Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پاری سن ژرمن به کمتر از سه امتیازی در بازی فردا شب رضایت نخواهد داد. 

توماس توخل در نشست خبری خود پیش از بازی منچستریونایتد - پاری سن ژرمن در گروه H لیگ قهرمانان اروپا شرکت کرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از پاریس یونایتد، پاری سن ژرمن در حال حاضر با اختلافی سه امتیازی نسبت به یونایتد صدرنشین، در رده دوم گروه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده فرانسه پس از واگذاری دیدار رفت با نتیجه 2-1، به دنبال انتقام گرفتن در این مسابقه خواهد بود. 

آیا مارکینیوش در مرکز خط دفاعی قرار می گیرد؟

پاسخ این سوال را الان به شما نمی دهم چرا که مسابقه فردا برگزار می شود و سرمربی منچستریونایتد یعنی اوله گونار سولسشر علاقه زیادی دارد تا جواب این سوال را بداند. 

آیا هدف تیم برای بازی فردا پرس کردن از جلوی زمین برای در اختیار داشتن مالکیت توپ بیشتر است؟

بله ولی مقابل لایپزیش هم همین برنامه را داشتیم اما نتوانستیم آن را پیاده کنیم. باید بر طبق شرایط بازی به دنبال راهکاری باشیم و در بازی با لایپزیش به دست گرفتن کنترل کار ممکن نبود. اگر کیفیت لازم را داریم، برخورداری از اعتماد به نفس لازم برای جلو آمدن با توپ بهترین چیز برای ما خواهد بود. البته همیشه باید حواس مان جمع باشد چون منچستریونایتد در زمینه ضد حملات یکی از بهترین تیم های اروپا است. باید مطابق نیازهای بازی عمل کنیم. تلاش خواهیم کرد کنترل و مالکیت توپ را به دست بگیریم چرا که این سبکی است که به ما اعتماد به نفس می بخشد.  

خطر ترس از لیگ قهرمانان اروپا در مرحله گروهی؟

 مقابل لایپزیش هم چنین حسی وجود داشت و ما ملزم به کسب پیروزی بودیم. کار ما به نتیجه بازی روز آینده لایپزیش که زودتر برگزار می شود هم بستگی دارد اما مشخص است که ما برای برنده شدن به اولدترافورد آمده ایم. رفتن به اولدترافورد با هدف برنده شدن یکی از بزرگ ترین چالش هاست؛ دقت کنید، من از کسب نتیجه ای خوب نمی گویم، نه، بلکه ما دنبال برنده شدن هستیم. اما این غیر ممکن نیست و ما تلاش مان را انجام خواهیم داد. از جنبه تاکتیکی و ذهنی مهیای این بازی خواهیم شد و تلاش خواهیم کرد تا بچه ها آزادانه، منظم، با روحیه جنگندگی، با اعتماد به نفس و با همدلی بازی کنند. 

شما صبح یکشنبه در رختکن تیم از یک مشکل روحی در میان بازیکنان صحبت کردید. آیا آن مشکل دلیل اتفاقاتی است که در بازی های اخیر تیم درون زمین رخ داده است؟

برای من بسیار جای تعجب دارد چون شما صبح یکشنبه درون رختکن حضور نداشتید... نه، بحث ما فقط یک حالت ذهنی نیست. دلایل متعددی وجود دارد. اوضاع خیلی پیچیده است چون دلایل زیادی وجود دارد. ما خیلی در این رابطه صحبت کردیم. فردا با همان ذهنیت بازی با لایپزیش و همچون یک فینال در اولدترافورد وارد زمین خواهیم شد. این که بهترین عملکرد را داشته باشیم و برنده شویم به خودمان بستگی دارد. این یک چالش بزرگ است چون منچستریونایتد تیم بسیار قدرتمندی است.  

دیدار دوباره با ادینسون کاوانی

طبیعتا کاوانی در نیمه دوم بازی با ساوتهمپتون تعیین کننده ظاهر شد. او کیفیت و همچنین اراده اش درون محوطه جریمه حریف را نشان داد. برای ما جای تعجب نداشت؛ شناخت خوبی از او داریم و باید به دنبال راهکاری جهت مقابله با او باشیم.  

وضعیت غایبان پاری سن ژرمن

در این فصل مطلع شدن از وضعیت پزشکی بازیکنان قبل از تمرینات مقداری دشوار است. ما روز گذشته (پابلو) سارابیا را به خاطر مصدومیتی کوچک از دست دادیم. در حال حاضر تصور می کنم (لایوین) کورزاوا، (کیلور) ناواس و مارکینیوش فردا می توانند بازی کنند و من امیدوارم این وضعیت تغییر نکند.  

حدودا یکسال از آخرین گل کیلیان ام باپه در لیگ قهرمانان اروپا می گذرد...

حدود یک ساعت قبل در مورد این آمار شنیدم و این برایم خیلی غافلگیر کننده بود چون کیلیان تمامی آنچه برای گلزنی در هر سطح از جمله لیگ قهرمانان لازم است را در خودش دارد. شاید فردا فرصت خوبی باشد تا به این دوره پایان بدهد. این دلیل دیگر این است که ما فقط شش امتیاز گرفته ایم. از آنجایی که کیفیت، شحصیت و تجربه لازم را برای تعیین کننده بودن دارد، شرح دادن این وضعیت برای من آسان نیست. 

نظر توخل در مورد عملکرد برونو فرناندز

حیر انگیز است چون او از همان دقایق اول در باشگاهی در سطح منچستریونایتد، بسیار تاثیر گذار ظاهر شد. با توجه به تفاوت های فرهنگی انگلیس با پرتغال، چنین چیزی واقعا خارق العاده است. او در اسپورتینگ خیلی قوی بود و همیشه پیشرفت کرد؛ نه فقط از جنبه ورزشی، بلکه همچنین از جنبه شخصیتی. در واقع او کاپیتان اسپورتینگ بود و همچون یک رهبر واقعی درون زمین وظایف را عهده دار می شد. او این سطح را در اولین بازی خود برای منچستریونایتد هم به نمایش گذاشت. او بازیکنی کلیدی برای آن هاست و ما به دنبال راهکاری برای مقابله با او خواهیم گشت. او یکی از بازیکنان کلیدی تیمش است ولی تنها نیست.  

همچنین بخوانید:

 دونی فن ده بیک: بازی کردن کنار فرناندز جالب است؛ حضور کاوانی در ترکیب تیم اهمیت زیادی دارد اوله گونار سولسشر: از کاوانی حمایت می کنیم؛ منچستریونایتد آماده است تا بهتر از سال قبل نتیجه بگیرد 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان پاری سن ژرمن برنده شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۷۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمسخر منچستریونایتد از سوی هواداران قعرنشین؛ چقدر افتضاحید!

هواداران شفیلدیونایتد سوژه امشب مطبوعات را ساختند.

طرفداری | برای دقایقی اولدترافورد شاهد شعارهای هواداران شفیلد بود.

به گزارش بی‌بی‌سی، نیمه دوم دیدار تیم‌های منچستریونایتد و شفیلدیونایتد با برتری 2-1 شفیلد در جریان است. تیم اریک تن هاخ در استادیوم اولدترافورد در 45 دقیقه نخست عملکرد رضایت‌بخشی نداشت و حتی در دقیقه در 35 دروازه آن‌ها توسط قعرنشین بلامنازع لیگ برتر باز شد. اما اتفاق عجیب نیمه اول که در شبکه‌های اجتماعی نیز سروصدای زیادی به پا کرد، شعارهای تمسخرآمیز هواداران شفیلد حاضر در اولدترافورد بود. هواداران شفیلد در تمسخر عملکرد شیاطین سرخ پشت سر هم فریاد می‌زدند:

چقدر باید افتضاح باشید، ما در بیرون از خانه پیروز می‌شویم!

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • توخل: اهمیتی به رانگنیک نمی‌دهم
  • نه بایرن مونیخ و نه توماس توخل، هیچ‌کدام علاقه‌ای به ادامه دادن با یکدیگر ندارند
  • مناظره داغ روی کین و ایان رایت؛ آیا برونو فرناندز کاپیتان مناسبی برای منچستریونایتد است؟
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران
  • تمسخر منچستریونایتد از سوی هواداران قعرنشین؛ چقدر افتضاحید!
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم