Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@02:05:42 GMT

تأکید رئیس جمهور بر تکمیل سریع کمربند شمالی کرج

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۵۲۰۰

تأکید رئیس جمهور بر تکمیل سریع کمربند شمالی کرج

ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: طبق پیگیری‌های صورت گرفته، سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب اسناد خزانه فردا به بانک ابلاغ می‌شود و ماه بعد نیز ۲۰۰ میلیارد تومان به پروژه کمربند شمالی کرج تخصیص خواهد یافت.

عزیزاله شهبازی در بازدید از روند تکمیل پروژه کمربند شمالی کرج که روز سه شنبه ۱۱ آذر صورت گرفت، با اشاره به اهمیت این پروژه برای استان و در سطح ملی، افزود: بر این اساس بازدیدهای میدانی و جلسات استانی و ملی مکرری برای تسریع در تکمیل این پروژه؛ صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: این پروژه با بیش از ۱۷ کیلومتر طول که توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج در سال های گذشته آغاز شده بود، در این دوره به جد پیگیری شد و همچنین در دولت توفیق یافتیم توجه دولت را به این سو معطوف کرده و اعتبارات دولتی را نیز برای این امر جذب کنیم.

شهبازی گفت: دولت برخلاف شرایط اقتصادی کشور در خصوص توسعه راه‌های استان همراهی ویژه ای داشته و مسئولان مربوطه به خصوص دکتر نوبخت رییس محترم سازمان برنامه و بودجه کشور همراهی بسیار خوبی داشته اند.

وی با اشاره به تاکید و انتظار رییس جمهور محترم مبنی بر ضرورت تسریع در تکمیل این پروژه، افزود: پیشرفت کار قابل قبول است و طی هماهنگی های به عمل آمده مقرر شد که تا پایان سال به صورت قطعی به پایان برسد.

استاندار البرز اضافه کرد: برخی گرفتاری های مالی باعث شد که روند امور آن طور که انتظار می رفت، دنبال نشود ولی همچنان طبق تعهد پیمانکار امید است تا پایان سال شاهد تکمیل پروژه و تا پایان دولت تدبیر و امید شاهد بهره برداری کامل از پروژه باشیم.

وی گفت: امروز طبق پیگیری های صورت گرفته، سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب اسناد خزانه فردا به بانک ابلاغ می شود و ماه بعد نیز ۲۰۰ میلیارد تومان تخصیص خواهد یافت.

شهبازی افزود: امید است با بسیج امکانات در استان این مطالبه جدی مردم به ثمر برسد.

وی عنوان کرد: شورای اسلامی و شهرداری  کرج نیز طبق انتظاری که می رفت، در این دوره با پرهیز از اقدامات شعاری و تبلیغاتی به پروژه های عام المنفعه پرداختند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سازمان برنامه و بودجه کشور عزیزاله شهبازی کمربند شمالی کرج استانداری البرز ۲۰۰ میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۵۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور از تحویل ۵۰۰ هزار واحد مسکونی به متقاضیان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید محمد حسینی ظهر امروز در جمع نمازگزاران سمنان در مصلای بزرگ حضرت امیرالمؤمنین (ع) اظهار داشت: بیش از 2 میلیون و 500 هزار واحد مسکونی در کشور در راستای اجرای قانون نضهت ملی مسکن در حال احداث است.

وی با اشاره به سرعت گرفتن روند احداث این واحدهای مسکونی تصریح کرد: از این تعداد بیش از 500 هزار واحد مسکونی تحویل متقاضیان شده است.

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور به تلاش‌های دولت سیزدهم برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود در کشور اشاره و ابراز امیدواری کرد به زودی این تلاش‌ها نتیجه داد و مردم در عرصه‌های مختلف شاهد پیشرفت‌های بزرگ در کشور باشند.

حسینی به نامگذاری امسال به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم از سوی مقام معظم رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: امروز مشکلات و مضلات اقتصادی کشور در گرو جهش تولید بوده و توجه به منویات مقام معظم رهبری در زمینه جهش تولید مهم‌ترین راهکار رفع مشکلات اقتصادی و دور کردن نظام جمهوری اسلامی ایران از التهاب بازار و نوسان‌های ارزی است.

وی با اشاره به درپیش‌بودن روز جهانی کارگر، کارگران را رکن مهم رونق تولید برشمرد و بیان کرد: تحقق شعار امسال نیازمند همراهی کارگر، کارفرما و سرمایه‌گذار است.

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور با اشاره به حمایت‌های دولت سیزدهم از کارگران و حوزه تولید گفت: افزایش قابل توجه حقوق کارگران و رفاهیات آنان در طول فعالیت دولت سیزدهم از جمله اقدامات دولت برای حمایت از این قشر مولد بوده است.

حسینی با اشاره به نقش ارزشمند کارگران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در عرصه‌های مختلف کشور بیان کرد: اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل، کاهش حوادث‌کار، اصلاح بیمه کارگران ساختمانی با دربرگیری 500 هزار کارگر ساختمانی از دیگر اقدامات حمایتی دولت از کارگران است.

وی با تأکید بر لزوم توسعه اقتصاد دانش‌بنیان به عنوان یکی از برنامه‌های مهم دولت در راستای جهش تولید خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های متعدد از معدن، اقتصاد دیجیتال تا اقتصاد دانش‌بنیان در برنامه هفتم توسعه دیده شده و تسلط بر مهارت و حرفه‌آموزی لازمه تحقق این برنامه‌ها، خودکفایی و افزایش صادرات است.

معاون رئیس‌جمهور از فعالیت بیش از 10 هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور خبرداد و بر لزوم حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه‌های بین‌المللی تأکید کرد.

حسینی با اشاره به لزوم تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها در کشور عنوان کرد: این مهم با قدرت و صلابت برای توسعه و پیشرفت کشور محقق خواهد شد که نمونه این مهم، قدرت نظامی و اقتدار دفاعی است که امروز جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی با بیان اینکه عملیات "وعده صادق" اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به منصه ظهور گذاشته و هیمنه پوشالی دشمن را از بین برد گفت: کشورهای غربی از جمله انگلیس و آمریکا از حامیان رژیم غاصب صهیونیستی هستند و تحقق وعده صادق اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • اقدامات اولیه ثبت جهانی «فلک‌الافلاک» باید تا مردادماه انجام شود
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • گزارش| سفر رئیسی به سریلانکا؛ نمایش اقتدار مهندسی ایرانی
  • وزیر دفاع پاکستان: هیچ مانعی نباید روند تکمیل پروژه خط لوله گاز ایران و پاکستان را متوقف کند
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و تکمیل امکانات هلال‌احمر
  • سفر به قلب سریلانکا