Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@15:43:49 GMT

مسابقه کتابخواني «ماجراي عشق من» برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۱۶۶۶

مسابقه کتابخواني «ماجراي عشق من» برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین روحانی گفت: نتایج مسابقه کتابخواني «ماجراي عشق من» که به همت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم برگزار شد۳۰آذر اعلام می شود.

حجت الاسلام والمسلمین «سعید روحانی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی «ماجرای عشق من» گفت: این مسابقه به مناسبت هفته کتاب در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم افزود: مسابقه کتابخواني «ماجراي عشق من» به همت موسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) و با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم برگزارشد.

 

وی با بیان اینکه مهلت ارسال پرسشنامه پایان یافته است افزود: نتایج مسابقه ۳۰ آذر سال جاری همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب (س) اعلام  خواهد شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با اشاره به جوایز این مسابقه گفت: به برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «ماجرای عشق من» ۲۰ کارت هدیه به مبلغ پنج میلیون ریال و ۱۱۰ کارت هدیه به مبلغ یک میلیون و یکصد هزار ریال اهدا خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم یادآور شد: «ماجرای عشق من» عنوان کتابی است که به قلم «انسیه سادات هاشمی» در خصوص زندگی حضرت خدیجه (س) در قالب رمان نگاشته شده است.

 

 

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقه کتابخوانی کتابخوانی کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم عشق من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۱۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر سه‌شنبه در نخستین نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دیلم با دستور کار برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی اظهار داشت: در راستای برگزاری این مسابقه بزرگ، اداره آموزش و پرورش از طریق مدیران مدارس تبلیغات لازم را به‌وسیله فضای مجازی به جهت معرفی مسابقه بزرگ کتابخوانی بین دانش آموزان انجام دهند.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دیلم بیان داشت: امکان سنجی ایجاد کتابخانه مشارکتی یا پیشخوان کتاب در کمپ ترک اعتیاد بویرات در اسرع وقت و تحت نظارت اداره بهزیستی صورت گیرد.

فرماندار دیلم افزود: دهیاری ها بخشی از بودجه فرهنگی خود را صرف خرید کتب مسابقه کنند و آنها را در اختیار اهالی روستا جهت شرکت در مسابقه قرار دهند.

کد خبر 6093133

دیگر خبرها

  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد