Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن بیرانوند شامگاه سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: طی روز جاری تعداد پمپ‌های بیشتری برای رفع آب‌گرفتگی شهر بکارگیری شدند.

وی ادامه‌داد: با سلسله ماموریت‌های دستگاه‌های مدیریت بحران شهرستان ماهشهر، در حال حاضر بخش قابل توجهی از آب موجود در سطح معابر و خیابان‌های شهر بندر امام به خارج از حریم شهر هدایت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرماندار ماهشهر آب‌های سطحی موجود باید به آن سوی خط ریل آهن شهر هدایت شود که با شرایط خاصی این اقدام در حال انجام است.

بیرانوند تصریح‌کرد: در حال حاضر آب‌گرفتگی منازل اهالی رفع شده و تنها بخشی از خیابان و معابر شهر دچار این مشکل هستند.

وی یادآورشد: پیش‌بینی می‌شود طی ساعات آینده نیز بخش قابل توجه دیگری از این آب‌گرفتگی رفع شود و  شهر بندر امام به روال عادی باز می گردد.

در پی بارش شدید باران در روزهای اخیر بیشتر مناطق اهواز، ماهشهر، بندر امام، آبادان، رامشیر، شوشتر، رامهرمز و امیدیه دچار آبگرفتگی شده و زندگی عادی مردم مختل شده است.

طبق اعلام جمعیت هلال احمر خوزستان تیم‌های ارزیاب این جمعیت در حال ارزیابی آسیب‌های وارده آبگرفتگی در شهرستان‌های رامشیر، ماهشهر، بندر امام و رامهرمز هستند.

برچسب‌ها بندرامام خمینی آب گرفتگی بندر ماهشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرامام خمینی آب گرفتگی بندر ماهشهر بندرامام خمینی آب گرفتگی بندر ماهشهر اخبار کنکور آب گرفتگی بندر امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۶۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)

لَبَّیکَ الّلهُمَّ لَبَّیکَ، لَبَّیکَ لاشَریکَ لَکَ لَبَّیکَ، إنَّ الْحَمْدَ وَ النِّعْمَةَ لَکَ وَالْمُلکَ، لاشَریکَ لَکَ لَبَّیکَ.

دریافت 12 MB

دیگر خبرها

  • روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر
  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • افتتاح نمایشگاه نقشه‌‌های تاریخی خلیج‌فارس و عروسک‌های بومی اقوام ایرانی
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • محور بندر امام ـ آبادان بازگشایی شد
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان
  • سقوط دکل‌های برق در شادگان بر اثر طوفان
  • بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی معابر در بندر امام خمینی(ره) + فیلم