Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- صبح امروز تعدادی از دانشجویان بسیج مقابل مجلس حضور یافتند و در آن شعارهایی در رابطه با اخراج بازرسان آژانس انرژی اتمی و توقف نظارت ها بر تاسیسات هسته ای و همچنین گرفتن انتقام خون شهید فخری زاده دادند. در این تجمع برخی نمایندگان مجلس سخنرانی کردند.

به گزارش فرارو، این تجمع‌ در حالی برگزار شدکه امروز مجلس با تصویب طرحی دولت را ملزم به تغییر در روند برنامه هسته ای و همچنین توقف اجرای پروتکل الحاقی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بخوانید ... 

نقشه مجلس برای تخریب برجام

ربیعی: مجلس نمی‌تواند در موضوع برجام وارد شود

دانشجویان حاضر در تجمع که ظاهرا از اعضای بسیج دانشجویی بودند در این تجمع از نمایندگان مجلس خواستند تا با ماجرای ترور شهید محسن فخری زاده با قاطعیت و قدرت تمام برخورد کرده و قوانینی را برای اخراج بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی و لغو نظارت‌ها به گونه‌ای تصویب کنند که سریعا اجرا شود.

" مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، " وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد"، هیهات من الذله" و... از شعارهایی بود که در این تجمع از سوی دانشجویان سر داده شد.

دانشجویان با سر دادن شعارهایی از سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه هم خواستند پاسخی انقلابی به ترور شهید فخری زاده داده شود.

در این تجمع نمایندگان بسیج دانشگاه های امام صادق (ع) و خواجه نصیر سخنرانی کردند. 

کریمی قدوسی نماینده مشهد در این تجمع مدعی شد: "بعد از انفجار سایت نظنز یکی از مسئولان سایت به من گفت که بعد از انفجار سایت اسم بنده در لیست تحریم‌ها قرار گرفته و من می‌خواهم بدانم چه کسی اسم من را به دشمنان داده است." 

او افزود: « شهید فخری زاده در یک جلسه اعلام می‌کند که اگر به آژانس دسترسی بدهیم یا ندهیم آنها دوباره ما را محکوم می کنند اما باز دولت به آژانس دسترسی را داد.» 

این نماینده مشهد با وجود تکذیب های پیاپی باز هم ادعا کرد: «شناسایی دکتر فخری زاده گرچه از قبل انجام شده بود اما وقتی آقای آمانو با موافقت دولت وارد ایران شد و از سایت پارچین بازدید کرد در جلسه‌ای هم با شهید فخری‌زاده شرکت کرد.»

روح الله ایزدخواه نماینده تهران نیز با حضور در این تجمع از طرح امروز مجلس برای برنامه هسته ای، انتقاد کرد و گفت: «نمایندگانی که اینجا و در این تجمع حضور دارند همه با ۲ ماه مهلت داده شده در طرح مخالف هستند و این مهلت مثل این می ماند که دزد وارد خانه شده و ما چوب را بالا ببریم و بگوییم دو ماه دیگر می زنیم!» 

سید محمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس هم در ادامه این تجمع گفت: "انفجار در مقابل انفجار" و "ترور در مقابل ترور"؛ این منطق قرآن است.

سید نظام الدین موسوی دیگر نماینده تهران هم در این تجمع سخنرانی کرد. 

در تجمع مقابل مجلس صادق شهبازی از ادوار جنبش عدالتخواه دانشجویی نیز در بین دانشجویان تجمع کننده حضور یافت و گفت: "در حال حاضر برنامه هسته ای ایران مسئله اصلی است و آن وقت برخی می آیند محاسبه انتخاباتی می کنند مثل مجلس قبل و حرفی نمی‌زنند!"

در پایان دانشجویان بیانیه ای تند قرائت کردند و از نمایندگان خواستند "محافظه‌کاری" و "ترس" را کنار بگذارند. 

شب گذشته نیز تعدادی از همین قشر دانشجویان از ساعت حدود یک بامداد باهمین مطالبات در مقابل مجلس شورای اسلامی تحصن کردند.

در تجمع دیگری جمعی از دانشجویان بسیجی و مردم در محکومیت ترور دانشمند ممتاز هسته‌ای، شهید محسن فخری‌زاده روز یکشنبه ۹ آذرماه ۱۳۹۹ در مقابل ستاد کل نیروهای مسلح تجمع کردند و خواستار انتقام سخت از آمریکا و رژیم صهیونیستی شدند. در این پلاکاردها هایی با شعار "حیفا را بزنید"، "تقاص خون شهید را بگیرید"، "دوران بزن و در رو تمام شده است"، "جمهوری اسلامی تلاویو را با خاک یکسان خواهد کرد" و... در دست حاضران بود. 

چند روز پیش هم عده ای مقابل شورای عالی امنیت ملی تجمع کرده بودند. 

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا قیمت دلار تجمع تهران شهید فخری زاده مجلس شهید فخری زاده مقابل مجلس هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۴۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب تجمع دانشجویان حامیِ فلسطین در فرانسه + فیلم

تظاهرات دانشجویان ضد رژیم صهیونیستی از آمریکا به اروپا کشیده شد. اینبار فرانسه شاهد تجمع دانشجویان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و برخورد خشن پلیس با آنها بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ماموستا ملااحمد فخری منشأ خدمات بسیاری برای دین بود
  • سرکوب تجمع دانشجویان حامیِ فلسطین در فرانسه + فیلم
  • هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان
  • دانشجویان حامی فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس دانشگاه کلمبیا خواست استعفا دهد
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا به دانشگاه کلمبیا رفت