Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@20:07:26 GMT

تامین مسکن برای بانوی حادثه دیده بندرعباسی

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۳۷۳۴

تامین مسکن برای بانوی حادثه دیده بندرعباسی

با کمک بهزیستی و موسسه علوی وابسته به بنیاد مستضعفان روز گذشته خانه‌ای مناسب برای بانوی حادثه دیده بندرعباسی و فرزندانش رهن شد و در اختیار آنان قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ در همین شبکه های اجتماعی بود که به یک باره ساکنین استان هرمزگان خبری مبنی بر خرابی یک خانه توسط شهرداری را دیدند و نسبت به آن واکنش  نشان دادند، این اعتراض ها نه تنها در جنوب و استان های جنوبی بلکه حتی در سایر استان های نیز واکنش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گونه ای که معاون استاندار هرمزگان گفت: نحوه برخورد و تخریب منزل این زن از سوی ماموران خوب نبوده و برخی مشکلات بوجود آورد ولی بهتر است شهرداری در این گونه موارد بیشتر دقت کند که احساسات مردم جریحه دار نشود و از سوی دیگر هم نباید زمینه برای اجرا نشدن برخورد با تخلف فراهم شود.

اعضای شورای اطلاع رسانی نیز هریک پیشنهادهایی در خصوص مدیریت اخبار حوادث بویژه در قضیه حادثه تخریب منزل مسکونی زن سرپرست خانوار محله ۲۲بهمن ارایه کردند ومقرر شد شهردار بندرعباس در اسرع وقت بطور دقیق موضوع را بارسانه ها در میان بگذارد.

در همین رابطه فریدون همتی، استاندار هرمزگان گفت: با کمک بهزیستی و موسسه علوی وابسته به بنیاد مستضعفان خانه‌ای مناسب برای بانوی حادثه دیده بندرعباسی و فرزندانش رهن شد و در اختیار آنان قرار گرفت.

استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به ضرورت اجرای قانون در موضوع صیانت از زمین‌های ملی و دولتی، خواستار تدبیر دستگاه‌های مسئول و اخذ مجوز‌های لازم برای اجرای هرگونه حکم تخریب با لحاظ کردن مشکلات کنونی مردم شد.

روز پنجشنبه ۲۹ آبان یک خانم بندرعباسی پس از اینکه ماموران شهرداری و مسکن و شهرسازی اتاقک ساخته شده اش را در زمین‌های دولتی تخریب کردند، خودسوزی کرد و با سوختگی ۱۷ درصدی به بیمارستان منتقل شد.

این زن سرپرست خانوار همچنان در بخش سوختگی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بستری است.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۳۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت

حمید محبوبی مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: با تلاش نجاتگران هلال احمر اشنویه مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد از مرگ حتمی نجات یافت.

وی با اشاره به موفقیت امدادگران در تلاش برای نجات فرد حادثه دیده افزود: تلاش چهار ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فرد حادثه دیده در ارتفاعات تالاجار اشنویه نتیجه بخش بود.

محبوبی بیان کرد: صبح امروز با درخواست همراه مصدوم در ارتفاعات هوار مامز تالاجار اشنویه نجاتگران هلال‌احمر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از ۴ ساعت صعود در ارتفاعات تالاجار، نجاتگران به مصدوم حادثه دیده دسترسی پیدا کردند و بعد از کنترل علایم حیاتی و اقدامات پیش بیمارستانی و تثبیت، همچنین انتقال امن به پایین دست، مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد.

مصدوم ۵۸ ساله به دلیل روشن کردن زغال در چادر دچار گازگرفتگی شده بود که با سرعت عمل نجاتگران هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • ترمیم قبور آسیب‌دیده خلدبرین
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار