Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

قیمت طلا و سکه امروز بالا رفت، دلار هم در بازار با افزایش ۹۰۰ تومانی قیمت، ۲۶,۳۰۰ (بیست و شش هزار و سیصد ) تومان نرخ گذاری شد.
آخرین نرخ اونس طلا

هر اونس طلا، امروز به ۱,۷۹۲ (یک هزار و هفتصد و نود و دو ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۸۹ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر هر اونس طلا قیمت (دلار) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۱,۷۹۲ ۱۶ ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۸۹ ۱۲:۰۰ ۱,۷۷۶ -۱۲ -۰.۶۶ روز قبل ۱,۷۸۸ ۸ ۰.۴۱ ۳ روز پیش

 

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۵.۲۴ درصدی، از ۱,۰۵۵,۵۰۰ (یک میلیون و پنجاه و پنج هزار و پانصد ) تومان به ۱,۱۱۳,۹۰۰ (یک میلیون و یکصد و سیزده هزار و نهصد ) تومان رسید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر هر گرم طلا ۱۸ عیار قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۱,۱۱۳,۹۰۰ ۵۸,۴۰۰ ۵.۲۴ ۱۶:۱۶ ۱,۰۵۵,۵۰۰ ۱۰,۴۰۰ ۰.۹۸ روز قبل ۱,۰۴۵,۱۰۰ ۱۰,۶۰۰ ۱.۰۱ ۲ روز پیش

 

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز

در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۲۶۰۰۰ تومان افزایش، ۴۸۳,۲۰۰ (چهارصد و هشتاد و سه هزار و دویست ) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت دلار در بازار آزاد امروز

قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۶,۳۰۰ (بیست و شش هزار و سیصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۳.۴۲ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر دلار در بازار آزاد قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۲۶,۳۰۰ ۹۰۰ ۳.۴۲ ۱۶:۱۴ ۲۵,۴۰۰ ۴۰۰ ۱.۵۷ روز قبل ۲۵,۰۰۰ ۱۰۰ ۰.۴ ۲ روز پیش

 

قیمت دلار در بازار متشکل امروز

دلار در بازار متشکل امروز با افزایش ۳.۰۱ درصدی، از ۲۴,۶۰۱ (بیست و چهار هزار و ششصد و یک ) تومان به ۲۵,۳۶۷ (بیست و پنج هزار و سیصد و شصت و هفت ) تومان رسید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر دلار در بازار متشکل قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۲۵,۳۶۷ ۷۶۶ ۳.۰۱ ۱۶:۱۵ ۲۴,۶۰۱ ۵۴ ۰.۲۱ روز قبل ۲۴,۵۴۷ ۵۷۹ ۲.۳۵ ۲ روز پیش

 

قیمت یورو در بازار آزاد امروز

یورو در بازار آزاد، امروز به ۳۰,۹۶۳ (سی هزار و نهصد و شصت و سه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۵۳ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر یورو در بازار آزاد قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۳۰,۹۶۳ ۴۷۶ ۱.۵۳ ۱۴:۲۷ ۳۰,۴۸۷ ۵۹۵ ۱.۹۵ روز قبل ۲۹,۸۹۲ ۱۲۰ ۰.۴ ۲ روز پیش

 

آخرین نرخ پوند

پوند امروز با افزایش ۱.۹۸ درصدی، از ۳۳,۹۴۷ (سی و سه هزار و نهصد و چهل و هفت ) تومان به ۳۴,۶۳۶ (سی و چهار هزار و ششصد و سی و شش) تومان رسید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر پوند قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۳۴,۶۳۶ ۶۸۹ ۱.۹۸ ۱۴:۲۷ ۳۳,۹۴۷ ۶۶۵ ۱.۹۵ روز قبل ۳۳,۲۸۲ ۱۳۳ ۰.۳۹ ۲ روز پیش

 

آخرین نرخ درهم امارات (حواله)

در بازار امروز درهم امارات (حواله) نسبت به روز قبل ، با ۳۰۰ تومان افزایش، ۷,۲۸۰ (هفت هزار و دویست و هشتاد ) تومان نرخ گذاری شد.

جدول قیمت ۳ روز اخیر درهم امارات (حواله) قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۷,۲۸۰ ۳۰۰ ۴.۱۲ ۱۶:۱۵ ۶,۹۸۰ ۳۰ ۰.۴۲ روز قبل ۶,۹۵۰ ۳۰ ۰.۴۳ ۲ روز پیش

 

قیمت لیر ترکیه امروز

همچنین لیر ترکیه با افزایش ۲.۶۷ درصدی نسبت به روز قبل ، ۳,۳۶۰ (سه هزار و سیصد و شصت ) تومان معامله شد.

آخرین نرخ دلار کانادا

دلار کانادا امروز با افزایش ۱.۵۹ درصدی، از ۱۹,۶۳۴ (نوزده هزار و ششصد و سی و چهار ) تومان به ۱۹,۹۵۳ (نوزده هزار و نهصد و پنجاه و سه ) تومان رسید.

قیمت دلار استرالیا امروز

در بازار امروز دلار استرالیا نسبت به روز قبل ، با ۶۷۰ تومان افزایش، ۱۹,۶۷۰ (نوزده هزار و ششصد و هفتاد ) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ دینار عراق

دینار عراق، امروز به ۲۱ (بیست و یک ) تومان رسید که نسبت به ۶ روز پیش، افزایش ۴.۸۵ درصدی داشته است.

آخرین نرخ سکه امامی

قیمت سکه امامی به 12,400,000 (دوازده میلیون و چهارصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 8.06 درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر سکه امامی قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۱۲,۴۰۰,۰۰۰ ۱,۰۰۰,۰۰۰ ۸.۰۶ ۱۶:۱۴ ۱۱,۴۰۰,۰۰۰ ۶۰۰,۰۰۰ ۵.۲۶ روز قبل ۱۰,۸۰۰,۰۰۰ -۱۰۰,۰۰۰ -۰.۹۳ ۲ روز پیش

 

آخرین نرخ نیم سکه

نیم سکه، امروز به ۶,۱۰۰,۰۰۰ (شش میلیون و یکصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۶.۵۵ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر نیم سکه قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۶,۱۰۰,۰۰۰ ۴۰۰,۰۰۰ ۶.۵۵ ۱۶:۱۵ ۵,۷۰۰,۰۰۰ ۱۰۰,۰۰۰ ۱.۷۵ روز قبل ۵,۶۰۰,۰۰۰ -۵۰,۰۰۰ -۰.۹ ۲ روز پیش

 

قیمت ربع سکه امروز

در بازار امروز ربع سکه نسبت به روز قبل ، با ۵۰۰۰۰ تومان افزایش، ۴,۰۰۰,۰۰۰ (چهار میلیون) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ سکه گرمی

به گزارش دنیای اقتصاد همچنین هر سکه گرمی بدون تغییر نسبت به روز قبل ، ۲,۳۵۰,۰۰۰ (دو میلیون و سیصد و پنجاه هزار) تومان معامله شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: آخرین نرخ اونس طلا نرخ گرم طلا قیمت دلار در بازار آزاد آخرین نرخ پوند صراط تومان رسید که نسبت به روز قبل جدول قیمت ۳ روز اخیر تومان نرخ گذاری شد امروز با افزایش درصدی داشته بازار امروز بازار آزاد دلار در بازار هزار و ششصد تومان افزایش طلا ۱۸ عیار هزار و نهصد هزار و سیصد آخرین نرخ قیمت دلار ۲ روز پیش ۱۰۰ ۰۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۴۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پیش‌بینی از آینده بازار سکه /سکه‌های کوچکتر تغییر فاز دادند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین محمد کشتی‌آرای درباره وضعیت یک هفته اخیر بازار سکه و طلا اظهار کرد: قیمت جهانی طلا که طی دو ماه اخیر، سیر صعودی به خود گرفته و به رقم‌های بی‌سابقه دست پیدا کرده بود، در این هفته سیر نزولی داشت و در حقیقت، جاذبه خرید طلا در بازارهای جهانی از دست رفت؛ علت آن نیز این بود که باتوجه به بهتر شدن شرایط سیاسی جهان و آرامش ایجاد شده در برخوردهای نظامی خاورمیانه، طبیعتاً تقاضا برای خرید طلا به‌ جهت سرمایه‌گذاری کاهش پیدا کرده است. بر همین اساس این هفته، قیمت جهانی طلا با ۴٠ دلار کاهش، روز گذشته (پنجشنبه) به ٢٢٩٧ دلار برای هر اونس طلا رسید.

او در گفتگویی با ایسنا داد: از سوی دیگر در یک هفته اخیر که سیر نزولی قیمت اونس جهانی را داشتیم، نرخ ارز در اخل نیز روند کاهشی داشت؛ هرچند که در برخی رزها، نوسان افزایشی را هم تجربه کرد اما در مجموع، طی یک هفته اخیر، نرخ ارز کاهشی پیش آمد؛ بنابراین این دو عامل سبب شد که تغییرات کاهشی مختصری در قیمت سکه و طلا را شاهد باشیم.

تک‌روی سکه‌های کوچکتر نسبت به سایر قطعات سکه و طلا

وی در رابطه با آخرین قیمت انواع قطعات سکه و مصنوعات طلا در بازار و تغییرات آن نسبت به ابتدای هفته، گفت: روز گذشته (پنجشنبه) در آخرین معاملات، سکه تمام طرح قدیم ٣٨ میلیون و ٢٠٠ هزار تومان بود و به نسبت ابتدای هفته ٣٠٠ هزار تومان کاهش داشت. قیمت سکه تمام طرح جدید که در جریان نوسانات تا ۴١ میلیون و ٨٠٠ هزار تومان (در این هفته) نیز بالا رفته بود، در آخرین معاملات روز پنجشنبه ۴١ میلیون و ٨٠٠ هزار تومان بود که به نسبت اول هفته، تغییری نداشت. نیم سکه نیز با ٢٠٠ هزار تومان کاهش هفتگی در آخرین معاملات به ٢۴ میلیون و ٣٠٠ هزار تومان رسید.

اوتصریح کرد: علیرغم روند نزولی قیمت‌ سکه و طلا اما افزایش تقاضا برای قطعات کوچکتر سکه (ربع سکه‌ و سکه‌های یک گرمی بانک مرکزی) سبب شد که این قطعات کوچکتر نسبت به ابتدای هفته، افزایش بها را تجربه کنند. ربع سکه با ٣٠٠ هزار تومان افزایش هفتگی به ١۵ میلیون و ۵٠٠ هزار تومان رسید. سکه‌های یک گرمی بانک مرکزی نیز به نسبت ابتدای هفته با ٢٠٠ هزار تومان افزایش قیمت همراه و در آخرین معاملات، هفت میلیون و ٣٠٠ هزار تومان دادوستد شد.

کشتی‌آرای ادامه داد: قیمت هر مثقال طلای آب شده (١٧ عیار)، با نوسانات معمول بازار ٢٠٠ هزار تومان کاهش هفتگی داشت و در پایان هفته قیمت هر مثقال طلای 17 عیار ١۵ میلیون و ٣٠ هزار تومان بود. هر گرم طلای ١٨ عیار نیز بطور متوسط با ۴٠ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به ابتدای هفته، در آخرین معاملات، سه میلیون و ۴۶٩ هزار تومان به ازای هر گرم، مبنای معاملات طلا قرارگرفت.

علی‌رغم کاهش قیمت‌ها، حباب سکه بزرگ‌تر شد

نایب‌رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران تصریح کرد: همانطور که اشاره شد، افزایش تقاضا برای خرید سکه، سبب شد که حباب سکه نیز این هفته با افزایش همراه باشد و ۵٠٠ هزار تومان افزایش پیدا کند؛ در آخرین معاملات پایانی هفته، قیمت هر قطعه سکه هفت میلیون و ٨٠٠ هزار تومان دارای حباب بود.

وی خاطرنشان کرد: ناگفته نماند که این روزها در اتاق ارز و طلا، سکه نیز حراج و واگذار می‌شود اما نکته جالب اینجاست که هیچ‌یک از این سکه‌هایی که در اتاق ارز و طلا به فروش می‌رسد، تاکنون به بازار برنگشته است؛ بنابراین بازار تقاضای طبیعی خود برای خرید سکه را دارد و از همین روی هم هست که حباب سکه این هفته با افزایش همراه شده است. سکه‌هایی که در فروردین ماه توسط بانک مرکزی فروخته‌ شد، هنوز به بازار عرضه نشده و هرکسی که خریداری کرده، نزد خود نگه داشته است.

به گفته‌ی این کارشناس بازار سکه و طلای کشور، در حال حاضر، باتوجه به سیر نزولی نرخ ارز در بازار و فاصله از عددهایی که پیدا کرده بود، سطح دادوستدها در بازار عادی، به دور از هرگونه التهاب و کاملا منطقی بوده است و هیجان خاصی برای خرید و فروش مشاهده نشده است.

کشتی‌آرای برای هفته پیش‌رو نیز پیش‌بینی کرد: بنظر می‌رسد که هفته ابتدا نیز شرایط به همین صورت باشد. قیمت جهانی طلا تا این لحظه (جمعه) نوسان خاصی نداشته و بازار ارز هم که در ثبات نسبی به سر می‌برد؛ بنابراین پیش‌بینی می‌شود که قیمت‌ سکه و طلا در همین محدوده‌ها باقی بماند.

223223

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902401

دیگر خبرها

  • یک پیش‌بینی از آینده بازار سکه /سکه‌های کوچکتر تغییر فاز دادند
  • قیمت دینار عراق امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ |برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو‌های بنز در بازار ایران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت طلا، سکه و دلار در بازار چهارشنبه۱۲ اردیبهشت
  • طلای جهانی سقوط کرد
  • قیمت طلا در بازار امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۱۲ اردیبهشت +جدول
  • قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / طلا سقوط کرد