Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-  امام جمعه کرمان گفت: انگیزه مبارزه ۴۰ ساله شهید سلیمانی باید برای جامعه تبیین شده و انگیزه حاج قاسم برای دفاع از اسلام را به تصویر کشید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی عصر امروز در مشترک آغاز به کار رسمی طرح مقابله با کرونا شهید سلیمانی در استان کرمان و جلسه کمیته شهرستانی ستاد برنامه‌ها و ترویج مکتب شهید سلیمانی استان با تسلیت شهادت شهید فخری زاده اظهار داشت: در ارتباط با مکتب شهید سلیمانی سه ماموریت مهم و اساسی به عهده داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گرایش‌های انسانی را باید در ترویج مکتب حاج قاسم دید افزود: رویه عملکرد شخصی و اجتماعی فرد بوده و عملکرد حاج قاسم مبتنی بر اعتقاد و انگیزه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه حاج قاسم چه انگیزه‌ای داشت که او را مدت زیادی در جبهه اسلام نگه داشت و اعتقاد او چه بود بیان کرد: اعتقاد و انگیزه حاج قاسم برای دفاع از اسلام را باید به تصویر کشید.

برگزاری 128 برنامه سالگرد شهادت حاج قاسم در شهرستان‌های استان کرمان به تصویب رسیدفرمانده سپاه استان کرمان: خواسته حاج قاسم دور هم جمع شدن لشکر 41 ثارالله بودفرمانده سپاه استان کرمان: فضاسازی اساس عمق بخشی به مسائل فرهنگی است/ رونمایی از فاز نخست المان‌های شهید سپهبد قاسم سلیمانی

وی با عنوان اینکه حاج قاسم چهل سال سرباز اسلام بود و عملکرد او را باید در ترویج مکتب حاج قاسم به جامعه معرفی کرد افزود: جایگاه حاج قاسم امروز در جغرافیای پهناور جهان است و در هر نقطه‌ای او را می‌شناسند.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه روحیه، رویه و عملکرد حاج قاسم را باید در مکتب شهید سلیمانی دنبال کرد گفت: مکتب شهید سلیمانی مکتب اسلام و امامین انقلاب است و حاج قاسم در مقابل استکبار جهانی ایستاد و تمام توانش را گذاشت.

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید سپهبد قاسم سلیمانی شهید استان کرمان شهید سپهبد قاسم سلیمانی شهید استان کرمان مکتب شهید سلیمانی استان کرمان حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۳۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه بلوک براثر سانحه تصادف درگذشت

 افشار منش گفت:برخورد خودرو پژو ۴۰۵ با آمبولانس یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت.

وی افزود: متاسفانه سرنشین خودرو پژو امام جمعه بلوک حجت الاسلام دهقان بودند که علیرغم تلاش پرسنل اورژانس برای احیا، در بیمارستان امام فوت کردند.


افشارمنش بیان کرد: سه سرنشین آمبولانس شامل دو تکنسین و یک مصدوم داخل کابین از نواحی سر، صورت کتف و گردن آسیب دیدند که توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رفسنجانی‌ها رسم مهمان‌نوازی را به جا آوردند + فیلم
  • نهضت علمی امروز میراث پرافتخار مکتب امام صادق(ع) است
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • امام جمعه بلوک براثر سانحه تصادف درگذشت
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • امام جعفر صادق (ع)؛ شخصیت مهم در جهان اسلام و مکتب شیعه