Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@17:13:26 GMT

اخبار ضد و نقیض از ترور نافرجام شهردار استانبول

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۸۳۰۶

اخبار ضد و نقیض از ترور نافرجام شهردار استانبول

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از آنکارا، اخبار ضد و نقیضی درباره ترور نافرجام اکرم امام اوغلو شهردار استانبول در فضای مجازی و رسانه‌های ترکیه در حال انتشار است.

شبکه تلویزیونی خلق تی وی (Halk Tv) در گزارشی اعلام کرد گروه تروریستی داعش به عواملش دستور ترور اکرم امام اوغلو شهردار استانبول را داده و نیرو‌های امنیتی چند عضو این گروه تروریستی را در همین ارتباط بازداشت کرده اند و بر تدابیر امنیتی اطراف امام اوغلو افزوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراد اونگون سخنگوی شهرداری کلانشهر استانبول با انتشار پیامی در توئیتر اعلام کرد: مقامات رسمی در نتیجه یک سری فعالیت‌های اطلاعاتی در ۲۳ نوامبر به ما خبر دادند یک گروه تروریستی به عواملش برای ترور اکرم امام اوغلو شهردار استانبول دستور صادر کرده است.

اداره پلیس امنیت ترکیه هم با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در برهه‌هایی از زمان درباره اقدامات خرابکاری و یا ترور شخصیت‌های مهم گزارش‌هایی دریافت می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: همزمان با انتقال موضوع به اشخاص ذیربط، برای افزایش ضریب امنیتی تدابیر لازم به اجرا گذاشته می‌شود؛ بنابراین به اطلاع می‌رسانیم آنگونه که در رسانه‌ها منعکس شده است، موضوع اقدام به ترور شهردار استانبول و یا دستگیری عوامل آن واقعیت ندارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی محسن فخری زاده پروتکل الحاقی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها ترکیه شهردار استانبول ترور اطلاعیه محدودیت های کرونایی محسن فخری زاده پروتکل الحاقی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها شهردار استانبول امام اوغلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالهان اوغلو یکی از بهترین‌های جهان است

به گزارش "ورزش سه"، وینچنزو مونتلا، سرمربی تیم ملی ترکیه، معتقد است که اینتر به هاکان چالهان اوغلو فرصت داده تا به یکی از بهترین هافبک‌های جهان تبدیل شود.

این بازیکن 30 ساله از زمان پیوستن به میلان از بایرلورکوزن در تابستان 2017، در ایتالیا بوده و سپس در سال 2021 به عنوان بازیکن آزاد به اینتر رفت.

مونتلا، سرمربی تیم ملی ترکیه، در مورد پیشرفت چالهان اوغلو به پادکست "لِگا سری آ" گفت:"او با اهداف زیادی به میلان آمد. یک استعداد بزرگ با تکنیک فوق العاده که در سال‌های اخیر به بهترین هافبک جهان یا حداقل یکی از بهترین‌ها تبدیل شده است."

چالهان اوغلو همیشه پشت سر مهاجمان بازی می‌کرد، اما تنها پس از مصدومیت مارسلو بروزوویچ بود که این بازیکن ملی پوش ترکیه‌ای کمی به کناره‌ها رفت.

این پست قرار بود موقتی باشد، اما او شکوفا شد و به یک چهره کلیدی در تیم سیمونه اینزاگی تبدیل شدو همراه آن‌ها ابتدا به فینال لیگ قهرمانان اروپا رفت و سپس برای کسب اسکودتو آماده شد.

مونتلا در مورد پیشرفت این بازیکن افزود:"چالهان اوغلو می‌تواند سرعت را به تیم دیکته کند و لحظات مختلف مسابقه را درک می‌کند. او اکنون به یک فوتبالیست بالغ و مدرن تبدیل شده، می‌تواند هر دو نیمه بازی را کنترل کند و همچنین بازی حریف را به خوبی می‌خواند. تکنیکی که او همیشه داشته هم بدون تغییر باقی مانده است."

تا اینجای فصل، چالهان اوغلو در 38 بازی برای اینتر، 15 گل به ثمر رسانده و 3 پاس گل داده است. او پس از 84 بازی ملی، کاپیتان تیم ملی ترکیه است که 18 بار در این تیم موفق به گلزنی شده است.

دیگر خبرها

  • اعتراض به شهردار استانبول در مترو برای تروریستی خواندن حماس
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • چالهان اوغلو یکی از بهترین‌های جهان است
  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • تیم‌های تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)