Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، آ آنچه در ادامه می آید مروری بر جالب ترین اخبار جهان ورزش در 24 ساعت گذشته است:

 

*تیم ملی کریکت پاکستان به یک معضل برای دولت استرالیا تبدیل شده است. بر اساس گزارش رویترز این تیم که برای برگزاری یک تور سالیانه چند هفته پیش به استرالیا رفته بود تا امروز با تست مثبت 10 بازیکن مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا استرالیایی ها که یکی از بهترین کشورهای دنیا در زمینه کنترل کرونا هستند به شدت نگران افزایش بازیکنان کرونا تیم ملی پاکستان هستند؛ تا حدی که نخست وزیر این کشور هم به این ماجرا ورود کرده است.  اعضای تیم پاکستان در یک هتل قرنطینه شده اند و هیچکدام حق خروج از هتل را ندارند.

*آلنکا آرتنیک ورزشکار اسلوونیایی تبار به تازگی یک رکورد جهانی در رشته دایو ثبت کرده است. او به تازگی درسواحل دریای سرخ تا عمق 300 پایی پیش رفته و رکورد جدیدی را در این زمینه ثبت کرده است. او در گفت و گویی تاکید کرد به زودی رکورد خودش را می شکند.

*بر اساس گزارش افزایش تعداد تست های مثبت کرونا در لیگ فوتبال آمریکایی به بحرانی جدی تبدیل شده است. درخواست های زیادی برای تعطیلی این لیگ مطرح شده. لیگ فوتبال آمریکایی به عنوان کرونا زده ترین لیگ ورزشی جهان معرفی شده است.

*بر اساس گزارش نشریه دیلی میل انگلیس لوئیس همیلتون راننده فرمول یک به کرونا مبتلا شده است.به این ترتیب او که به تازگی قهرمان فرمول یک ترکیه شده بود ، فرمول یک بحرین را از دست داد. 

*مایک تروت بازیکن تیم بیسبال لس آنجلس ماژور با درآمد 37 میلیون و 700 هزار دلاری گران ترین بازیکن بیسبال جهان لقب گرفت. بر اساس گزارش لس آنجلس تایمز او بیشترین درآمد را در سال 2020 به خود اختصاص داد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ورزش جهان فرمول یک بر اساس گزارش فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۸۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت تعدادی از کودکان غزه در حمله موشک هدایت شونده صهیونیست‌ها

شبکه سی‌ان‌ان به نقل از کارشناسان سلاح گزارش داد یک موشک هدایت شونده دقیق رژیم صهیونیستی تعدادی از کودکان را در غزه که در حال بازی بودند حدود 2 هفته پیش به شهادت رساند.

به گزارش ایسنا، شبکه سی ان ان گزارش داد: این حمله ۱۶ آوریل در حدود ساعت ۳:۴۰ دقیقه بعد از ظهر در خیابان شلوغی در اردوگاه المغازی در غزه رخ داد.

به رغم اینکه ارتش رژیم صهیونیستی کشتن کودکان را تکذیب می‌کند اما شبکه سی‌ان‌ان تاکید کرد اسناد و مدارکی که درباره مکان حمله جمع آوری شده چیزی کاملا متفاوت با اظهارات ارتش رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد.

بر اساس گزارش این شبکه، یک دختر بچه ۱۰ ساله به نام شهد به همراه ۱۰ کودک دیگر که در خیابان بازی می‌کردند، در این حمله شهید شدند.

این شبکه افزود سه کارشناس سلاح ویدیوها و تصاویر گرفته شده از آسیب‌های ناشی از این حمله و ترکش‌هایی را که بر جای گذاشته، بررسی کردند و به این نتیجه رسیدند که این کشتار احتمالا ناشی از مهمات هدایت شونده دقیق بوده که توسط ارتش رژیم صهیونیستی استفاده شده است.

این شبکه به نقل از کریس کوپ اسمیث، افسر سابق ارتش انگلیس و کارشناس سلاح که در تحقیقات درباره مهمات استفاده شده توسط رژیم صهیونیستی در غزه مهارت دارد، گفت: بر اساس تصاویر گرفته شده از این حادثه این حمله قطعا ناشی از یک موشک هدایت شونده دقیق بوده که توسط یک پهپاد صهیونیستی شلیک شده است.

این حمله حفره کوچکی را در مسیر و شکاف‌های کوچکی را در ساختمان‌های اطراف ایجاد کرد که به گفته کارشناسان سلاح ناشی از ترکش‌های یک موشک پیشرفته بوده است.

بر اساس گزارش سی ان ان بعد از گذشت ۲ هفته ارتش رژیم صهیونیستی همچنان مسؤولیت این حمله را قبول نمی‌کند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در زمان حمله گفته بود که اطلاعی از تعداد قربانیان ندارند اما این حادثه را بررسی می‌کنند.

بعد از ۲ هفته ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بر اساس داده‌های اطلاعاتی دقیق با این حمله موافقت شده بود. ارتش رژیم صهیونیستی هیچ‌گونه اسناد و مدارک اضافی درباره ادعاهای خود ارائه نکرد و به سوالاتی درباره ماهیت هدف یا اینکه آیا افراد مسلحی نیز در این حمله کشته شده‌اند، پاسخ نداد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • علی دایی در ورزشگاه نوکمپ بارسلون
  • آمادگی حداکثری برای محافظت از گندم‌های خریداری شده در کشور
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • نقدهای مسعود اسکویی خیلی محترمانه بود/ رادیو ورزش گوش می‌کنم
  • زیدان در مسابقات فرمول یک هم به یاد رئال مادرید است: برای همیشه، هالا مادرید
  • طرز پخت خوراک ماهیچه توسط آشپز پاکستانی (فیلم)
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج‌های پناهندگان از آلمان
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج های پناهندگان از آلمان
  • شهادت تعدادی از کودکان غزه در حمله موشک هدایت شونده صهیونیست‌ها