل بود.
پُرتراکنش‌های بازار امروز
روند معاملات امروز بازار سرمایه نشان می‌دهد که نمادهای معاملاتی شستا، شپنا، خودرو، وتجارت، فولاد، آبادا، آبادا و شبندر، به عنوان پرتراکنش‌ترین نمادهای بازار معرفی شده‌اند.
بیشترین عرضه و تقاضا
بر اساس این گزارش، نمادهای معاملاتی تاپیکو، های وب، خزامیا، خگستر، وتوکا، فاسمین و سیمرغ با بیشترین تقاضا مواجه شدند و در مقابل نیز نمادهای معاملاتی پدرخش، غدام، انرژی1، ثشاهد، وسخراج، ومعادنح و کفپارس بیشترین حجم عرضه را داشتند.
نوسان نماگر صنایع
معاملات بازار سرمایه در چهارمین روز هفته، شاخص صنایع اطلاعات و ارتباطات، اداره بازارهای مالی و ذغال سنگ با افزایش همراه شدند و در مقابل نیز شاخص صنایع محصولات کاغذ، محصولات چوبی، وسایل ارتباطی و حمل و نقل، در مسیر نزولی حرکت کردند.

-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۱۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۷۶ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه با افزایش ۵۷۶ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۸۱ هزار واحدی ایستاد.

شاخص کل هم وزن نیز با افزایش بیش از ۵۰۰ واحدی در ارتفاع ۷۵۷ هزار و ۳۵۵ واحدی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • افت نزدیک به ۳۰۰۰ واحدی شاخص در معاملات صبحگاهی بورس
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • افزایش ۵۷۶ واحدی شاخص کل بورس