Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: به  منظور شناسایی زودهنگام بیماران از ابتدای سال جاری تا کنون یک هزار و ۳۰۰ نفر از افراد در معرض خطر و پر ریسک شامل معتادان  متجاهر و تزریقی، زنان آسیب دیده اجتماعی و کودکان کار غربالگری شده‌اند که از این تعداد  حدود ۱۲ مورد مشکوک به «اچ آی وی» شناسایی و جهت انجام آزمایشات تکمیلی به مراکز بیماری‌های رفتاری دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه معرفی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: معرفی چالش‌های موجود در زمینه بیماری ایدز، جلب مشارکت عموم مردم وانجمن‌های غیردولتی، افزایش برنامه‌های پیشگیری و کنترل اچ آی وی از جمله اهداف شعار امسال اداره کنترل ایدز اعلام شده است.

مدیرکل بهزیستی کرمانشاه تصریح کرد: پیشگیری و کنترل ایدز با دغدغه مندی عموم مردم، مسئولان سلامت جامعه، نهاد‌های دانشگاهی، سازمان‌های غیردولتی فعال در این حوزه، و رسانه‌های جمعی محقق می‌شود و هیچ نهاد و یا ارگانی به تنهایی قادر به کنترل و پیشگیری از این بیماری نیست.

او  هدف از شناسایی زود هنگام افراد مبتلا به «اچ آی وی» را جلوگیری از انتشار بیماری اعلام کرد و افزود: با تشخیص به موقع اقداماتی مهم در جهت درمان این افراد آسیب دیده انجام می‌شود.

 

 

انتهای پیام /س

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اچ آی وی بهزیستی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۶۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: «طرح نور» توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

وی افزود: مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند نمود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه تصریح کرد: انتظار می‌رود مردم به‌ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تأکید نمایند.

کد خبر 6088614

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته