Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید حاجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی استان خوزستان در خصوص بارش باران در هفته جاری، همه نیروهای شهرداری شادگان برای رفع آب‌گرفتگی‌های احتمالی در حالت آماده‌باش هستند.

وی افزود: تیم‌های خدمات شهری، فضای سبز، عمران شهری، واحد موتوری و آتش‌نشانی در طول شبانه‌روز در حالت آماده‌باش کامل هستند تا در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی، خدمات لازم را به شهروندان ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شهرداری شادگان ادامه داد: از تمام ماشین آلات و امکانات شهرداری شادگان در موقع بارندگی برای رفع آب‌گرفتگی معابر استفاده می‌شود.

حاجی‌زاده در پایان تأکید کرد: همه نیروهای شهرداری شادگان تا پایان بارندگی‌ها به صورت شبانه‌روزی برای بازگشایی معابر به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

کد خبر 5085562

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری شادگان آبگرفتگی معابر خدمات شهری ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز محدودیت های کرونایی بارش برف بارش باران کرمانشاه ترور دانشمندان هسته ای بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا گرگان شهرستان کرج تعطیلی ادارات شهرداری شادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۵۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران

بارش باران از صبح امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت) در شیراز و مناطق اطراف آن باعث آبگرفتگی معابر در این مناطق شد.

دریافت 19 MB

تصویربردار: امین فائضی، مریم سادات رحیم‌زاده / تدوینگر: مریم غلامی

دیگر خبرها

  • برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد
  • آبگرفتگی معابر در زاهدان
  • شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس
  • بارش باران سیل آسا در یزد
  • (تصاویر) بارش باران و آبگرفتگی معابر در شیراز
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران
  • از بارش برف تا تگرگ در استان کرمان
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان