Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک یکی از دستاوردهای مثبت مدیریت ورزش در این دوره را تشکیل ستاد بازی های آسیایی، پاراآسیایی، المپیک و پارالمپیک و ایجاد انسجام و هماهنگی بین کمیته ملی المپیک، کمیته ملی پارالمپیک، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ها عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ در جلسه ستاد بازی های آسیایی، پاراآسیایی، المپیک و پارالمپیک رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک با اشاره به چالش های به وجود آمده در روند برگزاری اردوهای تیم های ملی ناشی از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: در ستاد فرهنگی که از ابتدا هم زمان با ستاد عملیاتی شکل گرفت، چند اقدام اساسی انجام شد که متاسفانه در چند ماه اخیر متوقف و مجدداً این تشکیلات فعال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سال ١٤٠٠ پر رویدادترین سال در سال های اخیر است، گفت: سال آینده شش رویداد شامل سیزدهم فروردین مسابقات ساحلی ساینا، چهاردهم اردیبهشت مسابقات داخل سالن بانکوک، سوم مرداد المپیک توکیو، آذرماه مسابقات در قونیه، مسابقات جوانان و نهایتا مسابقات اسکی برگزار خواهد شد که سه رویداد از این شش رویداد در چین خواهد بود و همه این رویدادها به تجهیزات نیاز دارند.  صالحی امیری از برگزاری جلسه ستاد فرهنگی المپیک در هفته آتی و تصمیم گیری درمورد فعالیت های فرهنگی خبر داد و افزود: لباس اعضای کاروان المپیک و پارالمپیک در پرونده داوری توسط ستاد مد و لباس وزارت ارشاد بررسی شد و نمونه های نهایی طراحان آماده است و هفته آتی در جلسه ستاد فرهنگی انتخاب نهایی انجام می شود. رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان با بیان اینکه برای فعالیت های فرهنگی المپیک 2020 اظهار کرد: اقدامات مقدماتی برای تولید موسیقی و هماهنگی ها برای تهیه صنایع دستی و اقلام فرهنگی و تبلیغاتی صورت گرفته و مقرر است فضای اجتماعی هنگام برگزاری المپیک با نشاط باشد؛ در این راستا شهرداری های 1 هزار و سیصد شهر کشور در ایام المپیک در اقدامی فرهنگی و اجتماعی مبادرت به ایجاد نشاط در جامعه خواهند کرد که همه متاثر از شرایط کرونا قرار دارد. او با تاکید بر اهمیت تولید محتوا در حوزه فرهنگی تصریح کرد: با هماهنگی سفیر ایران در ژاپن محتوا در سه سطح برای ژاپنی ها، ایرانیان مقیم ژاپن و در صورت تداوم ویروس کرونا، برگزاری مجازی برنامه ها برای ژاپنی ها پیش بینی شده است رئیس کمیته ملی المپیک، ساختارمند شدن مدیریت رویدادها در نهاد ورزش کشور را موجب برطرف شدن دغدغه ها عنوان و اظهار کرد: یکی از دستاوردهای مثبت مدیریت ورزش در این دوره تشکیل ستاد بازی های آسیایی، پاراآسیایی، المپیک و پارالمپیک و ایجاد انسجام و هماهنگی بین کمیته ملی المپیک، کمیته ملی پارالمپیک، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ها است و تصمیمات این ستاد توسط دستگاه مربوطه اجرا می شود و می توانیم اعلام کنیم که شرایط با ثباتی داریم.

منبع: دانا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان المپیک و پارالمپیک کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۶۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم ملی گلبال به بازی‌های پارالمپیک بعد از ۱۲ سال

به گزارش خبرنگار مهر، سیاست کیفی گرایی و تطابق با آن ، سیاست کمیته ملی پارالمپیک بعد برای اعزام ورزشکاران و تیم ها به بازی های پارالمپیک بر اساس سهمیه تخصیصی به آنها است.

این مسئله اعزام تیم ملی گلبال به این دوره از بازی های پارالمپیک را مبهم کرده بود. این تیم آبان سال گذشته در مسابقات آسیا پاسفیک که به میزبانی هانگژو برگزار شد به عنوان قهرمانی دست یافت و سهمیه آن رقابت ها برای بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را از خود کرد.

با این حال و به دلیل محرز نبود شرایط کیفی این تیم برای مسئولان کمیته ملی پارالمپیک، اعزام ملی پوشان گلبال به پاریس منوط به حضور در دو تورنمنت بین المللی به میزبانی المان و سوئد بود. تورنمنت آلمان سال گذشته برگزار شد و تیم ملی ایران از حضور در آن صاحب سه برد شد و نتیجه سه دیدار را هم واگذار کرد.

تورنمنت بین المللی سوئد اما کنسل شد و همین مسئله ابهاماتی پیرامون وضعیت این تیم برای اعزام ایجاد کرد. این موضوع نگرانی های دوباره را متوجه این تیم در مسیر پارالمپیک کرد تا آنجا که موضوع در نشست یکشنبه گذشته هیات رییسه کمیته ملی پارالمپیک هم توسط محمد رضا مظلومی رییس فدراسیون ورزش های نابیایان و کم بینایان مطرح شد.

در نهایت اما با پیگیری های صورت گرفته توسط فدراسیون ورزش های نابینایان وکم بینایان، کمیته ملی پارالمپیک موافقت خود را با اعزام تیم ملی گلبال به بازی های پارالمپیک صادر کرد.

بدین ترتیب تیم ملی گلبال ایران پس از دوازده سال در بازی های پارالمپیک ا حضور خواهد داشت.

بازی های پارالمپیک پاریس ۷ تا ۱۸ شهریور به میزبانی پاریس برگزار می شود.

کد خبر 6093767

دیگر خبرها

  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود
  • دوانتصاب در کمیته ملی پارالمپیک
  • هادی‌زاده مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک شد
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • اعزام تیم ملی گلبال به بازی‌های پارالمپیک بعد از ۱۲ سال