Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@18:23:25 GMT

۱۰۵ وسیله گرمایشی بین نیازمندان لامرد توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۳۲۶۳

۱۰۵ وسیله گرمایشی بین نیازمندان لامرد توزیع شد

 عباس توانا روز سه‌شنبه با اشاره به اجرای طرح بزرگ شهید سلیمانی در این شهرستان گفت: این طرح با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر و خانواده هایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا با مشکلات فراوان اقتصادی مواجه شده اند؛ کلید خورده است و تا ۱۳ دی ماه، سالروز شهادت سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با مشارکت و همکاری مسجد امام حسین (ع) کشور کویت در طرح شهید سلیمانی و به همت خیر ارجمند ام عادل ۱۰۰ عدد بخاری برقی و ۵ عدد آب گرم کن با هزینه ۵۰۰ میلیون ریال تهیه شده است که در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لامرد با بیان اینکه وسایل گرمایشی تهیه شده توسط این خیر نیک اندیش درمیان نیازمندان توزیع می شود، ابراز کرد: بر اساس نظر بانی خیر و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لامرد این وسایل به خانواده های نیازمند به ویژه زوج های جوان بی بضاعت در منطقه اشکنان و بشاگرد اهدا می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لامرد تاکید کرد: پیش از این و در فصل تابستان نیز با مشارکت این خیر ایرانی  تعداد ۲۵ عدد آبسردکن با هزینه ۷۵۰ میلیون ریال تهیه شده بود که با توجه به وضعیت آب و هوایی گرم شهرستان لامرد و مشکلات تامین آب شیرین، در اختیار خانواده های نیازمند و کم برخوردار شهرستان قرار داده شد.

شهرستان لامرد در فاصله ۳۶۵ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه لامرد پیام نیازمند فارس پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه لامرد پیام نیازمند فارس سازمان اوقاف و امور خیریه لامرد پیام نیازمند فارس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرده‌افشانی ۶۲۸ هکتار نخیلات لامرد پایان یافت

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌رضا محمدی بعد از ظهر شنبه با اعلام این خبر گفت: گرده افشانی نخلستان‌های لامرد از هفته سوم اسفندماه آغاز و تا پایان فروردین ماه ادامه دارد.

این مقام مسؤول تصریح کرد: مناسب‌ترین دمای گرده‌افشانی بین ۲۲ الی ۲۷ درجه سانتیگراد و مناسب‌ترین ساعات گرده افشانی ساعات ۱۰ الی ۱۵ محسوب می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان لامرد همچنین بیان کرد: گرده افشانی نقش بسیار مهمی در افزایش تولید و کیفیت محصول خرما دارد و رعایت اصول و دقت در انجام آن ضروری است.

محمدی درخت نخل را از جمله درختان دوپایه که شامل گل‌های نر و ماده بر روی درختان جداگانه می‌باشد برشمرد و در ادامه افزود: برای تولید اقتصادی محصول را باید گرده افشانی نمود که این کار به صورت سنتی و دستی توسط کارگران ماهر انجام می‌شود.

وی در پایان از زاهدی، شاهانی، گشخواه، خاصویی به عنوان مهمترین ارقام تولیدی شهرستان نام برد و به ارقام تجاری پیاروم و مجول اشاره کرد که در حال توسعه است.

کد خبر 6090145

دیگر خبرها

  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • گرده‌افشانی ۶۲۸ هکتار نخیلات لامرد پایان یافت
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است
  • وقف به عنوان یک سنت حسنه با دانش‌های جدید آمیخته شده است
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • افتتاح نمایشگاه وقف
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس