Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرتا منهاجی در نشست خبری با تسلیت شهادت مظلومانه شهید فخری‌زاده به شرایط تیم اشاره و اظهار داشت: تیم مس رفسنجان طبق آن‌چه از قبل و برنامه‌های سرمربی در نظر گرفته روی نمودار خودمان حرکت می‌کند و بازی به بازی پیشرفت کرده و به هماهنگی بیشتری دست پیدا می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال صنعت مس رفنسجان افزود:  شرایط تیم هم شرایط خاصی است، یک مقدار نیاز به زمان داریم تلاش شبانه‌روزی کادر فنی و سرمربی و همت بچه‌ها موجب می‌شود امیدوارانه به ادامه راه نگاه کنیم و فکر می‌کنیم روند مثبتی در پیش داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تیم تراکتورسازی تیم قابل احترامی است، کادر فنی محترم و کارکشته‌ای دارد و از مهره‌های ارزشمندی بهره می‌برد. حساسیت بازی برای هر دو تیم مشخص است ما در زمین خودمان دست و پا بسته نخواهیم بود و آمادگی کامل داریم و امیداورم بازی خیلی خوبی در پیش داشته باشیم.

مربی تیم مس رفسنجان اضافه کرد: متأسفم از اینکه امکان حضور تماشاچی نیست که تیم‌ها و بازیکنان بزرگ و رقابت‌های خوب را از نزدیک شاهد باشند.

منهاجی در خصوص مصدومیت و غایب بودن بازیکنان گفت: غیر از اتفاقی که در تمرین برای نامور افتاد بقیه بچه‌ها در سلامت کامل هستند، نامور هم به نظر من به بازی خواهد رسید. بچه‌ها به لحاظ ذهنی و بدنی در شرایط خوبی قرار دارند و یک تصویر درستی از بازی پیش رو دارند.

وی با اشاره به قضاوت تارخ در دیدار فردای تیم مس مقابل تراکتورسازی تصریح کرد: مطمئن هستم تیم داوری از پس وظایف خود برمی‌آید، ما هفته‌های گذشته ثابت کردیم با تیم داوری همکاری خیلی خوبی داریم و هم داوران خوب قضاوت کردند و امیدوارم تحت تأثیر شرایط بازی و بازیکنان در داخل زمین قرار نگیرند و چیزی جز قضاوت عادلانه انتظار نداریم.

مربی تیم مس رفسنجان با اشاره به چمن مصنوعی ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان توضیح داد: در اینکه چمن مصنوعی متفاوت است، شکی نیست، نه‌تنها در فوتبال بلکه در تنیس هم همین‌گونه است، اما چمن مصنوعی ما مورد تأیید فدراسیون است و در سال‌های گذشته مسابقات رسمی روی این چمن برگزار شده است.

منهاجی افزود: از این لحاظ که رفتار توپ در این چمن متفاوت است قابل انکار نیست، اما زمانی که فیفا و فدراسیون تأیید کردند، ورزشگاه شرایط برگزاری مسابقه را دارد.

منهاجی تأکید کرد: چمن مصنوعی رفسنجان شرایط خوبی دارد در سال گذشته حتی یک مصدومیت جدی بابت زمین نداشتیم.

وی در پایان ابراز داشت: سعی می‌کنیم بیشترین تلاش‌مان را داشته باشیم امسال تیم آبرومندی باشیم به‌زودی به نتایج مورد نظر هم دست پیدا خواهیم کرد و بعد از گذشت چند هفته تیم روال خود را پیدا می‌کند و نتایج مورد نظر را به دست می‌آورد.

به گزارش فارس، تیم مس رفسنجان فردا عصر در ورزشگاه شهدای صنعت مس میزبان تراکتورسازی تبریز خواهد بود.

انتهای پیام/80016/ب

 

منبع: فارس

کلیدواژه: منهاجی مربی تیم مس رفسنجان فوتبال لیگ برتر تیم مس رفسنجان چمن مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۵۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی

به گزارش همشهری آنلاین، دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و استقلال تهران در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فردا-۱۲ اردیبهشت- از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار می‌شود.

این بازی برای هر ۲ تیم ۶ امتیازی محسوب می‌شود. استقلال تهران با اختلاف یک امتیاز نسبت به پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد و برای نزدیک شدن به عنوان قهرمانی به ۳ امتیاز کامل این دیدار نیاز مبرم دارد. تراکتور هم که موفق شد ذوب‌آهن اصفهان را در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی مغلوب کند و امید هواداران پرشور تبریزی را برای کسب یک جام در پایان فصل زنده نگه‌ دارد، از امید اندکی برای کسب عنوان قهرمانی‌ لیگ برتر برخوردار است. تراکتوری‌ها امیدوارند تا بتوانند سهمیه آسیا را در انتهای فصل کسب کند و برتری در این دیدار می‌تواند به روحیه آن‌ها در ادامه فصل کمک کند.

بازیکنان استقلال نسبت به تراکتور استراحت بیشتری داشتند و قطعا این نکته می‌تواند به آنها در این دیدار حساس کمک کند. استقلال در هفته بیست‌وچهارم موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ شمس‌آذر را در ورزشگاه آزادی مغلوب کند. آنها در دیدار رفت برابر تراکتور نیز موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر به برتری دست پیدا کند. در آن دیدار ایمان سلیمی و گوستاوو بلانکو موفق شدند گل‌های آبی‌پوشان پایتخت را به ثمر برسانند.

استقلال یک رکورد خوب هم دارد و موفق شده است تا در ۳ دیدار متوالی تی‌تی‌ها را مغلوب کند؛ اما هر سه دیدار اخیر در ورزشگاه آزادی برگزار شد. آبی‌پوشان در آخرین حضورشان در تبریز با نتیجه ۲ بر صفر نتیجه را به تی‌تی‌ها واگذار کردند!

تراکتور و استقلال در تاریخ لیگ‌ برتر ۳۱ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که سهم استقلال ۱۳ و سهم تراکتور ۱۰ برد بوده و هشت دیدار نیز با تساوی به پایان رسیده است. در ۱۰ تقابل اخیر استقلال و تراکتور یک نکته جالب‌ وجود دارد و آن هم این است که آبی‌ها و پرشورها هرکدام ۳سه بار موفق به پیروزی شده‌اند.

در ترکیب تیم‌ها بازیکنانی دیده می‌شوند که سابقه پوشیدن لباس رقیب را در کارنامه دارند. امیرحسین حسین زاده، محمد نادری، امیر ارسلان مطهری، عارف آقاسی، سیدمحمد حسینی و حسین پورحمیدی بازیکنانی هستند که در بازی فردا با لباس تراکتور به میدان می‌روند و سابقه حضور در استقلال را در کارنامه دارند.

در سوی مقابل، ایمان سلیمی، پیمان بابایی، مهدی مهدی‌پور و میلاد فخرالدینی بازیکنان استقلال محسوب می‌شوند که سابقه پوشیدن لباس تراکتور را در کارنامه خود دارند.

جواد نکونام، سرمربی کنونی استقلال مقابل تراکتور برتری‌های زیادی به‌دست آورده اما تنها یک‌بار مقابل حمید مطهری قرار گرفته که آن دیدار هم با برتری مربی کنونی تراکتور به پایان رسیده است و حالا نکونام در بازی فردا، به‌دنبال کسب اولین برتری مقابل مطهری خواهد بود.

نکونام برای این بازی چند بازیکن خود را در اختیار ندارد. سیدحسین حسینی، دروازه‌بان استقلال محروم است و رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان هم به دلیل آسیب‌دیدگی به این دیدار نمی‌رسند. مهدی‌پور هم فصل را از دست داده است و به نظر می‌رسد که آبی‌پوشان کار سختی در تبریز خواهند داشت.

باتوجه به غایبان استقلال، به نظر می‌رسد که نکونام تیمش را با آرایش ۲-۳-۵ راهی میدان کند. در غیاب کاپیتان حسینی، محمدرضا خالدآبادی جوان که فصل گذشته عملکرد درخشانی در تیم هوادار داشت و مورد توجه باشگاه پرسپولیس هم بود، اولین بازی رسمی خود را در این دیدار حساس انجام خواهد داد.

روزبه چشمی، حسین مرادمند و ایمان سلیمی ۳ مدافع مرکزی استقلال را در این دیدار تشکیل می‌دهند. صالح حردانی از جناح راست و ابوالفضل جلالی از جناح چپ فول‌بک‌های استقلال در این دیدار خواهند بود. زبیر نیک نفس، آرش رضاوند و جلال‌الدین ماشاریپوف خط هافبک استقلال را تشکیل می‌دهند و جلوتر از آن‌ها مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو ۱۱ بازیکن منتخب نکونام برای یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته را تکمیل خواهند کرد.

ترکیب احتمالی استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، حسین مرادمند، ایمان سلیمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، مهرداد محمدی، جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو

کد خبر 848532 منبع: ایرنا برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش