Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:33:45 GMT

دستگیری سه سارق کارگاه صنعتی و تولیدی در تبریز

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۲۰۲۵

دستگیری سه سارق کارگاه صنعتی و تولیدی در تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری سه سارق یکی از کارگاه‌های صنعتی و تولیدی، خبر داد.

سرهنگ فرهنگ نوروزی امروز(سه شنبه ۱۱ آذر) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی کسب خبر مبنی بر وقوع سرقت در یکی از کارگاه‌های صنعتی_تولیدی شهرستان تبریز، مراتب در دستور کار انتظامی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که پس از انجام اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران کلانتری قراملک، سه نفر از سارقان که با توسل به زور وارد کارگاه تولیدی شده بودند، شناسایی شدند، افزود: هر سه سارق پس از هماهنگی قضایی، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تبریز با بیان این‌که ارزش ریالی اموال مسروقه بیش از یک میلیارد تومان بوده است، خاطرنشان کرد: ۶۵ دستگاه الکترو موتور و یک دستگاه خودرو نیسان و مقداری تجهیزات اداری نیز در این سرقت کشف و ضبط شد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به این‌که یکی از سارقان، قاتل فراری نیز بوده است، تاکید کرد: پرونده‌ی قضایی در رابطه با این سرقت تشکیل شده و سارقان به همراه پرونده‌ی تنظیمی جهت انجام مراحل قانونی به پلیس آگاهی استان ارسال خواهند شد.

نوروزی یادآور شد: از شهروندان درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده‌ی افراد مشکوک، مراتب را از طریق شماره‌ی ۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند تا با همکاری مردم در کم‌ترین زمان نسبت به شناسایی این افراد اقدام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۲۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان کابل‌ های مترو تهران

فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه از افزایش تجهیزات و مراقبت‌های انتظامی در خطوط و دستگیری سارقان کابل‌های مترو خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ لک، فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های انتظامی در خطوط و ایستگاه‌های مترو، اظهار کرد: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضائی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ لک افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم‌های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان کابل‌ های مترو تهران
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • دستگیری ۱۵۰ سارق و مالخر
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر