Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: طرح انجام تمرینات ورزشی در منزل با عنوان "ورزش در خانه" با همکاری هیاتهای ورزشی در این استان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مصطفی مرادی در جلسه کارگروه ورزش همگانی اداره کل اظهار داشت: سیاست های وزارت ورزش وجوانان به گونه ایی موفق توانست فرهنگ ورزش در خانه را در ایام قرنطینه خانگی بین خانواده ها پیاده سازی کند و در روزهایی که نگرانی و استرس شدیدی برتمام جامعه وخانواده ها مستولی بود به خوبی کمک شایان توجهی به حفظ سلامتی و ارتقا آن برای مقابله با کرونا به جامعه انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با اشاره به اینکه ورزشکاران با ورزش در خانه می توانند تهدید را به فرصت تبدیل کنند ، افزود: افرادی که به ورزش روی آورده اند در این شرایط بحرانی جهت حفظ سلامتی خود و خانواده ، فقط کافیست طرز فکر خود را تغییر دهند در این صورت می بینند که دیگر نیازی به رفتن مراکز ورزشی نیست زیرا می توانند تمرینات ورزشی را در بهترین حالت در منزل انجام دهند . سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان ابراز داشت: این طرح به واسطه تعطیلی مجموعه ها و باشگاههای ورزشی و برای ترغیب مردم به ورزش و تداوم فعالیتهای ورزشی در منزل چند روزی است که راه اندازی شده است. مصطفی مرادی در ادامه گفت: هرچند در روزهای گذشته فعالیت همه رشته ها و اماکن ورزشی متوقف شده ، اما این به معنای تعطیلی ورزش نیست و ورزش باید کماکان در خانه ها ادامه داشته باشد تا نشاط و سلامتی را بین خانواده ها داشته باشیم. وی افزود: با بیان اینکه هیات های ورزشی مختلفی برای اجرای این پویش پای کار آمده اند، گفت: براین اساس، هرکدام از این هیات ها می بایست ورزشکاران تحت پوشش خود را تشویق به اجرای تمرینات ورزشی در خانه می‌کنند. سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان یادآورشد: ورزشکارانی که در این پویش شرکت می کنند، فیلم هایی یک دقیقه ای را از اجرای تمرینات ورزشی خود در خانه با پوشش مناسب اسلامی تهیه و می توانند با ارسال آن و بازبینی از طریق روابط عمومی اداره کل در فضای مجازی منتشر نمایند. بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان علاقه‌مندان می توانند ویدئوهای ورزشی خود در منازل را به آی دی jkordi2566 و Alizamaemi و همچنین شماره تماس09215967632 در شبکه های اجتماعی ارسال نموده که پس از بازبینی و انتشار با قرعه کشی به صورت هفتگی به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا گردد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان تمرینات ورزشی ورزش در خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۳۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رییس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: ۱۳۵ میلیارد ریال برای تکمیل و اجرای ۱۰ طرح ورزشی این شهرستان از ابتدای سال جاری تخصیص یافت.   علی اصغر اکبری  افزود: ۱۲۰ میلیارد ریال از مجموع این اعتبار برای ساخت و تکمیل هشت زمین چمن ورزشی در شهر‌های "کاخک" و "روشناوند"، محله نوغاب و استادیوم ورزشی ملت شهر گناباد و روستا‌های "سقی، کلات، باغ آسیا و ریاب" از توابع این شهرستان تخصیص پیدا کرد.   وی گفت: ۱۰ میلیارد ریال از این اعتبار نیز برای تکمیل گود ورزش‌های باستانی روستای "بیلند" و پنج میلیارد ریال هم به خانه جوان گناباد تخصیص یافت.   رییس اداره ورزش و جوانان گناباد افزود: ساخت گود ورزش‌های باستانی روستای بیلند از توابع بخش مرکزی این شهرستان به عنوان بزرگترین گود باستانی شرق کشور از سال ۱۳۹۵ آغاز شد و تا سال ۱۴۰۱ مبلغ ۲۵ میلیارد ریال توسط خیران برای ساخت آن تخصیص پیدا کرد.   اکبری گفت: از محل اعتبارات دولتی هم طی یک سال گذشته ۲۵ میلیارد ریال و امسال هم ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل گود ورزش‌های باستانی روستای بیلند تخصیص یافت و این طرح با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد در حال اجراست و نیمه نخست امسال بهره برداری شد.   وی افزود: با وجود این که ساختمان "خانه جوان" شهرستان گناباد در بهمن ماه سال ۱۳۹۹ به عنوان نخستین خانه جوان استان خراسان رضوی افتتاح شد ولی به دلیل تکمیل نبودن امکانات هنوز به بهره برداری نرسیده است.   رییس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: ساخت "خانه جوان" گناباد در زمینی به وسعت ۶۶۰ متر مربع و با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال از سال ۱۳۹۷ آغاز شد و این طرح هم اکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اما هنوز زیرساخت‌های آب، برق، گاز، تلفن و سایر تجهیزات مورد نیاز آن تامین نشده است.   اکبری افزود: ۲۵ میلیارد ریال طی یک سال و نیم گذشته برای تکمیل خانه جوان گناباد تخصیص یافت و برای بهره برداری نهایی آن ۱۵ میلیارد ریال نیاز است.    

دیگر خبرها

  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار