Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@17:12:37 GMT

۴۱ مرکز درمانی متخلف در همدان پلمب شده است

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۱۷۳۹

۴۱ مرکز درمانی متخلف در همدان پلمب شده است

گروه استان‌ها - مدیر نظارت و اعتبار بخشی  معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه ۴۱ مرکز درمانی متخلف پلمب شده است. - اخبار استانها -

دکتر محمد کریمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان ، اظهار داشت: این 41 متخلف مرکز متخلف در راستای کنترل آمار کرونا و حفظ و ارتقای سلامت شهروندان پلمب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه ازدحام جمعیت و تجمع در مراکز درمانی و پزشکی خطر ابتلا و انتقال کرونا را افزایش می‌دهد افزود: در 9 ماه گذشته بازدید و بازرسی‌های کارشناسان ما از مراکز درمانی تشدید شده است.

مدیر نظارت و اعتبار بخشی  معاونت درمان علوم‌پزشکی همدان تصریح کرد: در 9 ماهه امسال 2 هزار و 608 مورد بازدید از بیمارستان‌های خصوصی و دولتی، درمانگاه‌های تخصصی، دندانپزشکی، مراکز جراحی محدود، مطب ‌‌ها و کلینیک‌های زیبایی به عمل آمده است.

کرمی در این بازرسی‌ها بیش از 600 تذکر صادر شده و 41 مورد از مراکز متخلف با همکاری اداره اماکن و نظام پزشکی پلمپ شده است.

وی با تأکید بر اینکه ورود بیماران بدون ماسک به مراکز درمانی و مطب‌ها ممنوع است اظهار داشت: وجود مواد ضدعفونی کننده نیز در تمام مراکز پزشکی ضروری است.

84 واحد صنفی متخلف در اردبیل پلمب شد 3 مطب پزشکی متخلف در همدان پلمب شد پلمب 394 واحد صنفی متخلف از آغاز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در سیستان و بلوچستان

مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه هدف ما از بازرسی‌های روزانه کمک به سلامت مردم و قطع زنجیره کرونا است عنوان کرد: ما برای حفظ و ارتقای سلامت آحاد جامعه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و در برخورد با متخلفین نیز مماشات و گذشت در کار نیست.

انتهای پیام/ 743/ی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۱۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ صیادی رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز در این آیین گفت: عملیات ساخت این کلینیک با مشارکت بنیادخیریه پورکاشانی از سال ۹۷ با زیر بنای سه هزار متر مربع در چهار طبقه آغاز شد.

وی ادامه داد: بنیاد مذکور ۲ هزارو۷۰۰ میلیارد ریال و دانشگاه علوم پزشکی البرز یک هزارو۵۰۰ میلیارد ریال برای ساخت وتجهیز این مجموعه هزینه کرده اند.

صیادی افزود: این کلینیک درمانی دارای بخش های اطفال، داخلی، عفونی، قلب، دندانپزشکی، ارتوپدی، زنان و تغذیه است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز خاطر نشان کرد: مرکز درمان اعتیاد بیمارستان امام حسین (ع) امروز نیز افتتاح و به بهره برداری رسید.

صیادی حضور و نقش خیرین در بخش سلامت و اعتلا بهداشت و درمان استان را پررنگ و اثرگذار دانست و بر مردمی سازی سلامت در تمام بخش ها تاکید کرد 

دیگر خبرها

  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا