Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعدی مصطفی زاده روز سه شنبه در خصوص انتشار ویدئویی از «غفور سلیمانی» روشندل اوراماناتی در فضای مجازی افزود: ایشان محل زندگی خود را از حدود یک سال پیش به شهر جوانرود منتقل کرد و با مکاتبه ای که با بهزیستی روانسر داشته، درخواست انتقال پرونده معلولیت خود را کرده است.
وی تصریح کرد: در زمانی که وی در روانسر سکونت داشت در سال های مختلف به همراه مدیران مربوطه با ایشان دیدار و دلجویی شده است و مساعدت هایی انجام شد، البته ایشان هم حق و حقوق قانونی مصوب و یکسان کشوری را دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار روانسر اظهار داشت: در تماسی که ساعاتی قبل با مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه انجام شد وی از پرداخت هزینه های درمانی این روشندل نیز خبر داد.
وی ادامه داد: برای اشتغال نامبرده نیز با مسوولان ذیربط رایزنی و امور تکمیلی از سوی نهادهای حمایتی پیگیری خواهد شد، البته حمایت از معلولان و استخدام با دارا بودن شرایط لازم و مندرج در قانون مورد تاکید بوده است.
فرماندار روانسر اضافه کرد: استاندار تلاشگر استان نیز با مدیریت جهادی و تلاش خستگی ناپذیر ثابت کرده اند در خدمت به عامه مردم و به ویژه مناطق محروم نگاه ویژه ای دارند و در خدمت رسانی صادقانه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.
مصطفی زاده گفت: با تاکیدات استاندار محترم، توجه موارد ویژه در دستور کار بوده و خواهد بود و دولت در خدمات رسانی به جامعه محرومان و معلولان هیچ کوتاهی نخواهد کرد.
وی گفت: دولت در برنامه ششم توسعه نگاه ویژه ای به اقشار آسیب پذیر و جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد داشته است.
وی ادامه داد:  باید با فراهم کردن زیرساخت ها و قوانین مورد نیاز، بستر مناسبی برای نقش آفرینی بیشتر معلولان و به ویژه نابینایان در اجتماع را فراهم کرد.
غفور سلیمانی که هم اکنون به علت بیماری دیابت و زخم پا در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود بستری است در این ویدئو از آنچه بی توجهی مسوولان استان نسبت به خود خوانده انتقاد کرده است.

برچسب‌ها هوشنگ بازوند روانسر نابینایان کرمانشاه سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هوشنگ بازوند روانسر نابینایان کرمانشاه سازمان بهزیستی کشور هوشنگ بازوند روانسر نابینایان کرمانشاه سازمان بهزیستی کشور اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۷۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی

مدرسه ۶ کلاسه خیرساز مرحوم «مهدی گلوانی» در خوی با حضور فرماندار ویژه خوی، امام جمعه و جمعی از روسای ادارات به بهره برداری رسید.

 فرماندار ویژه شهرستان خوی در آیین افتتاح مدرسه خیری ۶ کلاسه مرحوم مهدی گلوانی با استناد به آیات قرآن گفت: مدرسه سازی همانند جهاد در جبهه‌های نبرد بوده و صدقه جاری محسوب می‌شود.

کریم علی نژاد با اشاره به اینکه، مدرسه‌سازی توشه برداشتن برای آخرت و یک تجارت معنوی ماندگار است گفت: باید قدردان همراهی مجمع خیرین و خیرین مدرسه ساز باشیم که در کنار دولت برای رفع کمبود فضا‌های آموزشی حضوری پرشور دارند.

رئیس آموزش و پرورش خوی نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: این مدرسه خیر ساز شش کلاسه با ۷۵۰ مترمربع زیربنا و ۸۰ میلیارد ریال اعتبار توسط «حاج حسین گلوانی» تأمین اعتبار شده است.

مرتضی محمد پور افزود: حسین گلوانی خیر خویی، در اقدامی نیک و الگو محور این مدرسه را با نظارت نوسازی مدارس استان به نام و یاد پسر مرحوم شان "مهدی گلوانی" احداث کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • ضرورت شناسایی و تشکیل بانک نخبگان جهت استفاده در پست‌های مدیریتی کشور
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی