Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که برای هواداران سرخ فینال لیگ قهرمانان آسیا به مراتب از دربی پایتخت مهم تر است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرویز مظلومی، سرپرست استقلال به تازگی در اظهار نظری اعلام کرده قبل از دربی باید بازی معوقه پرسپولیس و سپاهان برگزار شود و زیر بار این موضوع که آنها بدون بازی با سپاهان در هفته هشتم و دربی حاضر شوند، نخواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظلومی در این خصوص گفته است:

این یک بازی سنگین است که می‌تواند روی بازی دربی تأثیرگذار باشد و نمی‌شود پرسپولیس بدون بازی مقابل سپاهان در هفته هفتم، بازی هفته هشتم را برگزار کند. ما منتظر می‌مانیم پرسپولیس ابتدا با سپاهان بازی کند تا بعد دربی برگزار شود.» مرتضی فنونی‌زاده پیشکسوت پرسپولیس اما به این صحبت‌های سرپرست تیم استقلال واکنش نشان داد و…

خبر دارید که مبلغی حدود ۳۰ میلیارد تومان توسط جعفر سمیعی مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس درآمدزایی شده است؟

خبر خوبی است و امیدوارم مشکلات مالی این تیم به حداقل برسد. پرسپولیس در حال حاضر نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیاست اما به نظر می‌رسد برخی‌ها از این موضوع خوشحال نباشند!

منظور شما چه کسانی است؟

ببینید این روزها به جای کمک به پرسپولیس صحبت‌هایی شنیده می‌شود که جالب نیست. به طور مثال آقای پرویز مظلومی که پیشکسوت ماست، حرف‌هایی زده که دخالت در کار سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال است.

اینکه قبل از برگزاری بازی هفته هفتم پرسپولیس و سپاهان، استقلال در دربی حاضر نمی‌شود؟

بله، آخر این حرف‌ها چه دلیل موجهی دارد؟!

منظور سرپرست تیم استقلال این است که بازی با سپاهان مسابقه سنگینی برای پرسپولیس محسوب می‌شود. اگر هفته هفتم قبل از دربی برگزار شود، پرسپولیس مقابل سپاهان باید بازی کند و بعد به مصاف استقلال برود. این حرف هم اگر به عمق آن توجه کنیم، شاید منطقی باشد. نیست؟

نه نیست! ما نمی‌توانیم برای سازمان لیگ یا فدراسیون فوتبال تعیین تکلیف کنیم.

به هر حال یک بازی پرسپولیس هم در آستانه لیگ قهرمانان و به خواست این باشگاه به تعویق افتاده است.

ببینید پرسپولیس نماینده شایسته ایران در لیگ قهرمانان آسیاست. سال‌هاست فوتبال ایران نتوانسته است قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود و این بار در قطر تکلیف جام مشخص می‌شود. این حداقل کاری است که می‌شد برای نماینده ایران کرد. استقلال، تراکتور، سپاهان یا هر تیم دیگری هم اگر به فینال آسیا برسند، باز وظیفه فدراسیون و متولیان فوتبال بود که به نماینده ایران کمک کنند.

از نظر شما فینال لیگ قهرمانان آسیا مهم‌تر است یا دربی و بازی با استقلال؟

در حال حاضر برای ما پرسپولیسی‌ها فینال لیگ قهرمانان آسیا به مراتب مهم‌تر از دربی است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس فینال لیگ قهرمانان آسیا استقلال پرسپولیس پرسپولیس ایران پیشکسوت پرسپولیس دربی پایتخت فینال لیگ قهرمانان آسیا مرتضی فنونی زاده فینال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۴۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیسی‌ها در فصل جاری در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال به تساوی رسیدند و با وجود شکست در اصفهان مقابل سپاهان، نتوانستند در تهران انتقام بگیرند و این تیم را ببرند.

در واقع سرخ پوشان از مجموعه ۴ بازی حساس و سرنوشت ساز که به بازی‌های ۶ امتیازی مشهور است، فقط ۳ امتیاز کسب کردند و ۹ امتیاز را در مصاف‌های رودررو با استقلال و سپاهان که رقبای اصلی شان هستند، از دست دادند.

پرسپولیس فصل گذشته که قهرمان لیگ برتر شد در دور برگشت استقلال را شکست داد، ولی در دو بازی رفت و برگشت نتوانسته بود سپاهان را ببرد. هرچند که در جام حذفی ۲-۴ این تیم را در اصفهان مغلوب کرد.

حالا باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند در رقابت نزدیک و فشرده با استقلال طی ۵ هفته پایانی لیگ برتر این تیم را از صدر جدول پایین بکشند یا نه؟

در مصاف‌های رودررو که پرسپولیس توفیق چندانی مقابل استقلال و سپاهان نداشت و حتی به یک پیروزی هم مقابل این دو رقیب دست پیدا نکرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)