Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان گفت: نیروهای جهادگر «محله محور» و «جغرافیا محور» بسیج سازندگی در سراسر استان گیلان فعال شدند. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار احمد ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار داشت: گروه‌های جهادی «محله محور» و «جغرافیا محور» بسیج سازندگی استان گیلان در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق کم برخوردار و نقاط حاشیه شهرهای‌ استان گیلان در حال فعالیت و ارائه خدمات هستند اما گیلان هنوز در این حوزه خلاءهای بسیاری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان عنوان کرد: گروه‌های جهادی «محله محور» و «جغرافیا محور» در همه پایگاه‌های سراسر استان حضور دارند و در حوزه محرومیت‌زدایی فعالیت کرده و در حال پیش‌برد طرح‌های محرومیت‌زدایی هستند؛ انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی کمک بیشتری داشته باشند تا بتوانیم مشکلات این مناطق را به حداقل برسانیم.

ابراهیمی اظهار داشت: گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه قدس استان گیلان با توجه به توان گروه‌های جهادی که هرکدام در چه زمینه‌ای تخصص دارند و نیاز آن منطقه، خدماتی در حوزه‌های راه، آب، معیشت، آموزش، عمران و آبادانی، بهداشت و حوزه‌های فرهنگی ارائه می‌دهند.

روزگار پریشان دستفروشان گیلان ـ 1| خبرنگار تسنیم پای سفره دل دستفروشان / صداهایی که کمتر شنیده می‌شود + فیلمبازسازی جهادی شبکه توزیع جهت پایداری انرژی برق استان گیلان در دستور کار قرار گرفتکارفرمایان گیلانی با به‌کارگیری مجدد بیکاران شرایط کرونا از معافیت 2ساله حق بیمه برخوردار می‌شوند

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس استان گیلان ابراز داشت: اعتبارات اصلی ما در زمینه طرح‌های محرومیت‌زدایی، کمک‌های خیرین است و میزان اعتبار اندکی که بسیج سازندگی می‌تواند برای این طرح‌ها اختصاص دهد کافی نیست و نیروهای کار توانمند و جهادگر ما همواره در تلاش هستند تا در این حوزه از خیرین عزیز و مردم کمک دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: از دستگاه‌های اجرایی و مسئولان استان درخواست می‌کنم پروژه‌های عام المنفعه و زودبازده در مناطق محروم را به بسیج سازندگی ارائه دهند تا ما با گروه‌های جهادی در اسرع و صرف کمترین هزینه این پروژه‌ها را به نتیجه رسانده و به شهروندان عزیز استان گیلان تحویل دهیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با تشکر ویژه از خیران استان گیلان گفت: از خیران نهایت تشکر را داشته و انتظار داریم این کمک‌ها تداوم پیدا کند تا بتوانیم در حوزه محرومیت‌زدایی مناطق کم برخوردار استان گیلان که جای کار بسیاری دارد خدمات بیشتری را ارائه دهیم.

انتهای پیام/ 614/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گروه های جهادی محرومیت زدایی استان گیلان محله محور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۸۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی

اساتید بسیجی سراسر کشور از حرکت کم سابقه دانشگاهیان سراسر جهان علیه خشونت و توحش بی سابقه حاکمان غاصب سرزمین های فلسطین حمایت و خواستار خاتمه جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، نشست وبیناری بیش از 300 نفر از مسئولان کانون‌های بسیج اساتید کشور با حضور  محمدرضا مردا‌نی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور و شورای معاونین این سازمان در حمایت از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاه های جهان برگزار شد. 

در پایان این نشست ضمن بررسی ابعاد این خیزش آزادیخواهانه بیانیه‌ای در محکومیت اقدامات وحشیانه علیه دانشجویان و اساتید در دانشگاه‌های غربی صادر  و تاکید شد: ما اساتید بسیجی سراسر کشور ضمن ستایش و حمایت از حرکت کم سابقه دانشگاهیان سراسر جهان علیه خشونت و توحش بی سابقه حاکمان غاصب سرزمین های فلسطین، هرگونه برخورد خشونت آمیز و اعمال زور علیه اساتید گرامی و دانشجویان عزیز در هر نقطه‌ای از جهان را به شدت محکوم و خواستار خاتمه سریع جنایات جنگی و ضدبشری رژیم صهیونیستی در غزه می باشیم.

در این بیانیه آمده است: 

روزی که حضرت امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی به عنوان «انفجار نور» تعبیر فرمود کمتر کسی باور می‌کرد انتشار این نور با چنان سرعتی جهان را فراگیرد که در کمتر از نیم قرن جهانیان شاهد امواج خروشان تنفر و اعتراض ناشی از دانایی و آگاهی جامعه بشری به پیشتازی و پیشگامی دانشگاهیان در سراسر جهان علیه ظلم و جنایت استکبار و صهیونیزم بین الملل حول محور «فلسطین» باشند. جایی که آن امام عظیم الشان(ره) آنجا را مسئله اول جهان اسلام معرفی فرمودند. 

اما امروز دنیا شاهد تحقق آن تعبیر و تبدیل شدن فلسطین به مسئله اول جهان می‌باشد که با خیزش و اعتراض کم نظیر دانشجویان فهیم، اساتید شجاع، جوانان حق طلب و مردم آزاده کره خاکی همراه گردیده و انسانهای آزاده سراسر جهان با علم و آگاهی از ظلم و خشونت وصف ناپذیر صهیونیزم و استکبار علیه مردم مظلوم و مقتدر فلسطین بپاخاسته و زنگهای خطر را علیه موجودیت و حیات عنکبوتی اسرائیل غاصب و ارتش وحشی صهیونیست به صدا درآورده‌اند. 

ما اساتید بسیجی سراسر کشور ضمن ستایش و حمایت از حرکت کم سابقه دانشگاهیان سراسر جهان علیه خشونت و توحش بی سابقه حاکمان غاصب سرزمین های فلسطین، هرگونه برخورد خشونت آمیز و اعمال زور علیه اساتید گرامی و دانشجویان عزیز در هر نقطه‌ای از جهان را به شدت محکوم و خواستار خاتمه سریع جنایات جنگی و ضدبشری رژیم صهیونیستی در غزه می‌باشیم.

همچنین به حامیان غربی این رژیم وحشی و سیاستمداران غربی هشدار می‌دهیم بیش از این چهره ملکوک و ماهیت زشت لیبرالیسم، دمکراسی، آزادی بیان و حقوق بشر را  مکشوف نساخته که زمان زیادی به آغاز جنبشهای  وسیع بیداری جوانان غرب علیه صهیونیستهای ضددین و سیاستمداران مستکبر باقی نمانده است. ان شاء الله

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قابی زیبا از طبیعت روستای تانی محله + فیلم
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم