Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اخبار ضد و نقیضی درباره ترور نافرجام اکرم امام اوغلو شهردار استانبول در فضای مجازی و رسانه‌های ترکیه در حال انتشار است.
به گزارش خبرگزاری آریا، اخبار ضد و نقیضی درباره ترور نافرجام اکرم امام اوغلو شهردار استانبول در فضای مجازی و رسانه‌های ترکیه در حال انتشار است.
شبکه تلویزیونی خلق تی وی (Halk Tv) در گزارشی اعلام کرد گروه تروریستی داعش به عواملش دستور ترور اکرم امام اوغلو شهردار استانبول را داده و نیرو‌های امنیتی چند عضو این گروه تروریستی را در همین ارتباط بازداشت کرده اند و بر تدابیر امنیتی اطراف امام اوغلو افزوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مراد اونگون سخنگوی شهرداری کلانشهر استانبول با انتشار پیامی در توئیتر اعلام کرد: مقامات رسمی در نتیجه یک سری فعالیت‌های اطلاعاتی در 23 نوامبر به ما خبر دادند یک گروه تروریستی به عواملش برای ترور اکرم امام اوغلو شهردار استانبول دستور صادر کرده است.
اداره پلیس امنیت ترکیه هم با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در برهه‌هایی از زمان درباره اقدامات خرابکاری و یا ترور شخصیت‌های مهم گزارش‌هایی دریافت می‌شود.
در این اطلاعیه آمده است: همزمان با انتقال موضوع به اشخاص ذیربط، برای افزایش ضریب امنیتی تدابیر لازم به اجرا گذاشته می‌شود؛ بنابراین به اطلاع می‌رسانیم آنگونه که در رسانه‌ها منعکس شده است، موضوع اقدام به ترور شهردار استانبول و یا دستگیری عوامل آن واقعیت ندارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ترور نافرجام شهردار اکرم امام اوغلو شهردار استانبول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۰۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول

تیم فوتبال آدانا دمیراسپور با حضور میلاد محمدی بازی خارج از خانه در سوپرلیگ ترکیه را با پیروزی به پایان رساند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته سی‌وپنجم سوپرلیگ فوتبال ترکیه عصر امروز (جمعه) تیم آدانا دمیراسپور که میلاد محمدی را در ترکیب اصلی‌اش داشت، پیروزی یک بر صفر را در خانه استانبول اسپور به دست آورد.

محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه

گل 3 امتیازی آدانا دمیراسپور را یوسف باراسی در دقیقه 10 به ثمر رساند.

تیم آدانا دمیراسپور با کسب این پیروزی خارج از خانه 44 امتیازی شد و در رده یازدهم جدول 20 تیمی سوپرلیگ ترکیه باقی ماند.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • اعتراض به شهردار استانبول در مترو برای تروریستی خواندن حماس
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری | تصاویر
  • چالهان اوغلو یکی از بهترین‌های جهان است
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول
  • برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز طی روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • (ویدئو) حضور اکرم خدابنده به همراه رسول خادم، در کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان
  • رهبر حزب سعادت ترکیه از سمت خود کناره گیری می‌کند