Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@01:43:08 GMT

مربی سپاهان: یک بازی ساده، جنجالی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۶۴۳۸

مربی سپاهان: یک بازی ساده، جنجالی شد

علیرضا مرزبان در نشست خبری پس از تساوی مقابل سایپا اظهار داشت: برخلاف انتظار و سازماندهی که کرده بودیم تا حریف را تحت فشار قرار بدهیم و به گل برسیم، این اتفاق نیفتاد. شاید امروز مساله را ساده گرفتیم. شانس‌های گل را در نیمه اول خیلی ساده از دست دادیم. تیم وارد بحران شد، بازیکنان وارد نبرد یک به یک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک بازی ساده، جنجالی شد. طبیعی بود که حریف به خاطر گرفتن یک امتیاز در اینجا خوشحال‌تر باشد.

مربی سپاهان ادامه داد: در راهی که هستیم، این مساوی هم یکی از نتایج  این کار است. فشار زیادی روی این مساله داریم که کیفیت فوتبالی خودمان را عوض کنیم و کیفیت فوتبالی خوبی داشته باشیم. درست است که از نتیجه صد درصد ناراضی هستیم ولی بازیکنانمان در دو بازی قبلی نشان دادند، کیفیت بالاتری دارند. 

وی افزود: امروز از آن روزهایی بود که باید بازی را فراموش کنیم. اما مساله‌ای که من را قوی‌ می‌کند این است بازیکنان واقعا وفاداری خاصی نسبت به هم دارند. آن‌ها از همه ناراحت‌تر هستند. حرکت تیم رو به جلو است چون بازیکنان و تیم ما شخصیت بالا و خوب است. باید این بازی بد را هرچه زودتر فراموش کنیم.

مربی سپاهان در مورد اینکه دو نیمه متفاوت از این تیم دیده شد و در نیمه دوم جنگ‌ هافبک‌ها را به حریف باختند، اظهار داشت: از شروع بازی آنطور که سازماندهی کرده بودیم و انتظار داشتیم که حتی در نبردهای یک به یک برنده باشیم، رقم نخورد. همینطور ادامه پیدا کرد و د  نیمه دوم هم همینطور بود.

مرزبان در مورد اینکه سروش رفیعی با دریافت کارت زرد بازی بعدی را از دست داد و در نیمه دوم هم عملکرد قال قبولی نداشت، گفت: او یکی از بازیکنان خیلی خوب ما در بازی‌های قبلی بود. طبیعی است که بازیکنان اینجا یا آنجا دچار اشتباه شوند. در مجموع باید بگویم اینکه سروش کارت گرفت ودر کنار ما نیست، مساله خوبی نیست.

وی ادامه داد: او یکی از بازیکنان با کیفیت ما است. گاهی بازیکنان نمی‌توانند همیشه نود دقیقه خوب باشند. باید اجازه بدهیم چند دقیقه هم بد باشند. او می‌داند کی می‌تواند بهتر عمل کند اما مقصر این نتیجه نیست. 

مربی سپاهان در مورد داوری عنوان کرد: به داوری معترض بودم چون از لحظه اول باید در نبردهای یک به یک زودتر وارد صحنه می‌شد. خیلی روی بازیکنان ما خطا کردند. چند بار خود سروش رفیعی را زدند. اما داور عکس‌العملی نشان نداد. ما به داوری اعتراض نمی‌کنیم اما امیدوارم داور یکبار خودش بازی را ببیند و ببیند کجا باید کارت می‌داد.

وی افزود: از هواداران تشکر می‌کنم که امروز بازهم آمدند و به تیم احساس خوبی دادند. این امید را به آن‌ها می‌دهم که تیم ما این نبود که امروز نشان دادیم و تیم بهتری خواهیم بود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: علیرضا مرزبان سپاهان سایپا سپاهان محرم نویدکیا علیرضا مرزبان مربی سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۶۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!

به گزارش ورزش سه، دیدار تیم های استقلال ملاثانی و سپاهان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار خواهد شد و این موضوع به چالشی جدی برای تیم سپاهان تبدیل خواهد شد.

با توجه به هفته های حساس پایانی لیگ برتر، فشردگی مسابقات و مصدومیت های پرشماری که در هفته های پایانی گریبان بازیکنان را می‌گیرد بازی جام حذفی مقابل تیم لیگ یکی که با انگیزه های زیادی وارد می‌شوند و جنگنده ظاهر خواهند شد ریسک بزرگی برای سپاهانی خواهد بود که ستاره‌های مصدوم زیادی روی دست این تیم باقی مانده است!

سپاهان در حال حاضر با توجه به مصدومیت دانشگر دو مدافع میانی دارد که اگر آنها دچار آسیب دیدگی شوند کار سختی برای بازی با پرسپولیس خواهد داشت، پیام نیازمند برای حضور درون دروازه مقابل پرسپولیس نیاز دارد تا در شرایط مسابقه قرار بگیرد و بازگشت او به میادین با حضور در این مسابقه همراه با ریسک خواهد بود!

شهریار مغانلو و رضا اسدی دو بازیکن بدون جانشین سپاهان هستند که حضور آنها در این مسابقه می‌تواند آینده این تیم را به خطر بیندازد و بازی مهم با پرسپولیس را تبدیل به یک چالش بزرگ کند.

باید دید ژوزه مورایس سرمربی سپاهان در این مسابقه از ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد یا از بازیکنان آکادمی و نفراتی که کمتر به میدان رفته‌اند در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد.

سپاهان 4 روز بعد از برگزاری بازی با ملاثانی که به میزبانی مسجدسلیمان برگزار می‌شود باید در دیداری حساس در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس به میدان برود.

دیگر خبرها

  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • «مورایس» مسلمان شد/ اکنون عضوی از شما هستم
  • مورایس مسلمان شدن خود را تأیید کرد
  • سایه یک زن مرموز بر تیم سپاهان؛ شیدا مقصودلو کیست و چه نسبتی با ژوزه مورایس دارد؟
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!