Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@15:33:02 GMT

شکست رکورد تولید،‌ این بار در غرب کشور

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۰۷۳۲

شکست رکورد تولید،‌ این بار در غرب کشور

به گزارش تابناک به نقل از ایکوپرس- این سایت تولیدی، از ابتدای سال تا روز نخست آذرماه، با افزایش ۷۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، توانسته بیش از ۲۱ هزار و ۱۲ دستگاه خودروی پارس به تولید برساند، در حالی که کل تولید سال گذشته آن ۲۱ هزار و ۱۰ دستگاه خودرو بوده است.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه با ابراز خرسندی از رکورد شکنی و تحقق اهداف این واحد صنعتی، توسعه و عرضه محصولات با کیفیت در شرایط تحریم را بیانگر توانمندی کارکنان، متخصصان و صنعتگران کشور و حرکت در مسیر تحقق مطالبات مشتریان عنوان کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد ملکی افزود: در جهت رفاه حال مشتریان و تسریع در تحویل خودرو، امکان تحویل در محل کارخانه نیز فراهم شده است. در حال حاضر کارکنان این سایت تولیدی با روحیه جهادی و در مسیر تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب در عمل به شعار «جهش تولید» حتی در روزهای تعطیل برای رفع کسری و تجاری سازی محصولات در محل کار حضور دارند تا خودروها زودتر تحویل مشتریان شود.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه تصریح کرد: محصول قطعه سازانی که در استان کرمانشاه فعالیت می‌کنند در خط تولید ایران خودرو کرمانشاه مصرف می شود که همین موضوع، اشتغال غیر مستقیم بالایی را ایجاد کرده است .
گفتنی است، تمامی محصولات شرکت ایران خودرو کرمانشاه دارای سه ستاره کیفیت است و افزایش سطح کیفی با اجرای پروژه های بهبود در دستور کار این سایت تولیدی قرار دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی محسن فخری زاده پروتکل الحاقی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها ایران خودرو محصولات ایران خودرو صنعت خودرو جهش تولید قطعه سازی ایران خودرو کرمانشاه محدودیت های کرونایی محسن فخری زاده پروتکل الحاقی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها ایران خودرو کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۰۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریعترین شناگر ایران رکورد ماده ۱۰۰ متر آزاد را شکست


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  سامیار عبدلی سریعترین شناگر ایران موفق شد نخستین رکوردشکنی خود در سال ۱۴۰۳ را به ثبت برساند.

عبدلی در ماده تیمی مسابقات مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان که در شهر برلین برگزار می‌شود بعنوان نفر اول تیم به آب زد و ۱۰۰ متر کرال سینه را در مدت زمان ۰۰:۵۰.۴۵ شنا کرد و رکورد این ماده را بهبود بخشید.

رکورد این ماده با زمان ۰۰:۵۰.۵۲ پیش از این توسط علیرضا یاوری در مسابقات اسپیدو آمریکا در سال ۲۰۲۳ به ثبت رسیده بود که عبدلی موفق به جابجایی آن شد.

ماده ۱۰۰ متر آزاد مسافت بلند:
رکورد پیشین:

علیرضا یاوری – مسابقات اسپیدو آمریکا/ سال ۲۰۲۳ / ثبت زمان ۰۰:۵۰.۵۲
رکورد جدید:

سامیار عبدلی – مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان/ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبت زمان ۰۰:۵۰.۴۵

دیگر خبرها

  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • سریع ترین شناگر ایران رکورد ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • سریعترین شناگر ایران رکورد ماده ۱۰۰ متر آزاد را شکست
  • «مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست
  • شیائومی نیامده رکورد زد!
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • تحویل خودرو‌های عملیاتی به محیط بانان کشور
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی