Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار البرز گفت که تاکید و انتظار رییس جمهوری بر ضرورت شتاب بخشی در تکمیل پروژه کمربند شمالی کرج است.

عزیزاله شهبازی روز سه شنبه در بازدید از روند تکمیل پروژه کمربند شمالی کرج افزود: دولت برخلاف شرایط اقتصادی کشور در خصوص توسعه راه های استان همراهی ویژه ای داشته و مسوولان مربوطه به ویژه رییس سازمان برنامه و بودجه کشور همراهی بسیار خوبی داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز طبق پیگیری های صورت گرفته، سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار در قالب اسناد خزانه فردا به بانک ابلاغ می شود و ماه بعد نیز ۲ هزار میلیارد ریال به پروژه کمربند شمالی کرج تخصیص خواهد یافت.
شهبازی گفت: این پروژه با بیش از ۱۷ کیلومتر طول که توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج در سال های گذشته آغاز شده بود، در این دوره به جد پیگیری شد و همچنین در دولت توفیق یافتیم توجه دولت را به این سو معطوف کرده و اعتبارات دولتی را نیز برای این امر جذب کنیم.
استاندار البرز اظهار داشت: پیشرفت کار در این پروژه قابل قبول است و طی هماهنگی های به عمل آمده مقرر شد که تا پایان سال به صورت قطعی به پایان برسد.
وی یادآور شد: برخی گرفتاری های مالی باعث شد که روند امور آن طور که انتظار می رفت، دنبال نشود ولی همچنان طبق تعهد پیمانکار امید است تا پایان سال شاهد تکمیل پروژه و تا پایان دولت تدبیر و امید شاهد بهره برداری کامل از پروژه باشیم.
شهبازی افزود: امید است با بسیج امکانات در استان این مطالبه جدی مردم به ثمر برسد چراکه شورای اسلامی و شهرداری  کرج نیز طبق انتظاری که می رفت، در این دوره با پرهیز از اقدامات شعاری و تبلیغاتی به پروژه های عام المنفعه پرداختند.

پروژه کمربند شمالی  توسط شهرداری کرج آغاز شده بود و از ابتدا نیز قرار نبود دولت مشارکت کند ولی به دلیل اهمیت این آزادراه به عنوان مکمل ادامه آزادراه شهید همت در البرز و پیگیری های صورت گرفته از سوی استاندار البرز، اعتبار لازم برای تسریع در تکمیل پروژه اختصاص یافت.

استان البرز دارای یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک کشور مربوط به جاده های این استان می‌باشد./ ایرنا



 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پروژه کمربند شمالی کمربند شمالی کرج تکمیل پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۴۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد

منتخب مردم مشگین شهر در مجلس دوازدهم شورای اسلامی گفت: بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تسریع کرده و تلاش مضاعفی انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل بابک رضازاده در نشست با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: رویکرد توانمندسازی و خودکفایی مددجویان رویکرد مطلوب و شایسته نهاد عزت آفرین کمیته امداد است و باید با اشتغال و تولید ثروت وابستگی‌ها را به این نهاد کاهش داد.

وی افزود: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی را با نگاه توانمندسازی و خودکفایی جامعه هدف کمیته امداد شاهد بودیم که امسال نیز با نگاهی از سر خیرخواهی باید موانع و مشکلات را رفع و نسبت به اشتغال فراگیر مددجویان و پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های عامل کمر همت بسته شود.

رضازاده گفت: در شأن کشور ما نیست که هر سال بر تعداد جمعیت تحت حمایت خود بیفزاییم بلکه بهتر است با راهکارهای منطقی و درست در حذف فقر از چرخه زندگی مردم همت کنیم.

منتخب مردم مشگین شهر در مجلس دوازدهم شورای اسلامی بیان کرد: عمده مطالبات مردم، امروز در مباحث اقتصادی و معیشتی خلاصه می‌شود و بهتر است با کنار گذاشتن روش‌های غلط گذشته سیاست بهبود معیشت مردم را با حفظ شأن و عزت آنها مورد توجه و تمرکز قرار دهیم.

وی ادامه داد: در کنار بانک‌های عامل در صدور مجوزهای اشتغال و کارآفرینی باید تسهیل گری کرد تا موانع و مشکلات یکی پس از دیگری برطرف و به بهبود معیشت مردم به ویژه گروه‌های آسیب پذیر کمک کنیم.

کد خبر 748133

دیگر خبرها

  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • واکنش خبرگزاری دولت به انتقادات پیرامون دکترای افتخاری رئیسی در پاکستان
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • ضرورت تکمیل جاده شلمزار، ناغان به کارون۴