Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سما، شمار مبتلایان به کرونا در نوارغزه بار دیگر افزایش پیدا کرده است. این درحالی است که رژیم صهیونیستی همچنان به محاصره غزه ادامه می‌دهد و قصد ندارد آن را لغو کند.

بر اساس این گزارش، طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۱۵ فلسطینی دیگر نیز در نوارغزه به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و ۳ نفر هم در این منطقه بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب شمار مبتلایان به کرونا در نوارغزه به بیش از ۲۱ هزار نفر رسیده است.

این درحالی است که اخیراً گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای در این زمینه، نسبت به پیامدهای وخیم ممانعت از ورود دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیازِ نوارغزه برای مقابله با کرونا به رژیم صهیونیستی به شدت هشدار دادند.

این گروه‌ها در بیانیه خود تأکید کردند که اگر جان فلسطینیان در نتیجه ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود تجهیزات پزشکی به غزه به خطر بیفتد، تمامی گزینه‌ها برای مقابله با این رژیم مطرح خواهد بود.

گروه‌های مقاومت همچنین از تشکیلات خودگردان خواستند به مسئولیت‌های خود در قبال مردم غزه عمل کرده و داروها و تجهیزات پزشکی مورد نیاز را برای آنها ارسال کند. گروه‌های مقاومت فلسطین از نهادهای بین‌المللی نیز خواستند به وظایف و مسئولیت‌های خود در قبال مردم تحت محاصره غزه به ویژه در سایه شیوع گسترده ویروس کرونا در این منطقه عمل کنند.

پیشتر هم «فتحی ابوورده» مشاور وزیر بهداشت فلسطین اعلام کرده بود که اوضاع بهداشتی در نوارغزه فاجعه بار است. وی گفته بود: اکثر مناطق نوارغزه جز مناطق قرمز قرار گرفته و مجبور هستیم به مدت ۱۴ روز همه جا را تعطیل کنیم. تعداد مبتلایان و فوتی‌ها در بیمارستان‌های غزه در حال افزایش است. ویروس کرونا تمام اقشار جامعه فلسطین را درگیر کرده و منتظر یک فاجعه بزرگ در نوارغزه هستیم.

کد خبر 5085930 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: غزه ویروس کرونا رژیم صهیونیستی محسن فخری زاده رژیم صهیونیستی ایران ایالات متحده امریکا ترور دانشمندان هسته ای عراق فلسطین سوریه عربستان سعودی لبنان دونالد ترامپ جو بایدن تروریسم ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۹۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است

رییس جمهور ترکیه با حمایت از تظاهرات دانشجویی در آمریکا در محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی گفت: این تظاهرات ارتباطی با یهودی ستیزی ندارد.

به گزارش مشرق، رییس جمهور ترکیه اعلام کرد که عملیات طوفان الاقصی دلیلی برای جنایت در غزه نمی شود.

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه روز جمعه اعلام کرد: ما حماس را یک جنبش آزادیبخش ملی در فلسطین می دانیم و ۷ اکتبر بهانه ای برای جنایات اشغالگر نیست.

رییس جمهور ترکیه با اشاره به موج تظاهرات دانشجویی در آمریکا در محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه گفت: هرکس از اسرائیل انتقاد کند متهم به یهودی ستیزی است، اما ما تسلیم این نوع تهدید نمی شویم.

«برنی سندرز» سناتور آمریکایی هم خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: وقتی که ۳۴ هزار زن و کودک در غزه کشته شده اند، تظاهرات در دانشگاه های آمریکا یهودی ستیزی نیست.

سندرز یادآور شد که نتانیاهو نمی تواند به بهانه یهودستیزی حواس مردم را از جنگ غیراخلاقی در غزه منحرف کند.

نتانیاهو دیروز در واکنش به اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنگ در غزه، دانشجویان معترض را اوباش نامیده بود.

دیگر خبرها

  • حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر رسید
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر
  • افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 356 نفر
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه؛ شمار شهدای جنگ غزه به 34هزار و 305 شهید رسید
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • آمار شهدای غزه به ۳۴۲۶۲ نفر رسید
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حمله های رژیم صهیونیستی به غزه