Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@21:43:59 GMT

ماجرای وام ۵۰ میلیونی بازنشستگان

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۴۲۳۰

ماجرای وام ۵۰ میلیونی بازنشستگان

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، عادل دهدشتی، در مورد پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی برای بازنشستگان تأمین اجتماعی، اظهار داشت: این وام از سوی کانون بازنشستگان تهران مطرح شده است. خود این افراد با بانک مذاکره کرده‌اند و ربطی به سازمان تأمین اجتماعی ندارد.

در این زمینه بخوانید اعلام نتایج ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان

وی افزود: این وام ویژه آن دسته از بازنشستگان تأمین اجتماعی است که ۴ یا ۵ میلیون تومان حقوق بازنشستگی می‌گیرند و می‌توانند وام‌های ۵۰ میلیونی با سود ۱۸ درصد از بانک بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی گفت: تسهیلاتی که از سوی تأمین اجتماعی برای بازنشستگان در نظر گرفته شده، وام‌های قرض‌الحسنه به مبلغ ۵ میلیون تومان است که مرحله اول آن پرداخت شده و ثبت نام مرحله دوم نیز از طریق سامانه، آغاز شده است.

دهدشتی تاکید کرد: به هر استانی از طریق سامانه، یوزر پسورد داده‌ایم تا بازنشستگان آن استان را بر اساس سهمیه‌ای که به آنها تعلق می‌گیرد ثبت نام کنند و پرداخت وام به آنها نیز انجام شود.

به گفته وی، اعتبار تسهیلات مرحله اول حدود ۳۰۰ میلیارد تومان بود که ۶۰ هزار نفر وام را دریافت کردند و اعتبار این مرحله نیز ۳۵۰ میلیارد تومان است و در مجموع تا آخر سال ۲ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که پیش بینی می‌کنیم به حدود ۴۰۰ هزار نفر تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شود.

دهدشتی در خصوص مدت زمان پرداخت وام به بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز اظهار داشت: بعد از ثبت نام در سامانه وام سازمان تأمین اجتماعی، بلافاصله افراد به بانک معرفی می‌شوند و نیازی به مراجعه حضوری وجود ندارد.

پربیننده ترین اشتغالزایی جدید در آموزش و پرورش شب برفی در انتظار تهران فرصت استخدام رسمی برای معلمان مدارس غیردولتی/ دریافتی دانشجو معلمان افزایش می‌یابد حقوق معلمان بر اساس رتبه بندی چگونه است؟ معلمان وام کم‌بهره می‌گیرند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تامین اجتماعی وام بازنشستگی وام بازنشستگان حقوق بازنشستگان بازنشستگان تامین اجتماعی عادل دهدشتی سهام عدالت تأمین اجتماعی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۴۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در حالیکه خبر واریز افزایش حقوق ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی فروردین بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری به همراه حقوق خردادماه اعلام شده است. شهروند خبرنگاری از این افزایش دیر هنگام گلایه دارند.

پیام شهروند خبرنگار ما:

سلام.‌مستأجران مشکلات زیادی دارند . چرا حقوق بازنشستگان کشوری را آنقدر زود اضافه کردن ولی کارگران بازنشسته را هنوز اضافه نکردن؟؟؟کرایه تاکسی را ۵۰درصد اضافه کردن . چرا از دلالان دلار مالیات سنگین نمیگیرند؟؟؟؟؟

دیگر خبرها

  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟