Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم گفت: از تک امتیاز بازی با تیم فولاد راضی هستیم و همه تلاش خود را می‌کنیم در بازی هفته بعد مقابل تیم ماشین سازی به اولین سه امتیازمان برسیم.

حمیدرضا امیدوار در گفت‌وگو با میزان، در مورد تساوی بدون گل تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل تیم فولاد خوزستان اظهار داشت: تساوی خارج از خانه مقابل تیمی مثل فولاد که شخصیت قهرمانی دارد راضی کننده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی، با این یک امتیاز جهش خوبی داشتیم و کمی از قعر جدول فاصله گرفتیم. امیدوارم در بازی‌های بعد نتایج بهتری بگیریم و از انتهای جدول جدا شویم و خود را به جایگاه بهتری برسانیم.

وی در مورد عملکرد فنی تیمش در بازی با فولاد گفت: ما هنوز به همانگی بیشتری احتیاج داریم. دلیلش هم مشخص است چراکه بعضی از بازیکنان تیم ما خیلی دیر به مجموعه اضافه شدند و به همین دلیل برای رسیدن به هماهنگی کامل به زمان بیشتری نیاز دارند. البته پیشرفت‌هایی هم داشتیم و به گفته کارشناسان هفته به هفته بهتر عمل کردیم. در مجموع از عملکرد تیم آلومینیوم راضی هستیم چون کیفیت فنی تیم در هر بازی بالاتر می‌رود. به نظر می‌رسد آنچه کادرفنی از بازیکنان می‌خواستند هر هفته بهتر می‌شود، فقط بازیکنان باید خود را باور کنند و بدانند چیزی از دیگر تیم‌ها کم ندارند.

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اشاره به بازی هفته آینده تیمش مقابل تیم ماشین سازی خاطرنشان کرد: از شخصیت تیم آلومینیوم در آینده بیشتر خواهیم شنید و خیلی‌ها حسرتش را می‌خورند. دوست داریم هرچه زودتر به اولین سه امتیازمان در لیگ برتر برسیم. تلاشمان را می‌کنیم در بازی هفته بعد مقابل تیم ماشین‌سازی تبریز سه امتیاز را بگیریم و به جایگاه واقعی خود برسیم. امیدوارم با همدلی موجود در تیم، کمک مسئولان و همه آنهایی که تلاش می‌کنند به آنچه خواستگاه باشگاه آلومینیوم است، برسیم.

بیشتر بخوانید: تساوی؛ حاصل تلاش شاگردان نکونام و خطیبی در اهواز

انتهای پیام/

برچسب ها: آلومینیوم اراک فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آلومینیوم اراک آلومینیوم اراک فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال مقابل تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۷۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین در نخستین دیدار از هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال ایران امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین و با قضاوت رضا عادل پذیرای پیکان بود که این بازی با برتری ۲ به یک شاگردان سعید دقیقی به پایان رسید.    در نیمه نخست، پوریا سرآبادانی در دقیقه ۱۰ برای میزبان گلزنی کرد تا بازی در ۴۵ دقیقه نخست با برتری شمس آذر به پایان برسد. در نیمه دوم و در شرایطی که نگاه‌ها به داور بازی و سوت پایان این دیدار بود در دقیقه ۸۹ حامد پاکدل کار را به تساوی کشاند تا پیکان به بازی بازگردد.   هنوز خوشحالی نیمکت‌نشینان خودروسازان تمام نشده بود که حسین گودرزی با ضربه‌ای تماشایی، دروازه پیکان را باز کرد تا شمس‌آذر به یک پیروزی ارزشمند برسد.   با این نتیجه شمس آذر قزوین با ۳۴ امتیاز در رتبه هفتم ایستاد و پیکان با ۲۵ امتیازی که داشت در جایگاه دوازدهم باقی ماند.   ترکیب ابتدایی شمس‌آذر:   علیرضا جعفرپور - محسن طرحانی - هومن ربیع‌زاده - محمدرضا رضایی - حسین گودرزی - علی آزادمنش - پوریا سرآبادانی - صادق البوصبیح - امیرمحمد نسایی - محمد پاپی - فراز امامعلی   سرمربی: سعید دقیقی   ترکیب ابتدایی پیکان:   محمد ناصری، محمد ستاری - محمد آژیر - امیرحسین صدقی - علی‌اکبر رنجبر - غلامرضا ثابت ایمانی - محمدجواد آزاده - محمدحسین فلاح -سامان نریمان جهان - فرشید اسماعیلی - علی قربانی   سرمربی:رضا عنایتی ­

دیگر خبرها

  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی آلومینیوم اراک و فولاد + پخش آنلاین
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)