Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی غلامپور در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین گفت: مردم رودان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون همراهی خوبی با مسئولین در اجرای پروتکل ها و دستور العمل های بهداشتی داشته اند البته هماهنگی مطلوبی بین دستگاههای مربوطه نیز حاکم است. 
وی افزود: معتقدم اگر همراهی مردم نباشد به موفقیت امور امیدی نیست. لذا میزان رعایت دستورالعملها توسط مردم به ویژه اصناف ستودنی است و جا دارد از همراهی مردم و صاحبان صنوف صمیمانه تشکر نمایم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار رودان برگزاری مراسم سرور یا عزا در این شهرستان را به عنوان یکی از عوامل شیوع کرونا معرفی کرد و افزود : متاسفانه در ماههای اخیر این مسئله دغدغه مهمی بود لذا با اقدام به موقع از برگزاری ۴۱مراسم عروسی جلوگیری شد و در این راستا تعداد ۲۸نفر احضار و ۲۲نفر هم بازداشتی داشتیم که طبیعتا شرایط کنترل شده و مردم هم همکاری لازم را دارند .
وی عنوان کرد: بهرحال برای ما سلامت عمومی جامعه بسیار مهم است و با خاطیان به جد برخورد خواهد شد .انتظار مردم هم همین است. با کسانی که کوتاهی می کنند باید برخورد شود .
غلامپور با بیان اینکه بازدیدهای سرزده از ادارات و دستگاههای اجرایی ،بانکها ،اصناف و بازار افزایش یافته است ،یاد آور شد :استفاده از ماسک هم توسط مدیر و کارکنان و هم مراجعان اجباری است و مسئولیت عدم اجرای این مصوبه برعهده مدیران دستگاههاست .واگر در این زمینه کوتاهی صورت گیرد قابل اغماض و چشم پوشی نیست
 . فرماندار رودان با اشاره به آمار خودروهای بازگردانده شده از ورودی رودان اظهارکرد  از ابتدای طرح با انسداد مسیرهای فرعی و ورودی های متعدد به شهر امکان کنترل تردد مهیا شده است . در دو روز اخیر ۱۰۸خودرو بازگردانده شده که از ابتدای این طرح مجموعا از ورود ۱۲۳۲خودرو به شهر رودان جلوگیری شده است . 
وی ادامه داد: ضمن اینکه به ۴۹۰خودرو اجازه ورود داده شده است تردد ۳۴۶۹خودرو در دورن شهرستان بلامانع بوده است . طبعا این خودروها می توانند فقط در محدوده شهرستان تردد می کنند و خروج آنها از محدوده شهرستان موجب اعمال جریمه های ۵۰۰هزار تا یک میلیون تومان می شود . 
غلامپور با اشاره به اینکه دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها با همکاری پایگاههای بسیج می توانند در تامین سلامت عمومی نقش آفرینی کنند خاطرنشان کرد : دراین راستا بخشداران مسئولیت نظارت روند فعالیت دهیاران و شوراهای اسلامی روستایی در اجرای صحیح طرح را برعهده دارند . 
او آمار جان باختگان کرونا در این شهرستان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد : متاسفانه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۷۶نفر از همشهریان رودانی بر اساس آزمایشات قطعی به دلیل ابتلا به کرونا جان باخته اند .جان همشهریان و سلامت عمومی بسیار مهم است لذا همه باید برای جلوگیری از این اتفاقات ناگوار دست به دست هم دهیم و در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس تلاش نماییم .

48

کد خبر 1461689

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۲۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور

«نادعلی» سخنگوی شورای شهر تهران:پس از آنکه دلال‌ها و مافیای خودرو نتوانستند نقشه‌ها و منافع کلان و نجومی خود را در موضوع خرید خودروهای برقی تأمین کنند و قراردادهای خرید خودروهای برقی شهرداری تهران امید آنها رو ناامید کرده، اکنون بازوی رسانه‌ای این باند با پول‌پاشی میان برخی افراد و رسانه‌ها تلاش می‌کند تا مانع از اجرایی شدن ورود تکنولوژی خودروهای برقی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شود.

این در حالی است که چندی پیش برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اعلام‌کرده بودند مافیای خودرو در مسیر واردات خودروی باکیفیت و ارزان به کشور سنگ‌اندازی می‌کنند.

کد خبر 847594 منبع: تسنیم برچسب‌ها خودرو - جهانی خبر مهم خودرو - ایرانی خودرو

دیگر خبرها

  • مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله با حملات اشغالگران
  • جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله باحملات اشغالگران
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • کشف ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان