Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس ناصر فغفوری اظهار داشت: به 5 درصد مابقی واحدها تذکر و اخطار داده شده است که در صورت عدم اجرا پلمپ خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ جارت استان زنجان اعلام کرد: در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی گروههای 2، 3 و 4 از اول آذر ماه ، تاکنون 95 درصد واحدهای صنفی مشمول استان نسبت به اجرای مصوبه و تعطیلی واحد خود اقدام نموده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بازرسی های صورت گرفته در این مدت عنوان کرد: از اول آذر ماه در طی پنج روز اخیر 5هزار و 426 مورد بازرسی در سطح استان صورت گرفته است که 3 هزار و 609 مورد اخطار و تذکر شفاهی داده شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: تاکنون 35 واحد در سطح استان در این خصوص پلمپ شده اند.

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یادآور شد: به طور مرتب روزانه 23 اکیپ بازرسی متشکل از بازرسان سازمان ، بازرسان اتاق اصناف ، همکاران اماکن و پلیس انتظامی و در موارد نیاز کارشناسان مرکز بهداشت در سطح استان در حال بازرسی می باشند.

وی در خصوص همکاری اصناف در این زمینه تصریح کرد: اصناف استان همکاری خوبی در زمینه اجرای دستورالعمل ها داشته اند و علارغم وجود شرایط تحریمی و اوضاع نامناسب اقتصادی بازاریان مثل همیشه به خوبی شرایط را سنجیده و به نحو احسن عمل کرده اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان تعطیلی واحدهای صنفی اجرای مصوبه ستاد ملی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۱۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها

خریداران بلوک ۸۵درصدی سرخابی‌ها در صورت انجام تعهدات خود از تخفیف ۱۰ درصدی مبلغ کل قرارداد واگذاری برخوردار خواهند بود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، 85 درصد از سهام سرخابی‌ها روز دوشنبه هفته گذشته(سوم اردیبهشت) به‌قیمت هر سهم استقلال 3 هزار و 46 ریال و ارزش کل معامله این باشگاه در بازار سهام حدود 2 هزار و 800 میلیارد تومان و قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس 3 هزار و 580 ریال و ارزش کل معامله رقمی حدود 3 هزار و 200 میلیارد تومان معامله شد.

بر این اساس، 6 بانک «شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین» جزو متقاضیان خرید سهام باشگاه پرسپولیس و چهار شرکت از هلدینگ خلیج فارس، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی پارس و پتروشیمی بندر امام از جمله خریداران باشگاه استقلال بودند.

این گزارش می‌افزاید: خریداران سهام این دو باشگاه در صورت انجام اقدامات زیر از تخفیفات مقرر برخوردار خواهند بود و سقف برخورداری خریدار از مبالغ تخفیفات به گونه‌ای است که مجموع آنها در هر صورت از 10 درصد مبلغ کل قرارداد واگذاری بیشتر نباشد:

الف) در صورتی که خریدار بتواند نسبت سود ناخالص به درآمد عملیاتی را از سال دوم واگذاری به بعد حداقل در سطح 25 درصد حفظ نماید به ازای هر سال تحقق این نسبت معادل 30 درصد تخفیف در مبلغ یک قسط برخوردار خواهد بود. در صورت افزایش این نسبت به 30 درصد، تخفیف قابل اعمال معادل 40 درصد خواهد بود.

ب) در صورتی که درآمد حاصل از برند، علائم تجاری و تبلیغات محیطی طی 3 سال متوالی در طول قرارداد نسبت به سال قبل از آن حداقل 50 درصد افزایش یابد خریدار به ازای هر سال تحقق این نسبت معادل 30 درصد از مبلغ یک قسط مشمول تخفیف خواهد بود.

ج) در صورتی که میانگین نسبت درآمد حاصل از فروش بازیکن شامل نقل و انتقال و یا حق رشد به کل درآمدهای عملیاتی شرکت طی 5 سال پس از واگذاری 30 درصد باشد، معادل 20 درصد از مبلغ یک قسط مشمول تخفیف خواهد بود.

د) در صورت کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا معادل 50 درصد و یا کسب قهرمانی در لیگ برتر معادل 20 درصد تخفیف از مبلغ یک قسط بهره‌مند خواهد شد.

همچنین خریداران بلوک‌های 85 درصدی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در صورت احراز شرایط مقرر در شیوه‌نامه تشویق بخش خصوصی و تعاونی از مزایای این شیوه نامه به شرح زیر برخوردار خواهند بود:

الف) افزایش سقف کل زمانی و مجموع تعداد اقساط برای خریداران بخش خصوصی تا میزان یک سوم و برای خریداران بخش تعاونی تا میزان دو پنجم جمع مدت و تعداد اقساط مصوب.

ب) بازپرداخت پلکانی اقساط با شیب 10 رشد سالانه برای خریداران بخشهای خصوصی و تعاونی، به ماخذ 100 درصد برای رقم میانه دوره اقساط.

ج) نرخ سود فروش اقساطی برای خریداران بخش‌های تعاونی و خصوصی واقعی به ترتیب معادل 20 و 21 درصد و سایر خریداران معادل 23 درصد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد