Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ یازدهم آذرماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۲۹۳۸....۹۱۱: با سلام و عرض خسته نباشید. من یک کشاورز روستایی گیلانی هستم جهاد کشاورزی برای کشاورزی های کوچک هیچ گونه برنامه ای انجام نمی دهد اعم از برنامه های آموزشی ، تشویقی و غیره و الان هم گرانی وحشتناک کود و دیگر ملزومات کشاورزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهش می کنم پیگیری کنید.تشکر

۸۱۴۱....: ۹۱۳: باسلام. چرا هیچ کسی تاخیر در تحویل خودرو‌های سایپا را پیگیری نمی‌کند. پیش فروش عید فطر قرار بود خودرو‌ها را ۳ ماهه تحویل دهند الان ۶ ماه شده و خبری نیست. پولش را کامل گرفتند، ولی از تحویل خودرو خبری نیست. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

۳۷۱۸....۹۰۳: سلام، مشکل شماره گذاری نیسان حل شده و همچنان پابرجاست و تا به امروز نیسانی پلاک نشده، لطفا پیگیری کنید.

۶۴۵۰....۹۱۶: سلام وقت بخیر بنده خودرو ساینا از شرکت سایپا گرفتم هنوز گارانتی آن تمام نشده است و این ماشین مشکلات زیادی دارد. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

۷۱۷۶....۹۱۸: با سلام و احترام. بعد از شیوع کرونا در کشور آزمون‌های زبان دانشگاه‌ها مرتبا به تعویق افتاد، در حالی که آزمون‌های جامع دکتری برگزار می‌شود و عملا بسیاری از دانشجویان در این بین آسیب‌های جدی مالی و روحی و روانی می‌بینند دانشگاه تهران تصمیم گرفت در تاریخ ۳۰ آبان ماه آزمون آنلاین برگزار کند، اینکه این دانشگاه با تمام سخت گیری نتوانست آزمون خوبی برگزار کند و نمرات پس از دو روز تاخیر وارد شد و برای بیش از ۴۰۰ نفر نمره صفر درج شده، متاسفانه هیچ‌یک از مسئولان پاسخگو نیست و دائما موارد بین مرکز آزمون زبان و مرکز انفورماتیک دانشگاه تهران پاسگاری می‌شود، در جواب ایمیل‌های ارسالی دانشجویانی که در کارنامه برای آن‌ها نمره صفر درج شده بیان شده است، شما یا غایب بودید یا تخلف کردیدمتاسفانه هفته بعد زمان برگزاری آزمون جامع است و تکلیف دانشجویان دکتری هنوز مشخص نیست.

۹۳۴۲....۹۳۹: سلام. خسته نباشید. کارگری هستم. دوماه هست که سهام عدالت مان را گذاشتیم برای فروش چرا به فروش نمی‌رود؟ لطفأ پیگیری بفرمایید. سپاسگزاریم از شما

۰۲۷۵....۹۱۱: سلام لطفاً آزمون استخدامی دی ماه هم به تعویق بیندازید. سلامتی مهم‌تر از آزمون است.

۰۸۶۶....۹۱۶: با سلام وام ۱میلیونی معیشتی ظاهرا به افرادی که بیمه بیکاری دارند تعلق نمی‌گیرد. خواهشمندیم پیگیری بفرمایید. با تشکر

۱۶۲۹....۹۱۹: سلام. خواهش می‌کنم سن ورود به دانشگاه فرهنگیان را به ۲۵سال برسانید واقعا وقتی دانشجو معلم زیاد می‌خواهند سن را افزایش دهید تا ما به آرزویمان برسیم. تشکر

۷۰۷۷....۹۱۲: سلام از سایپا تماس گرفتند تا جهت تکمیل وجه کوئیک مبلغ ۹۵ میلیون واریز کنم. آخه من کار‌مند چقدر حقوقم زیاد شده که به خاطر کوئیک دنده‌ای مبلغ ۱۲۵ میلیون بپردازم. چرا ماشینی که حدودا ۶۷ میلیون بود حالا بشه ۱۲۵ میلیون. در حالی که قیمت کارخانه بالاتر از قیمت بازار است. از شما عزیزان تقاضا دارم تا صدای مارا به گوش مسئولین برسانید و این مطلب به مردمی را پیگیری نمایید.

۹۰۸۴....۹۱۶: بسیارکارشکنی ورابطه بازی صورت گرفته ونیرو‌هایی که بعدازتاریخ مذکوربه صورت حق التدریس ازطرق ذکرشده استخدام شده اند، اینبار باپرونده سازی توسط مدیران این اداره مجدد درصددحق خوری وبی عدالتی دیگرهستند. خواهشمنداست به صورت ویژه موردبررسی قرارگیرد. باسپاس

۹۶۲۲....۹۱۳: سلام چرا سود سهام عدالت را واریز نمی‌کنند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه پیامکی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۱۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد

تغییرات اساسی برای شغل‌های مربوط به وزارت نفت و برخی دیگر از دستگاه‌ها و تمدید مهلت ثبت نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر اعلام شد.

به گزارش ایسنا، اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد پیرو اطلاعیه انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام برای شرکت در دومین آزمون خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر دومین اصلاحات و اضافات مربوط به آن در تارنمای مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrt.ir با تغییرات اساسی بارگذاری شده است.

با توجه به اینکه برای شغلهای مرتبط با وزارت نفت و برخی دیگر از دستگاههای مشارکت کننده تغییرات اساسی در این اصلاحات و اضافات دومین آزمون خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر انجام شده، مهلت ثبت نام و ویرایش شغل محلهای انتخابی توسط داوطلبین تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تمدید گردیده است.

بنابراین ان دسته از متقاضیاتی که تاکنون فرآیند ثبت نام خود را تکمیل ننموده‌اند می‌بایست نهایتا قبل از پایان مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند و ان دسته از داوطلبینی که ثبت نام خود را تکمیل نموده اما حسب مندرجات در این اصلاحات و اضافات نیاز و یا قصد ویرایش شغل محلهای خود را دارند می بایست با مراجعه به پروفایل خود نهایتا تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تغییرات لازم در انتخاب خود را ثبت کنند.

شایان ذکر است با توجه به زمانهای تمدید شده برای مهلت ثبت نام و ویرایش آن تاریخ برگزاری این آزمون استخدامی به روز پنج شنبه مورخ ۱۷ خراداد ماه ۱۴۰۳ موکول گردید و داوطلبین شرکت در این آزمون استخدامی لازم است منابع آزمون را که در دفترچه راهنمای این آزمون استخدامی آمده مطالعه نمایند و با آمادگی کامل با سایر مشمولین رقابت کنند. همچنین کارت ورود به جلسه نیز از روز ۱۴ خرداد ماه ۱۴۰۳ بر روی سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و از طریق پروفایل کاربری قابل دسترس خواهد بود.

خاطرنشان می‌شود اصلاحات و اضافات درج شده در این اطلاعیه، مربوط به وزارت نفت، بانک ملی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور، وزارت نیرو و وزارت جهاد کشاورزی می‌باشد. 

تاکید می گردد متقاضیان مشمول بند ج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه ضمن اینکه ضروری است شغل محل‌های خود را متناسب با وضعیت تحصیلی و جغرافیایی خود و شرایط احراز همان شغل انتخاب نمایند. از آنجا که مهلت تعیین شده برای ثبت نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر آخرین فرصت جهت شرکت در این آزمون استخدامی می‌باشد لازم است در اسرع وقت نسبت به ثبت نام و در صورت نیاز ویرایش شغلهای انتخابی خود در روزهای ابتدایی اقدام نموده و به روزهای پایانی مهلت تعیین شده نهایی موکول نکنند و در صورت بروز هرگونه مشکل موضوع را سریعاً به نزدیک‌ترین بنیاد محل سکونت خود اطلاع دهند.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد
  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز