Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-05@23:13:01 GMT

چک برگشتی در تعطیلات کرونایی ممنوع!

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۹۳۶۸

چک برگشتی در تعطیلات کرونایی ممنوع!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با بیان اینکه بانک‌ها حق برگشت زدن چک‌ها را در تعطیلات کرونایی ندارند، گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا هیچ بانکی در این دو هفته (تعطیلات کرونایی) حق ندارد چکی را برگشت بزند و تا ابلاغ دستورات جدید ستاد ملی مقابله با کرونا برگشت زدن چک توسط بانک‌ها غیرقانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش قیمت تخم مرغ در روز‌های گذشته گفت: طبق دستور دولت تخم مرغ داران در ماه اجازه‌ صادرات ۵ هزار تن تخم مرغ را پیدا کردند، این کار هم به دلیل نارضایتی اتحادیه مرغ داران و تخم مرغ داران از پایین بودن قیمت‌ها در ماه گذشته انجام شد.

وی ادامه داد: این اتحادیه از ستاد هماهنگی اقتصادی دولت این مجوز را گرفته، اما مشکلی که در حال حاضر وجود دارد، عوارض پایین ۳ هزار و ۵۰۰ تومانی است که از صادر کنندگان تخم مرغ دریافت می‌شود.

عسگری بیان کرد: دولت درصدد افزایش این عوارض است تا این میل به صادرات کاهش یابد و همچنین از افزایش بیشتر قیمت تخم مرغ جلوگیری شود.

پربیننده ترین سقف انتقال وجه کارت به کارت افزایش یافت اسکناس جدید ۱۰هزار تومانی +عکس جزییات پرداخت وام قرض الحسنه یک میلیونی/ بانک‌ها با نصف کارکنان فعالیت دارند خرید بدون کارت از سال آینده؟ سود بین بانکی ۱۹.۵درصد شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: چک برگشتی قیمت تخم مرغ ویروس کرونا کرونا تعطیلی اصناف سهام عدالت تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۹۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۱۰۹ نفر در تعطیلات اخیر

آفتاب‌‌نیوز :

سردار سیدتیمور حسینی روز شنبه اذعان داشت: از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تا ۱۴ امروز (شنبه ۱۵ اردیبهشت) در مجموع ۱۰۹ نفر در جاده‌های کشور بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه این آمار نسبت به تعطیلات مشابه سال گذشته کاهش ۱۰ درصدی داشته است افزود: در همین مدت سه هزار و ۵۰۰ نفر نیز بر اثر تصادف مجروح شدند.

رییس پلیس راهور فراجا تعداد تصادفات را ۸۸ فقره اعلام کرد و گفت: به طور میانگین بیشترین تصادف در محور‌های مواصلاتی رخ دادند.

سردار حسینی بیشترین میزان تصادف و مرگ را در محور‌های شمالی عنوان کرد و گفت: مازندران و گیلان بیشترین فوتی و مجروح را داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در کمیسیون اصل نود
  • رژیم صهیونیستی فعالیت شبکه الجزیره در اراضی اشغالی را ممنوع کرد
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • ابرتورم در ترکیه چگونه مردم را بدهکار می‌کند؟
  • مرگ ۱۰۹ نفر در تعطیلات اخیر
  • دولت عراق استفاده از واژه «اسرائیل» را در رسانه‌ها ممنوع کرد
  • دولت مسکن را کالای مصرفی ببیند نه سرمایه‌ای
  • اظهارات جدید سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره مرحله دوم انتخابات مجلس/ چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب
  • پیام FIVB برای کاپیتان جدید ایران: خوش برگشتی!