Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@05:13:07 GMT

کشف گوشت غیربهداشتی و سلاح شکاری فاقد مجوز در تالش

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۹۲۵۸

کشف گوشت غیربهداشتی و سلاح شکاری فاقد مجوز در تالش

فرمانده نیروی انتظامی تالش روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: روز گذشته ماموران پاسگاه انتظامی بخش اسالم، حین گشت‌ در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پیکان وانت که از مسیر شرق به غرب در حرکت بود، مشکوک شده و در بازرسی از آن، ۲۵۰ کیلوگرم گوشت گاو فاقد مجوز حمل و بهداشت را کشف کردند.

سرهنگ حسین جمال‌دار افزود: برابر دستور قضائی، راننده ۶۳ ساله به همراه گوشت‌ کشف شده برای سیر مراحل قانونی به قرنطینه دامی تالش ارجاع داده شد و فرآورده‌های دامی باید با مجوز مبادی ذیربط و با خودروهای مخصوص و یخچال دار حمل شود و نیروی انتظامی با متعرضان به سلامت عمومی برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشف و ضبط سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز

رئیس اداره حفاظت محیط زیست تالش گفت: در هفته جاری در پی گشت و کنترل شبانه روزی ماموران یگان حفاظت به منظور جلوگیری از شکار غیرمجاز در اراضی روستای طولارود و کله سرا در بخش اسالم، سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز از شکارچیان متخلف کشف و ضبط شد.

عارف شادکام ادامه داد: ماموران یگان حفاظت محیط ‌زیست تالش به طور شبانه‌روزی در حال کنترل مناطق تحت مدیریت هستند و با متخلفان در حوزه شکار و صید، برابر با قانون و قاطعیت برخورد می شود.

 وی از دوستداران طبیعت و حیات وحش تالش تقاضا کرد با توجه به ممنوعیت شکار در سال جاری در صورت مشاهده هر گونه شکار، مراتب را در اسرع وقت به اداره حفاظت محیط زیست تالش اطلاع دهند.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعتیو اراضی جنگلی، کوهستانی و جلگه ای در ۱۱۰ کیلومتری غرب استان گیلان قرار دارد.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست شکارچیان غیرمجاز پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تالش بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست شکارچیان غیرمجاز تالش بهداشت و سلامت سازمان حفاظت محیط زیست شکارچیان غیرمجاز تالش بهداشت و سلامت اخبار کنکور حفاظت محیط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ تهران با اشاره به افتتاح خانه محیط زیست محلات طرشت و شریف، اظهار کرد: خانه‌های محیط زیست یکی از بسترهای مهم برای مشارکت مردم در امر حفاظت از محیط زیست محسوب می‌شود.

وی افزود: هدف از راه‌اندازی خانه‌های محیط زیست، هم‌اندیشی و مشارکت برای ارائه نظرات و پیشنهادات جهت رفع مشکلات و معضلات محیط زیست از طریق جلب مشارکت مردم و فعالان محیط زیست در راستای ارتقای شاخص‌های آموزشی مربوطه است.

طاهری تصریح کرد: خانه‌های محیط زیست می‌تواند محلی برای گسترش دانش زیست‌محیطی و مجموعه‌ای برای حضور افراد دغدغه‌مند و دوستدار محیط زیست باشد.

وی افزود: در این مراسم ضمن ارائه آموزش حفاظت از محیط زیست، از شهروندان دعوت شد تا با ثبت نام در اپلیکیشن شهرزاد، در طرح نوماند مشارکت کنند.

کد خبر 6086641

دیگر خبرها

  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی رتبه اول عملکرد کشوری را کسب کرد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران
  • دشتی پر از شاهین‌های شکاری در تهران / شکارچیان در کمین و سازمان محیط زیست بی‌خبر / احتمالا بخشی از تجارت غیرقانونی شاهین از این‌جا آغاز می‌شود (فیلم)