Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام مسئول گفت: روزانه حدود ۶۵۰ تن مرغ گرم با قیمت ۱۸ هزار و ۵۰۰ و ۳۰۰ تن مرغ سرد با قیمت ۱۵ هزار تومان در میادین میوه و تره بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران توزیع می شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، علیمراد سرافرازی با اشاره به افزایش ناگهانی قیمت مرغ در بازار گفت: در پی این اتفاق رئیس جمهور دستور داد وزارت جهاد کشاورزی و برخی از دستگاه‌های دیگر برای تنظیم بازار به وزارت صمت که مسئول اصلی تنظیم بازار است کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ورود وزارت جهاد کشاورزی قیمت مرغ که در میدان بهمن تهران به 35 هزار تومان رسیده بود، به 18 هزار و 500 تومان کاهش پیدا کرد.

وی افزود: روزانه حدود 650 تن مرغ گرم با قیمت 18 هزار و 500 و 300 تن مرغ سرد با قیمت 15 هزار تومان در میادین میوه و تره بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران توزیع می‌شود. این روند تا متعادل شدن قیمت مرغ در تهران و دیگر شهرستان‌ها ادامه پیدا خواهد کرد. برای جلوگیری از تشکیل صف در این شرایط کرونایی، با چند استارت آپ نیز هماهنگ شده است تا مرغ را در درب منزل مردم تحویل دهند.

رئیس مرکز امور بین‌الملل وزارت جهاد کشاورزی از بازدید سرزده خاوازی وزیر جهاد کشاورزی از میدان بهمن خبر داد و بیان کرد: گزارش تصویری این بازدید در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است و همه مشاهده کردند خوشبختانه با هیچ صفی در این میدان مواجه نشدیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

خاوازی: بازار مرغ را کنترل کردیم/ در تدارک کنترل بازار تخم مرغ هستیم

وی با بیان اینکه در کشور به دلیل شرایط اقلیمی و کمبود آب امکان تولید برخی از نهاده‌های مورد نیاز صنعت دام و طیور مانند ذرت که یک گیاه تابستانه است، وجود ندارد، اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی طرحی را در دستور کار قرار داده است که در صورت تأمین الزامات آن، اجرای آن برای سال آینده با تولید ارقام جدید ذرت و گیاهان کم آب بر مانند ارزن صورت می‌گیرد.

سرافرازی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کشت فرا سرزمینی، افزود: این اقدام در دستور کار قرار دارد و حداقل با هشت یا نه کشور توسط بخش خصوصی برای کشت فرا سرزمینی همکاری می‌کنیم و تولیدات را وارد کشور می‌کنند و قصد داریم این ارتباطات را گسترده‌تر کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد تنظیم بازار قیمت مرغ وزارت جهاد کشاورزی ستاد تنظیم بازار قیمت مرغ وزارت جهاد کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی تن مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۲۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط فروش قسطی جک J۴ و کی ام سی T۸ اعلام شد

در این طرح شرکت کرمان موتور ، کی ام سی T۸ با قیمت مصوب یک میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان با موعد تحویل ۹۰ روز در رنگ های سفید، مشکی، قرمز و آبی زنگاری عرضه می شود.

همچنین جک J۴ اتوماتیک با قیمت مصوب ۷۹۱ میلیون تومان با موعد تحویل ۶۰ روز کاری و در رنگ های سفید، مشکی، خاکستری، طوسی روشن، قرمز، آبی زنگاری و قهوه ای عرضه می شود.

بخشنامه فروش و مشخصات خودرو جک J4

بخشنامه فروش و مشخصات خودرو کی ام سی T8

 

دیگر خبرها

  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • ۵۰ درصد پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی مربوط به آب و خاک است
  • توزیع روزانه قارچ در سطح کشور به ۸۰۰ تن رسید
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • شرایط فروش قسطی جک J۴ و کی ام سی T۸ اعلام شد
  • انتفاد از کاهش سهمیه سوخت کشاورزان
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده
  • ۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد