Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@16:52:40 GMT

اختتامیه هفدهمین اجلاس فناوری رسانه

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۷۱۶۵

‍‍‍‍‍‍

مراسم اختتامیه هفدهمین اجلاس فناوری رسانه، عصر سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ با حضور دکتر علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما، با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در روز پایانی هفدهمین اجلاس فناوری رسانه، رئیس سازمان صدا و سیما به همراهی، معاون توسعه و فناوری رسانه با حضور در ساختمان امام علی (ع) در برنامه‌ای که به دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بدون حضور مدیران و همکاران برگزار می‌شد، از ۱۶ طرح نوآورانه و همچنین هشت پروژه futurezone رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سامانه اعلان حملات Defacement Web وبگاه‌های سازمان صدا و سیما، طرح جامع امنیت سازمان، سامانه اتوماسیون تولید و پخش شبکه قرآن (اطلس)، سامانه اشتراک‌گذاری محتوا-مدیا سیما (UGC)، سامانه کنترل هوشمند و مانیتورینگ از راه دور فرستنده رادیویی AM، دستگاه ریکودر صدا مبتنی بر IT، دستگاه مالتی پلکسر/دی مالتی پلکسر ۱۸ کاناله سیگنال نوری، سامانه مدیریت فرایند‌های کسب و کار در حوزه مدیا (Media BPMS)، دستگاه انکدر ویدئو با وضوح ۴K، دستگاه انکدر مدولاتور مجتمع، سامانه Slow Motion، اسناد راهبردی و کاربردی فناوری رسانه، پهپاد کابلی ۶۰۰ متری، شلتر پهپاد سوختی به همراه کاکپیت، پهپاد تمام سوختی رسا و همچنین پهپاد کابلی ۱۵۰ متری، ۱۶ پروژه‌ای است که توسط رئیس سازمان صداوسیما رونمایی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: سازمان صدا وسیما ، فناوری رسانه ، علی عسکری ، شیوه نامه های بهداشتی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سازمان صدا وسیما فناوری رسانه علی عسکری شیوه نامه های بهداشتی فناوری رسانه سازمان صدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۷۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تایلند به هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا

تیم ملی فوتسال تایلند با پیروزی مقابل تاجیکستان به فینال جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عصر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا (هفدهمین دوره این مسابقات به‌میزبانی تایلند و شهر بانکوک) از ساعت ۱۴:۳۰ تیم ملی فوتسال تایلند که میزبان این دوره از مسابقات است به مصاف تاجیکستان رفت که این بازی پس از تساوی سه بر سه در وقت‌های قانونی و سپس وقت‌های اضافه به ضربات پنالتی کشیده شد.

در نهایت در ضربات پنالتی تیم تایلند موفق شد با نتیجه شش بر پنج به برتری برسد و به فینال جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا صعود کند. در این دیدار ابتدا تیم تایلند موفق شد در اواسط نیمه اول با یک گل پیش بیفتد اما بازیکنان تاجیکستان در حالی تنها ۶ ثانیه به پایان نیمه اول باقی مانده بود توانستند بازی را به تساوی بکشانند.

با آغاز نیمه دوم تاجیکی‌ها عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشتند و توانستند در همان اوایل کار گل دوم را هم به ثمر برسانند. در حالی که تایلندی‌ها برای جبران گل خورده پیش کشیده بودند این بازیکنان تاجیکستان بودند که از روی یک ضدحمله توانستند دفاع حریف را غافلگیر کنند و گل سوم را هم در دقیقه ۲۸ به ثمر برسانند.

اما در دقیقه ۳۰ تایلندی‌ها یکی از گل‌ها را جبران کردند تا بازی سه بر دو شود. در ادامه بازی و در سه دقیقه پایانی بازی هم تاجیکستانی‌ها که تحت فشار زیادی قرار داشتند در نهایت تسلیم شدند و تایلند توانست بازی را به تساوی بکشاند. علاوه بر این تیم تاجیکستان پنج اخطاره شد و علاوه‌بر تقابل با جو ورزشگاه و هواداران پرشور تایلندی و بازیکنان آن‌ها، شرایط خطرناک‌تر بود.

در ادامه هم تغییری در نتیجه بازی رخ نداد و کار به وقت‌های اضافه کشیده شد که در وقت‌های اضافه هم بازی بدون گل به پایان رسید تا ضربات پنالتی تعیین کننده فینالیست این دوره از رقابت‌ها باشد. سرانجام در ضربات پنالتی تیم تایلند موفق شد با نتیجه ۶ بر ۵ به برتری برسد و راهی دیدار نهایی شود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی از ساعت ۱۷:۳۰ شاگردان وحید شمسایی با ازبکستان دیدار کردند تا تکلیف دیگر فینالیست این دوره از مسابقات مشخص شود و برنده این بازی که به ضربات پنالتی کشیده شده است باید در فینال هفدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا با تایلند صف‌آرایی کند.

کد خبر 748157

دیگر خبرها

  • راهیابی تایلند به هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • مقابله با فضای رسانه‌ای علیه ایران از اهداف اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع همکاری آسیا
  • برگزاری اجلاس ACD فضای ملتهب رسانه‌ای علیه اصفهان را خنثی می‌کند