Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدف شیاطین سرخ صدرنشینی در گروه H لیگ قهرمانان اروپا است. 

اوله گونار سولسشر در نشست خبری پیش از تقابل منچستریونایتد با پاری سن ژرمن حضور یافت. 

به گزارش طرفداری و به نقل از MEN، سرمربی نروژی شیاطین سرخ ابتدا باید در مورد استوری جنجالی ادینسون کاوانی و برداشت نژادپرستانه از آن صحبت می کرد.

ما با ادینسون صحبت کردیم و او بابت اشتباهی که انجام داد بسیار متأسف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ قصد و نیت بدی نداشت و فقط می خواست خوش و بش گرمی با دوستش داشته باشد. اتحادیه فوتبال از او توضیح خواسته است و ما از او حمایت می کنیم. این یکی از آن بدشانسی هاست. او به کشور جدیدی آمده و این عبارت در اروگوئه به طرز متفاوتی استفاده می شود. ما از او حمایت می کنیم ولی حمایت ما اتحادیه فوتبال را هم شامل می شود. ما می خواهیم با تبعیض مبارزه کنیم. مطمئنم ادینسون درس گرفته است.

او آماده بازی کردن است و قطعا بازی برابر پاری سن ژرمن برایش خاص خواهد بود؛ باشگاهی که قبلا در آن عضویت داشت و عنوان بهترین گلزن آن را یدک می کشد. این موضوع از نظر ذهنی روی او اثر گذار خواهد بود ولی با شناختی که از او دارم، این نکته به او انرژی می بخشد. ادینسون بسیار حرفه ای است. او امروز برای آماده شدن جهت حضور در بازی پیش رو، روی ذهن خودش کار خواهد کرد. شاید اتفاقی که پیش آمد روی او تاثیر گذار باشد ولی وقتی بازی شروع شد باید آن موضوع را کنار بگذارد. بهترین بازیکنان این قابلیت را دارند که مشکلات را فراموش کنند. او فعلا دو کلمه انگلیسی یاد گرفته است: فردا و مرخصی. او پس از برنده شدن تیم، تقاضای یک روز مرخصی می کند. وقتی برنده می شویم، می داند که چه چیزی می خواهد!

وضعیت بازیکنان

امروز با گروه بزرگی از بازیکنان تمرین کردیم. همه می خواهند مشارکت داشته باشند و همگی دنبال حضور در ترکیب تیم بودند. داوید دخیا؟ او تمرین کرد و یکی از گزینه های در دسترس است.

صدرنشینی در گروه

هر چه سریع تر صعود کنید بهتر است. ما خواستار صدرنشینی در این گروه هستیم. ما با میل به حمله و خوب دفاع کردن مقابل تیمی سطح بالا وارد زمین می شویم. ذهنیت ما معطوف به برنده شدن در این مسابقه و صدرنشینی در گروه است. 

در مورد ارلینگ هالند

رکورد (گلزنی نروژی ها در لیگ قهرمانان اروپا) را به آسانی خواهد شکست. کار کردن با این پسر خیلی خوب بود و من بابت این که به نوعی روی پیشرفتش تاثیر گذار بودم احساس غرور می کنم. من اطمینان دارم که ارلینگ گل های زیادی در لیگ قهرمانان به ثمر خواهد رساند. 

کورس قهرمانی لیگ برتر

اگر پا به پای بقیه پیش نروید، ممکن است طی 8-10 بازی اول شانس قهرمانی را از دست بدهید ولی هیچ تیمی در پایان این بازه قهرمان نمی شود. ما برگشتیم و فاصله چندانی با تیم های صدرنشین نداریم اما خواسته ما این است که در ماه آوریل یا می آنجا حضور داشته باشیم. حالا وقت پیشرفت کردن و بهتر شدن است و اگر در کنار آن بتوانیم به صدر نزدیک شویم، بهتر هم خواهد شد. فعلا تمرکز ما روی لیگ قهرمانان قرار دارد و ما به دنبال صدرنشینی در گروه خود هستیم. می توانیم تا دل مان می خواهد صحبت کنیم و به بازیکنان اعتماد به نفس ببخشیم؛ این که به طور روزمره خودباوری را حفظ کنند، درست مثل دونی (فن ده بیک) که کنار من نشسته است و تک تک روزها برایش اهمیت دارد. احساس می کنم تیم من آماده است تا بهتر از فصل قبل کار کند. فصل گذشته ما در بین بازمانده ها بهترین بودیم، بنابراین باید ببینیم آیا این بار می توانیم به رتبه های بالاتر جدول برسیم. 

نقل و انتقالات

باز هم شروع شد... در آستانه یک بازی مهم مقابل پاری سن ژرمن، از نقل و انتقالات صحبت می کنیم! با توجه به ورودی های جدید تیم در تابستان و همچنین ژانویه گذشته، به نظرم درست نیست الان به استقبال نقل و انتقالات بروم. باید ببینیم در ژانویه چه شرایطی خواهیم داشت. من همین حالا هم با مشکل انتخاب ترکیب تیم مواجه هستم!  

آنتونی مارسیال یا ادینسون کاوانی؟

در تیم ما فقط یک پست است که بین دین (هندرسون) و داوید (دخیا) تقسیم شده است. باقی بازیکنان این قابلیت را دارند تا در پست های متعددی بازی کنند. آنتونی، مارکوس (رشفورد)، میسون (گرینوود) و حتی ادینسون... آن ها می توانند در هر یک از چهار پست هجومی بازی کنند. این که آنتونی، مارکوس، میسون یا ادینسون در مرکز خط حمله قرار می گیرد، علتی تاکتیکی دارد. گاهی دو نفر از آن ها در آن پست بازی می کنند.

سولسشر قبلا کاوانی را «وایکینگ» و «مبارز» خطاب کرده بود

ما وایکینگ ها هرگز تسلیم نمی شویم. شاید مقداری در حق ادینسون بی انصافی کرده باشم اما هدف من تعریف و تمجید بود چون من همیشه به مهارت بازیکنان نگاه می کنم، حتی اگر روز خیلی خوبی را پشت سر نگذاشته باشند. ما از استعدادش مطلع هستیم و من می توانستم در مورد شم گلزنی او صحبت کنم ولی چیزی که در او دیدم، در خدمت تیم بودن بود که فکر می کنم با نمایش هایش و تلاشی که می کند، این را به شما هم نشان داد. آمار دوندگی او در بین بهترین های لیگ برتر قرار می گیرد، آن هم در  33 سالگی. این خودش گویای همه چیز است. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صدرنشینی در گروه لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۶۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از گروه‌های تروریستی است
  • حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • امیر سرتیپ آشتیانی: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • تن هاخ: رشفورد نیاز به حمایت دارد؛ تمدید قرارداد واران پیشرفتی نداشته است
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴-۲ شفیلدیونایتد
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند