Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@08:18:23 GMT

۱۰ تن روغن خوراکی احتکار شده در رشت کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۵۵۱۶

۱۰ تن روغن خوراکی احتکار شده در رشت کشف شد

سردار عزیزالله ملکی غروب سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با هماهنگی قضائی ۳۱۱ کیلوگرم روغن مایع و ۹ تن و ۷۲۰ کیلوگرم روغن جامد خوراکی را در بازرسی از یک انبار در شهر رشت کشف و ضبط کردند.

وی ارزش روغن‌های کشف شده را ۴ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: محتکر ۵۲ ساله این روغن ها به مراجع قضایی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به شناسایی و مبارزه با برهم زنندگان نظام اقتصادی از جمله محتکران در دستور کار پلیس است، افزود : با این افراد به شدت برخورد می شود.

سردار ملکی با تاکید بر اینکه پلیس با محتکران قاطعانه برخورد می کند،  از شهروندان خواست : در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت اخلالگران نظام اقتصادی موضوع را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها رشت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گیلان رشت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گیلان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۵۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان

سردار علی آزادی اظهار کرد: ماموران انتظامی سنندج در حین گشت زنی در محله شریف آباد، متوجه آتش گرفتن خودروی در آن حوالی می شوند.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه یک راننده و یک سرنشین داخل خودرو بودند، افزود: ماموران وظیفه شناس بلافاصله با کپسول اطفاء حریق داخل خودرو سازمانی با اقدام شجاعانه، پژو روا که از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شده بود، را خاموش کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه صدمه جانی نداشته است، گفت: اقدام همراه با سرعت عمل ماموران موجب خوشحالی شهروندان شد.

سردار آزادی یادآور شد: پلیس با تمام توان در راستایی ایجاد امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند و این را به عنوان یک افتخار برای خود می‌داند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند