Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

 بررسی جدیدترین رده‌بندی شرکت‌های برتر کشتیرانی دنیا حاکی از آن است که کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران همچنان در رده ۱۵ و مرسک برترین شرکت است.

به‌گزارش تین نیوز به نقل ازخبرگزاری تسنیم، بر اساس جدیدترین گزارش شرکت تحقیقاتی شرکت دانمارکی مرسک با 704 فروند کشتی و ظرفیت 4 میلیون و 99 هزار و 410 TEU کشتیرانی برتر دنیا در ماه نوامبر 2020 میلادی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت سوئیسی MSC  (Mediterranean Shg Co ) با در اختیار داشتن 577 فروند کشتی و ظرفیت 3 میلیون و  855 هزار و 926 TEU کانتینر در رتبه دوم شرکت‌های برتر کشتیرانی جهان قرار گرفت.

شرکت چینی COSCO با  503 فروند کشتی به ظرفیت 3 میلیون و 28 هزار و 27 TEU در رده چهارم  قرار دارد.

شرکت فرانسوی"CMA CGM "  با 566  فروند کشتی و ظرفیت حمل 2 میلیون و 990 هزار و 442 TEUکانتینر در رتبه سوم برترین شرکت کشتیرانی دنیا جای گرفت.

هاپاگ لوید آلمان با 239فروند کشتی و ظرفیت یک میلیون و 727هزار و 334 TEU کانتینر در رتبه پنجم برترین  کشتیرانی دنیا قرار گرفته است.

شرکت سنگاپوری ONE با 216 فروند کشتی به ظرفیت یک میلیون و 569 هزار و 241 TEU در رتبه ششم و  شرکت تایوانی اورگرین (Evergreen Line) در رده هفتم برترین شرکت‌های کشتیرانی دنیا قرار گرفته‌اند.شرکت تایوانی 189 فروند کشتی با ظرفیت یک میلیون و 251 هزار و 817 TEU کانتینر دارد.

شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (IRISL) نیز با 47 فروند شناور به ظرفیت 151 هزار و 706 هزار TEU کانتینر در رتبه 15 فهرست برترین کشتیرانی‌های کانتینری دنیا قرار گرفت. این شرکت خردادماه امسال 48 فروند کشتی با ظرفیت 152 هزار و 419 TEU در اختیار داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران فروند کشتی و ظرفیت کانتینر در رتبه کشتیرانی دنیا برترین شرکت TEU کانتینر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۴۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش موقعیت های سرمایه گذاری گیلان در ایران اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ وزیر کشور در بازدید از غرفه توانمندی‌های گیلان در اکسپو گفت: استان گیلان بهشت ایران با ظرفیت‌های کم نظیر است.
دکتر احمد وحیدی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی، تجاری و صادراتی گیلان افزود: باید از ظرفیت‌های کم نظیر گیلان به بهترین نحو بهره برده شود.
استاندار گیلان در حاشیه این بازدید گفت: ۲۰ موقعیت سرمایه گذاری با ۹۰ همت (۹۰ هزار میلیارد تومان) اعتبار در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ معرفی شده است.
دکتر اسدالله عباسی با بیان اینکه این نمایشگاه، فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری کشور به ویژه گیلان است، افزود: تلاش شده توانمندی‌های اقتصادی، تجاری، کشاورزی و صادراتی در کنار زنجیره‌های ارزش ایجاد شده در راستای جهش تولید به سرمایه گذاران معرفی شود.
ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی در محل نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در سالن ۴۱ نمایشگاه دائمی تهران در حال برگزاریست.
این نمایشگاه از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت در تهران ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • ◄ معرفی شرکت های کشتیرانی در ایران
  • نمایش موقعیت های سرمایه گذاری گیلان در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • معرفی ظرفیت‌های معدنی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • مشارکت چین و امارات برای راه اندازی خط کشتیرانی خاور دور - دریای سرخ
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • تشکیل کنسرسیوم کشتی‌سازی تمام ایرانی امضا شد