Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده شازند در مجلس با اشاره به اظهارنظر سخنگوی دولت درخصوص طرح دوفوریتی اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران، گفت: متاسفاه دولت، مجلس را زیر سوال می برد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمود احمدی بیغش نماینده شازند در مجلس  شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه 11 آذر) قوه مقننه و طی  اخطاری با استناد به اصل 86 قانون اساسی، گفت: امروز طرح الزام دولت به خاتمه اجرای پروتکل های الحاقی و صیانت از حقوق مردم توسط مجلس تصویب شد و تحقیقا اکثریت مردم ایران از این مصوبه راضی هستند، اما سخنگوی دولت در اقدامی ناپسند اعلام کرد این طرح برخلاف قانون است، باید از این به بعد قبل از ساعت زدن در مجلس، از دولت اجازه و برنامه بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)  

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تا امروز با اجرای پروتکل الحاقی وضعیت معیشت مردم چگونه بود، آیا شاهد ترورها نبودیم؟ شهید فخری زاده و سایر شهدا در چه شرایطی به شهادت رسیدند؟.

وی با اشاره به اینکه دولت، مجلس را زیر سوال می برد، ادامه داد: درخواست داریم به شانتاژها توجه نکنید، مجلس و رئیس مجلس را تندرو خطاب می کنند، در حالی که ما نماینده 85 میلیون نفر جمعیت کشور هستیم.

احمدی بیغش با بیان اینکه مملکت را به لبه پرتگاه کشانده اند و به دنبال بایدن هستند در حالی که اون نیز برادر ترامپ است، گفت: برجام 20 دقیقه ای توسط عده ای در مجلس تصویب شد و عزت مردم را فروختند.

دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این اخطار گفت: اخطار بجایی بود، اما این اخطار ارتباطی به هیات رئیسه مجلس ندارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۲۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی از روند طرح های در دست اجرای حوزه انتخابیه خود دیدن کردند.

عباس کودرزی؛ نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان گفت: این طرح به زودی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به اتفاق ویز بهداشت از طرح های بهداشتی و درمانی این شهرستان دیدن کرد و خواستاز تسریع در تکمیل این طرح ها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • نماینده مجلس: هر مرد ترکیه 15 شریک جنسی دارد!
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش