Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری از سامان‌دهی میادین میوه‌و تره‌بار استان خبر داد و گفت: میدان میوه و تره‌بار در محل میدان قمربنی‌هاشم(ع) شهرکرد ایجاد می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، الله‌کرم نصیری پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات میادین میوه و تره‌بار مرکز استان اظهار داشت: باید به شهرداری شهرکرد کمک کنیم و با استقاده از قوانین و مقررات میادین میوه و تره‌بار در نقاط مختلف شهر ایجاد و دسترسی مردم به خدمات میدان‌ها آسان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در مرکز استان خدمات‌، به‌ویژه در مورد  میوه‌ و صیفی‌جات بسیار گران است، بیان داشت: یکی از دلایل این گرانی میادین میوه و تره‌بار هستند به‌عنوان مثال یکی از میادین میوه و تره‌بار شهرکرد در منطقه‌ای بسیار دور است که شهروندان امکان تهیه محصولات موردنیاز خود را ندارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال  بختیاری تصریح کرد: شهروندان شهرستان‌های لردگان و بروجن میوه و تره‌بار خود را مستقیما از اصفهان و مردم شهرستان‌های بن و سامان از نجف‌آباد تهیه می‌کنند و حدود 50 درصد مردم از داخل استان خرید می‌کنند که از این مجموع 40 درصد از میدان‌های مرکز استان خرید خود را انجام می‌دهند.

نصیری عنوان داشت: ایجاد یک میدان میوه و تره‌بار در محل ایستگاه اتوبوسرانی میدان قمربنی‌هاشم(ع) شهرکرد که ورودی و خروجی شهر، محل عبور کمربندی‌ها و گذر مردم است و گره ترافیکی ندارد پیش‌بینی شده است.

عرضه بوقلمون کامل در میادین میوه و تره بار؛ هر کیلوگرم 42 هزار تومانکاهش قیمت گوجه فرنگی در میادین میوه و تره باراینجا اردستان؛ شهری که برخی برای کسب درآمد خطر را به جان می‌پذیرند/چرا مسئولان برای ساماندهی میوه‌فروشان سیار دست دست می‌کنند؟

وی ادامه داد: به‌منظور بررسی قوانین و مقررات مربوط به این موضوع باید کمیته‌ای متشکل از شهرداری، راه و شهرسازی و دفتر امور شهری ایجاد و با زمین شهری کشور مکاتبه‌ای انجام شود. در صورت عدم موفقیت، به مناسب‌سازی قیمت خواهیم پرداخت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نباید شائبه‌ای در خصوص برخورد ایجاد شود، خاطرنشان کرد: باید میادینی در سطح شهرکرد مانند میدان میوه و تره‌بار ولیعصر ایجاد شود و مجوزهای لازم برای کمک به شهرداری در راستای ایجاد میدان‌های متمرکز  صادر شود.

وی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی جابجایی باید انجام شود، یادآور شد: استاندار چهارمحال و بختیاری نیز آمادگی کمک به شهرداری در مورد ایجاد میادین میوه‌وتره‌بار و جابجایی میدان شهرکرد را اعلام کرده است. در منظریه و میرآیاد نیز باید اقدامات لازم جهت توسعه میادین میوه و تره‌بار تقویت شود.

انتهای پیام/7540/ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میادین میوه و تره بار میدان میوه و تره بار استاندار چهارمحال میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۰۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!

بیرو آماده بازگشت به چارچوب دروازه پرسپولیس

طرفداری | پزشک معالج علیرضا بیرانوند از بهبود دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس خبر داد.

پزشک معالج علیرضا بیرانوند در تشریح وضعیت او گفت:

پس از آنکه دست گچ علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه های ویژه ای برای بهبود کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

به نقل از فارس، وی با بیان این که بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد گفت:

دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می تواند تیمش را همراهی کند اما این که در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه بان های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه تمامی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازارهای میوه و تره بار تعطیل است
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • آغاز سرمایه‌گذاری پتروشیمی‌ها در میادین گازی
  • وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به تملکات میدان شهید مطهری قم
  • میدان‌داری شرکت‌های ایرانی در میادین نفت و گاز غرب کارون